Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Очікувана вартість
614 781,00 UAH
UA-2019-07-24-000333-a ● 0c956e1198894e4a81b264c0d78cacf8
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Територіальний відділ освіти Хортицького району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37611464 |
Місцезнаходження: | 69076, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, вул. Василя Сергієнка, буд.48А |
Контактна особа: |
Елена Татавцева +380661888097 zakupki.hortytsa@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 12:12 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 12:07 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 12:07 |
Початок аукціону: | 12 серпня 2019 14:57 |
Очікувана вартість: | 614 781,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 147,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32320000-2: Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
навчальний програмно-апаратний комплекс для колективної роботи (інтерактивний стіл, навчальні матеріали: картки із завданнями, таблиці, пазли, блоки, робочі зошити) для ЗОШ №32,91,92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
69076, Україна, Запорізька область, місто Запоріжжя, відповідно до дислокації (додаток 3 до тендерної документації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
—
31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 32320000-2 — Телевізійне й аудіовізуальне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | . розрахунки проводяться шляхом переказу Замовником грошових коштів на поточний рахунок Постачальника впродовж 30 банківських днів з моменту поставки товару. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2019 12:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2019 12:12 |
Додаток 1 кваліфікаційні вимоги.docx | |
24 липня 2019 12:12 |
Додаток 3 технічні характеристики.docx | |
24 липня 2019 12:12 |
Додаток 2 проект договору.docx | |
24 липня 2019 12:12 |
ТД.docx | |
24 липня 2019 12:12 |
Додаток 4 лист-згода.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 25 липня 2019 10:20
Дата відповіді: 25 липня 2019 10:55
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою обов’язкового дотримання замовником і всіма учасниками електронних торгів ПРИНЦИПУ «ВІДКРИТІСТЬ ТА ПРОЗОРІСТЬ НА ВСІХ СТАДІЯХ ЗАКУПІВЕЛЬ», закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника зобов'язати всіх учасників закупівлі вказувати конкретну торгову марку та модель, модифікацію, артикул і т.п. запропонованого товару в своїх цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Замовник буде розглядати будь-які торгові марки або моделі запропоновані учасниками, якщо вони не гірші технічних вимог визначених замовником (додаток 3 до ТД). 2. Участь у торгах беруть будь-які учасники незалежно від виду оподаткування. 3. Звертайте увагу на КЕКВ, за яким відбувається закупівля. Якщо закупівля відбувається по КЕКВу 3110, то для учасника-неплатника ПДВ остаточна ціна за одиницю товара має бути не менше 6000,00 грн.; для учасника-платника ПДВ остаточна ціна за одиницю товара має бути не менше 7200,00 грн.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Салій Наталія Миколаївна #3325715761 |
Переможець |
608 633,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 11:56
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 жовтня 2019 16:31
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2019 17:17
|
договір 183.pdf | укладений |
05 вересня 2019 17:15
|