Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комп'ютери та комп'ютерні комплектуючі
Очікувана вартість
29 000,00 UAH
UA-2019-07-24-000411-c 736a0047fc704b67a30790fe52f69384
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Денисенко Олександр Борисович

+380444973068 progresstender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна організація Комбінат "Прогрес" Державного агентства резерву України
Код ЄДРПОУ: 14373207
Вебсайт: http://progres24.org.ua
Місцезнаходження: 03126, Україна , Київська обл., місто Київ, бульвар Вацлава Гавела, 24
Контактна особа: Денисенко Олександр Борисович
+380444973068
progresstender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 14:18
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 14:18
Очікувана вартість: 29 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,03%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Комп'ютери та комп'ютерні комплектуючі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03126, Україна, м. Київ, Київ, бул. В.Гавела, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 13 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 5 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:12
Дата відповіді: 25 липня 2019 12:04
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) Доброго дня. У доданому файлі з переліком товару, що становить предмет закупівлі, вказано виробників товару.
Якщо цього не вказано, то приймаються аналоги або еквіваленти, що відповідають технічним вимогам закупівлі.

2) Визначальним критерієм оцінки цінових пропозицій є сума з ПДВ згідно очікуваної вартості закупівлі.
Якщо участь у торгах беруть як платники, так і не платники ПДВ, в порівняння іде сума цінової пропозиції без ПДВ інших учасників.
Переможцем визнається учасник торгів, пропозиція якого є найбільш економічно вигідна та повністю відповідає всім кваліфікаційним і технічним вимогам замовника.
3) Відповідні зміни внесено до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 14:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" 27 324,00
UAH з ПДВ
27 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
Переможець 27 324,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 11:32

Документи

30 липня 2019 11:32
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 11:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
#30256061
27 324,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 липня 2019 11:32
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір укладений
12 серпня 2019 14:20