Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 код 33140000-0 "Медичні матеріали"
Очікувана вартість
5 427,50 UAH
UA-2019-07-24-000338-b b6ec1e3b428a4866b79e8dd80bf52415
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Микола Дерев'янко

+380993562410 prozoro@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Царичанська центральна районна лікарня" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01989585
Місцезнаходження: 51000, Україна , Дніпропетровська обл., Царичанський район, смт. Царичанка, вул. Царичанська, 134 А
Контактна особа: Микола Дерев'янко
+380993562410
prozoro@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33140000-3: Медичні матеріали


Товар повинен відповідати існуючим нормам та стандартам законодавчо встановленим на території України, мати необхідні сертифікати, реєстраційні посвідчення, або свідоцтва про реєстрацію.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 штука
Зонд (шлунковий) назогостральний, d=5мм, №15 Каммед (38561 Зонд назогастральний / орогастральний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська 134, а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 штука
СФ Венокс Катетер периферичний внутрішньовенний 18G (1,3 х 45мм), тефлон (34920 Катетер для периферійного судинного вливання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська 134, а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 штука
СФ Венокс Катетер периферичний внутрішньовенний 22G (0,9 х 25мм), тефлон (34920 Катетер для периферійного судинного вливання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська 134, а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
20 штука
Канюля в/в з інєкційним клапаном "Medicare" 24G (жовтий) (34920 Катетер для периферійного судинного вливання
)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська 134, а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 штука
Катетер Фолея латексний 2-х ход. Fr14 "Medicare (32331 Катетер уретральний постійний для дренажу / промивання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська 134, а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 штука
Катетер Фолея латексний 2-х ход. Fr16 "Medicare (32331 Катетер уретральний постійний для дренажу / промивання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська 134, а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штука
Маска медична Mercator Medical 3-шар на резинці н/ст (35177 Маска хірургічна, одноразового застосування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська 134, а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
200 штука
Система ПР СФ з металевою голкою 21G 1 1/2 (0,8x40) (43324 Система для переливання рідин загального призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська 134, а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
50 штука
Системи для переливання крові з металевою голкою "Medicare" (43324 Система для переливання рідин загального призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська 134, а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 штука
Шприц ін'єкційний одноразового застосування "Medicare" 2,0мл 3-х компонентний (63095 Шприц / голка загального призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська 134, а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
500 штука
10.300.509 СФ Шприц 20 мл з голкою 21G х 1 Уг (0,8мм х 40мм), кольоровий поршень, трикомпонентний, Луєр, ПП (63095 Шприц / голка загального призначення)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська 134, а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали
10 штука
Фільтр бактеріальний електростатичний одноразовий "Medicare (60839 Фільтр бактеріальний для медичних газів, стерильний, одноразового використання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51000, Україна, Дніпропетровська область, смт. Царичанка, вул. Царичанська 134, а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

24 липня 2019 10:05
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-10-000052 ● 4a818aca89724216a38d8306a41ccbc0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2019 18:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
09.09.2019 № 163

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Витяг з Переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
21 UA-2019-07-24-000338-b 24.07.2019 Комунальний заклад «Царичанська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради (01280800)
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-11 14:11:02

Про надання пояснень

Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі товару ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-24-000338-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень.
1. Відповідно до Звіту про укладені договори Комунальним закладом «Царичанська центральна районна лікарня» Дніпропетровської обласної ради укладений договір на закупівлю товару «Медичні матеріали» на суму 5427,50 гривень, інформація про яку відсутня у річному плані/додатку до річного плану (https://prozorro.gov.ua/plan/). Зазначене вище свідчить про недотримання Замовником норми статті 4 Закону в частині планування закупівель.
Водночас, на постачання товару Замовником укладений договір з Товариством з обмеженою відповідальністю «ВІДЖІ МЕДИКАЛ» (код в ЄДРПОУ 39190161), якого згідно з Рішенням Адміністративної колегії Черкаського обласного територіального відділення Антимонопольного комітету України від 16.07.2019 №73/8-р/к (справа №03-22-07-18) визнано винним у вчиненні порушення пункту 1 статті 50, пункту 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, за яке на це товариство накладений штраф, що є підставою для відмови цьому субєкту господарювання в участі в інших процедурах закупівель протягом 3-х років після винесення рішення.
Враховуючи зазначене, просимо пояснити:
Чому закупівля проведена без наявності її у річному плані/додатку до річного плану закупівель на 2019 рік та при укладанні договору за бюджетні кошти не відмовлено в участі у закупівлі ?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-09-17 10:09:20

