Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Царичанська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 01989585 |
Місцезнаходження: | 51000, Україна , Дніпропетровська обл., Царичанський район, смт. Царичанка, вул. Царичанська, 134 А |
Контактна особа: |
Микола Дерев'янко +380993562410 prozoro@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали
)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
24 липня 2019 10:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-10-000052 ● 4a818aca89724216a38d8306a41ccbc0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 вересня 2019 18:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.09.2019 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
21 UA-2019-07-24-000338-b 24.07.2019 Комунальний заклад «Царичанська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради (01280800)
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-09-11 14:11:02
Про надання пояснень
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-24-000338-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до Звіту про укладені договори Комунальним закладом «Царичанська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради укладений договір на закупівлю товару «Медичні матеріали» на суму 5427,50 гривень, інформація про яку відсутня у річному плані/додатку до річного плану (https://prozorro.gov.ua/plan/). Зазначене вище свідчить про недотримання Замовником норми статті 4 Закону в частині планування закупівель.
Водночас, на постачання товару Замовником укладений договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «ВІДЖІ МЕДИКАЛ» (код в ЄДРПОУ 39190161), якого згідно з Рішенням Адміністративної колегії Черкаського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 16.07.2019 №73/8-р/к (справа №03-22-07-18) визнано винним у вчиненні порушення пункту 1 статті 50, пункту 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, за яке на це товариство накладений штраф, що є підставою для відмови цьому субєкту господарювання в участі в інших процедурах закупівель протягом 3-х років після винесення рішення.
Враховуючи зазначене, просимо пояснити:
Чому закупівля проведена без наявності її у річному плані/додатку до річного плану закупівель на 2019 рік та при укладанні договору за бюджетні кошти не відмовлено в участі у закупівлі ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-09-17 10:09:20
Про надання пояснень щодо закупівлі за номером ID: UA-2019-07-24-000338-b
Станом на 24.07.2019 в річному плані/додатку до плану закупівель по предметам закупівель за ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали запланована загальна сума складає 40 277,82 (сорок тисяч двісті сімдесят сім) гривень 82 коп. (номер ID: UA-P-2019-01-23-008946-b). На момент здійснення закупівлі за номером ID: UA-2019-07-24-000338-b на суму 5 427,50 (п’ять тисяч чотириста двадцять сім) гривень 50 коп. по предметам закупівель за ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали проведені закупівлі: номер ID: UA-2019-06-05-002329-b вартістю 1 002,79 (тисяча дві) гривні 79 коп. з ПДВ; номер ID: UA-2019-03-05-000300-a вартістю 1419,25 (тисяча чотириста дев’ятнадцять) гривень 25 коп. з ПДВ на загальну суму 2 422,04 (дві тисячі чотриста двадцять дві) гривні 04 коп. з ПДВ. Виходячі з цього для проведення закупівель по предметам закупівель за ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали залишалось 37 855,78 (тридцять сім тисяч вісімсот п’ятдесят п’ять) гривень 78 коп.. Таким чином порушення норми статті 4 Закону в частині планування закупівель відсутнє.
Згідно ст2 п1 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII „Про публічні закупівлі”, Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон 500 тисяч..
Наказ Державного підприємства Прозорро № 10 від 10.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" не регламентує необхідність перевірки суб’єкта господарювання на притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) протягом останніх трьох років, тому така перевірка не проводилася. Також Наказ не регламентує необхідність відмови в разі притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) протягом останніх трьох років.
В.о. директора
КЗ «Царичанська ЦРЛ»ДОР» В.А. Бровко
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2019-09-16 16:39:21
Про надання пояснень щодо закупівлі за номером ID: UA-2019-07-24-000338-b
Станом на 24.07.2019 в річному плані/додатку до плану закупівель по предметам закупівель за ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали запланована загальна сума складає 40 277,82 (сорок тисяч двісті сімдесят сім) гривень 82 коп. (номер ID: UA-P-2019-01-23-008946-b). На момент здійснення закупівлі за номером ID: UA-2019-07-24-000338-b на суму 5 427,50 (п’ять тисяч чотириста двадцять сім) гривень 50 коп. по предметам закупівель за ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали проведені закупівлі: номер ID: UA-2019-06-05-002329-b вартістю 1 002,79 (тисяча дві) гривні 79 коп. з ПДВ; номер ID: UA-2019-03-05-000300-a вартістю 1419,25 (тисяча чотириста дев’ятнадцять) гривень 25 коп. з ПДВ на загальну суму 2 422,04 (дві тисячі чотриста двадцять дві) гривні 04 коп. з ПДВ. Виходячі з цього для проведення закупівель по предметам закупівель за ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали залишалось 37 855,78 (тридцять сім тисяч вісімсот п’ятдесят п’ять) гривень 78 коп.. Таким чином порушення норми статті 4 Закону в частині планування закупівель відсутнє.
Згідно ст2 п1 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII „Про публічні закупівлі”, Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон 500 тисяч..
Наказ Державного підприємства Прозорро № 10 від 10.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" не регламентує необхідність перевірки суб’єкта господарювання на притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) протягом останніх трьох років, тому така перевірка не проводилася. Також Наказ не регламентує необхідність відмови в разі притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) протягом останніх трьох років.
В.о. директора
КЗ «Царичанська ЦРЛ»ДОР» В.А. Бровко
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Адміністрація КЗ «Царичанська ЦРЛ»ДОР» на виконання Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель виявлених в результаті проведення моніторингу Державною аудиторською службою України за номером UA-M-2019-09-10-000052 надає аргументовані запереченя до висновку моніторингу закупівлі UA-2019-07-24-000338-b: Відмова в участі у процедурі закупівлі в разі вчиненні порушення пункту 1 статті 50, пункту 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, за яке на це товариство накладений штраф регламентується ст. 17 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Ще раз звертаєму Вашу увагу на те, що згідно статті 2 пункту 1: Закону: цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Вартість Закупівлі UA-2019-07-24-000338-b становить 5 427,50 (п’ять тисяч чотириста двадцять сім) грн 50 коп. що є меншою за умови застосування Закону. Тому для надання відмови в участі Товариству з обмеженою відповідальністю «ВІДЖІ МЕДИКАЛ» (код в ЄДРПОУ 39190161) небуло жодних законих підстав.
2019-09-25 17:03:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 19 вересня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання укладання договору установлено не дотримання Замовником норм абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, а саме принципів закупівель.)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ" #39190161 |
Переможець |
5 427,05
UAH з ПДВ
|
24 липня 2019 10:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2019 10:08
|