Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
614 781,00 UAH
UA-2019-07-24-000333-a 0c956e1198894e4a81b264c0d78cacf8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Татавцева

+380661888097 zakupki.hortytsa@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 37611464
Місцезнаходження: 69076, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, буд.48А
Контактна особа: Елена Татавцева
+380661888097
zakupki.hortytsa@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 24 липня 2019 12:12
Звернення за роз’ясненнями: до 30 липня 2019 12:07
Оскарження умов закупівлі: до 05 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 серпня 2019 12:07
Початок аукціону: 12 серпня 2019 14:57
Очікувана вартість: 614 781,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 147,81 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
навчальний програмно-апаратний комплекс для колективної роботи (інтерактивний стіл, навчальні матеріали: картки із завданнями, таблиці, пазли, блоки, робочі зошити) для ЗОШ №32,91,92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, відповідно до дислокації (додаток 3 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару . розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 30 банківських днів з моменту поставки товару. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 12:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
24 липня 2019 12:12
Додаток 1 кваліфікаційні вимоги.docx
24 липня 2019 12:12
Додаток 3 технічні характеристики.docx
24 липня 2019 12:12
Додаток 2 проект договору.docx
24 липня 2019 12:12
ТД.docx
24 липня 2019 12:12
Додаток 4 лист-згода.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:20
Дата відповіді: 25 липня 2019 10:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Замовник буде розглядати будь-які торгові марки або моделі запропоновані учасниками, якщо вони не гірші технічних вимог визначених замовником (додаток 3 до ТД). 2. Участь у торгах беруть будь-які учасники незалежно від виду оподаткування. 3. Звертайте увагу на КЕКВ, за яким відбувається закупівля. Якщо закупівля відбувається по КЕКВу 3110, то для учасника-неплатника ПДВ остаточна ціна за одиницю товара має бути не менше 6000,00 грн.; для учасника-платника ПДВ остаточна ціна за одиницю товара має бути не менше 7200,00 грн.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Салій Наталія Миколаївна 614 781,00
UAH з ПДВ
608 633,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Рудик Віктор Олександрович 610 000,00
UAH з ПДВ
610 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 07:17
Електронний підпис
19 серпня 2019 09:35
МВС
19 серпня 2019 09:35
Податкова
19 серпня 2019 09:35
Корупція.pdf
19 серпня 2019 09:35
Ліцензування.pdf
19 серпня 2019 09:35
Стаття17.pdf
15 серпня 2019 11:16
Електронний підпис
15 серпня 2019 11:13
Технічна частина.zip
15 серпня 2019 11:13
Інші документи.zip
08 серпня 2019 21:40
Електронний підпис
08 серпня 2019 21:40
Технічна частина.zip
08 серпня 2019 21:40
Інші документи.zip

Публічні документи

08 серпня 2019 11:45
Технічна частина.zip
08 серпня 2019 11:45
Інші документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Салій Наталія Миколаївна

ФОП Рудик Віктор Олександрович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Салій Наталія Миколаївна
#3325715761
Переможець 608 633,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 11:56

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 11:56

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Салій Наталія Миколаївна
#3325715761
608 633,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 жовтня 2019 16:31
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 17:17
договір 183.pdf укладений
05 вересня 2019 17:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 05 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 608 633,00
UAH