Про надання пояснень щодо закупівлі за номером ID: UA-2019-07-24-000338-b

Станом на 24.07.2019 в річному плані/додатку до плану закупівель по предметам закупівель за ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали запланована загальна сума складає 40 277,82 (сорок тисяч двісті сімдесят сім) гривень 82 коп. (номер ID: UA-P-2019-01-23-008946-b). На момент здійснення закупівлі за номером ID: UA-2019-07-24-000338-b на суму 5 427,50 (п’ять тисяч чотириста двадцять сім) гривень 50 коп. по предметам закупівель за ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали проведені закупівлі: номер ID: UA-2019-06-05-002329-b вартістю 1 002,79 (тисяча дві) гривні 79 коп. з ПДВ; номер ID: UA-2019-03-05-000300-a вартістю 1419,25 (тисяча чотириста дев’ятнадцять) гривень 25 коп. з ПДВ на загальну суму 2 422,04 (дві тисячі чотриста двадцять дві) гривні 04 коп. з ПДВ. Виходячі з цього для проведення закупівель по предметам закупівель за ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали залишалось 37 855,78 (тридцять сім тисяч вісімсот п’ятдесят п’ять) гривень 78 коп.. Таким чином порушення норми статті 4 Закону в частині планування закупівель відсутнє.

Згідно ст2 п1 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII „Про публічні закупівлі”, Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон 500 тисяч..

Наказ Державного підприємства Прозорро № 10 від 10.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" не регламентує необхідність перевірки суб’єкта господарювання на притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) протягом останніх трьох років, тому така перевірка не проводилася. Також Наказ не регламентує необхідність відмови в разі притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) протягом останніх трьох років.


В.о. директора
КЗ «Царичанська ЦРЛ»ДОР» В.А. Бровко

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-09-16 16:39:21

Про надання пояснень щодо закупівлі за номером ID: UA-2019-07-24-000338-b

Станом на 24.07.2019 в річному плані/додатку до плану закупівель по предметам закупівель за ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали запланована загальна сума складає 40 277,82 (сорок тисяч двісті сімдесят сім) гривень 82 коп. (номер ID: UA-P-2019-01-23-008946-b). На момент здійснення закупівлі за номером ID: UA-2019-07-24-000338-b на суму 5 427,50 (п’ять тисяч чотириста двадцять сім) гривень 50 коп. по предметам закупівель за ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали проведені закупівлі: номер ID: UA-2019-06-05-002329-b вартістю 1 002,79 (тисяча дві) гривні 79 коп. з ПДВ; номер ID: UA-2019-03-05-000300-a вартістю 1419,25 (тисяча чотириста дев’ятнадцять) гривень 25 коп. з ПДВ на загальну суму 2 422,04 (дві тисячі чотриста двадцять дві) гривні 04 коп. з ПДВ. Виходячі з цього для проведення закупівель по предметам закупівель за ДК 021:2015: 33140000-3 — Медичні матеріали залишалось 37 855,78 (тридцять сім тисяч вісімсот п’ятдесят п’ять) гривень 78 коп.. Таким чином порушення норми статті 4 Закону в частині планування закупівель відсутнє.

Згідно ст2 п1 Закону України від 25 грудня 2015 року № 922-VIII „Про публічні закупівлі”, Закон застосовується до всіх замовників та закупівель товарів, робіт та послуг за умови, що вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1 мільйон 500 тисяч..

Наказ Державного підприємства Прозорро № 10 від 10.03.2019 "Про затвердження Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" не регламентує необхідність перевірки суб’єкта господарювання на притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) протягом останніх трьох років, тому така перевірка не проводилася. Також Наказ не регламентує необхідність відмови в разі притягнення до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів (тендерів) протягом останніх трьох років.


В.о. директора
КЗ «Царичанська ЦРЛ»ДОР» В.А. Бровко

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Адміністрація КЗ «Царичанська ЦРЛ»ДОР» на виконання Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель виявлених в результаті проведення моніторингу Державною аудиторською службою України за номером UA-M-2019-09-10-000052 надає аргументовані запереченя до висновку моніторингу закупівлі UA-2019-07-24-000338-b: Відмова в участі у процедурі закупівлі в разі вчиненні порушення пункту 1 статті 50, пункту 4 частини другої статті 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції», у вигляді антиконкурентних узгоджених дій, які стосуються спотворення результатів торгів, за яке на це товариство накладений штраф регламентується ст. 17 п. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Ще раз звертаєму Вашу увагу на те, що згідно статті 2 пункту 1: Закону: цей Закон застосовується: до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Вартість Закупівлі UA-2019-07-24-000338-b становить 5 427,50 (п’ять тисяч чотириста двадцять сім) грн 50 коп. що є меншою за умови застосування Закону. Тому для надання відмови в участі Товариству з обмеженою відповідальністю «ВІДЖІ МЕДИКАЛ» (код в ЄДРПОУ 39190161) небуло жодних законих підстав.

2019-09-25 17:03:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 19 вересня 2019
Кінцевий строк оскарження: 04 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання укладання договору установлено не дотримання Замовником норм абзацу четвертого частини першої статті 2 Закону, а саме принципів закупівель.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІДЖИ МЕДІКАЛ"
#39190161
Переможець 5 427,05
UAH з ПДВ
24 липня 2019 10:05

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 10:08