Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Repair, maintenance and associated services related to marine and other equipment
Repair, maintenance and associated services related to marine and other equipment
Очікувана вартість
11 612 962,50 UAH
UA-2019-07-24-000219-c ● 16bea8927d2941ecab7becc1de54ee11
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728402 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна , Одеська обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4 |
Контактна особа: |
Друченко Ігор +380674886562 izmailampu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Izmail branch of State Enterprise «Ukrainian Sea Ports Authority» (Izmail Sea Ports Authority) |
National ID: | 38728402 |
Contact point: |
Druchenko Ihor +380674886562 izmailampu@gmail.com |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 11:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2019 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 23 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 серпня 2019 10:00 |
Початок аукціону: | 18 вересня 2019 13:25 |
Очікувана вартість: | 11 612 962,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 58 064,81 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Publication date: | 24 липня 2019 11:35 |
Enquiries until: | 17 серпня 2019 10:00 |
Complaints submission until: | до 23 серпня 2019 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 27 серпня 2019 10:00 |
Information
Estimated total value: | 11 612 963 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 58 065 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50240000-9: Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Scope of the procurement
Ремонт понтонів: Понтон-1 (інв. № 24/453), Понтон-3 (інв. № 17/448), Понтон-5 (інв. № 18/449) Понтон-12 (інв. № 21/452)
Repairing of pontoons: Pontoon-1 (inv. No. 24/453), Pontoon-3 (inv. No. 17/448), Pontoon-5 (inv. No. 18/449) Ponton-12 (inv. No. 21/452)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Ремонт понтонів: Понтон-1 (інв. № 24/453), Понтон-3 (інв. № 17/448), Понтон-5 (інв. № 18/449) Понтон-12 (інв. № 21/452)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50240000-9 — Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Repairing of pontoons: Pontoon-1 (inv. No. 24/453), Pontoon-3 (inv. No. 17/448), Pontoon-5 (inv. No. 18/449) Ponton-12 (inv. No. 21/452)
CPV: 50240000-9
Період постачання:
по 31 грудня 2019
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Замовник має право здійснити авансування у розмірі до 30% від ціни Договору (визначено в п.3.1. Договору) на рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання оригіналу відповідного рахунку, за умови наявності на цей час у Замовника листа Виконавця про готовність прийняти Судна в ремонт та оригіналу письмової банківської гарантії на повну суму авансу (з можливістю поступового зменшення такої гарантії з урахуванням п. 4.10. цього Договору). | Аванс | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2019 11:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
24 липня 2019 11:32 |
Тендерна документація.doc | |
24 липня 2019 11:32 |
ДОДАТОК 4.doc | |
24 липня 2019 11:32 |
Оголошення про проведення.doc | |
24 липня 2019 11:32 |
Оголошення англійськ..doc | |
24 липня 2019 11:32 |
ДОДАТОК 3.doc | |
24 липня 2019 11:32 |
ДОДАТОК 5.doc | |
24 липня 2019 11:32 |
ДОДАТОК 2.doc | |
24 липня 2019 11:32 |
ДОДАТОК 1.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 06 серпня 2019 21:21
Дата відповіді: 09 серпня 2019 10:45
Просимо надати роз’яснення, на якій підставі вимагається представлення оригіналу або засвідченої Учасником копії позитивного листа-відгука (не менше двох) від судновласника або компанії, яка має відповідні повноваження на замовлення ремонтів суден, з додаванням документу, що підтверджує такі повноваження, якщо Учасник міг надавати аналогічні послуги, як субпідрядник, і не має юридичних підстав вимагати у Замовника подібні листи-відгуки від судновласника або компанії, яка має відповідні повноваження на замовлення ремонтів суден?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно п.1 ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Враховуючи специфіку предмета закупівлі, встановлення способу документального підтвердження відповідності установленим критеріям є особистою компетенцією замовника.
Враховуючи, що кінцевим споживачем послуг з ремонту суден є виключно судновласник або компанії, яка має відповідні повноваження на замовлення ремонтів суден (тобто фрахтувальник, умовами контракту на фрахтування відповідного судна уповноважений на замовлення ремонтів такого судна), з метою об’єктивного встановлення фактичної якості та строків наданих послуг замовником обрано саме такий спосіб підтвердження відповідності.
Юридичні обмеження на запит інформації, в тому числі надання листів-відгуків, незалежно від статусу підрядника (генеральний, субпідрядник) відсутні (окрім особливих умов контрактів), а неможливість їх надання у запиті не обґрунтована.
Враховуючи, що кінцевим споживачем послуг з ремонту суден є виключно судновласник або компанії, яка має відповідні повноваження на замовлення ремонтів суден (тобто фрахтувальник, умовами контракту на фрахтування відповідного судна уповноважений на замовлення ремонтів такого судна), з метою об’єктивного встановлення фактичної якості та строків наданих послуг замовником обрано саме такий спосіб підтвердження відповідності.
Юридичні обмеження на запит інформації, в тому числі надання листів-відгуків, незалежно від статусу підрядника (генеральний, субпідрядник) відсутні (окрім особливих умов контрактів), а неможливість їх надання у запиті не обґрунтована.
підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 10 серпня 2019 17:58
Дата відповіді: 14 серпня 2019 16:06
Таким чином, якщо лист-відгук був надан компанією, яка має відповідні повноваження на замовлення ремонтів суден та у зв’язку зі зміною керівництва такої компанії, теперішне керівництво відмовляє в представлені такого листа-відгука або представлення, що підтверджує такі повноваження, то лист-відгук від Замовника не буде врахован, як доказ виконання аналогічних договорів?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно п.5 розділу 3 (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) Тендерної документації «Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону. Визначені замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в Додатку 1 до цієї тендерної документації.»
В той же час відповідно п.3 розділу 5 (Оцінка тендерної пропозиції) Тендерної документації «Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.»
Враховуючи вищевикладене, вразі невиконання умов тендерної документації, Ваша пропозиція буде відхилена
В той же час відповідно п.3 розділу 5 (Оцінка тендерної пропозиції) Тендерної документації «Тендерна пропозиція відхиляється замовником у разі якщо учасник: не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону.»
Враховуючи вищевикладене, вразі невиконання умов тендерної документації, Ваша пропозиція буде відхилена
щодо п.3 Додатку 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів
Дата подання: 12 серпня 2019 17:21
Дата відповіді: 15 серпня 2019 17:00
Просимо надати роз’яснення до п.3 Додатку1 (Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів) стосовно підтвердження досвіду виконання зазначених аналогічних договорів, а саме яке вимагається підтвердження повноваження особи-підписанта, якщо особа-підписант є начальником філії ДП АМПУ та ця інформація надається у Довідці про досвід виконання аналогічних договорів. От же, які саме документи пропонується надати Учаснику для підтвердження повноваження начальника філії ДП АМПУ, який є особою-підписантом позитивного листа-відгуку. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документом підтверджуючим повноваження особи-підписанта, якщо особа-підписант є начальником філії ДП «АМПУ» в даному випадку є наказ Міністерства інфраструктури України.
підтвердження досвіду виконання аналогічних послуг
Дата подання: 12 серпня 2019 21:33
Дата відповіді: 15 серпня 2019 17:01
У данному випадку Замовник маючи прямий договір с судновласником або компанією, яка має повноваження на замовлення ремонтів суден, може получити лист-відгук від них. А надати такий лист Виконавцю від судновласника або компанії, яка має відповідні повноваження на замовлення ремонтів суден, не має підстав з правової точки зору та посилається на умови договору про неразголошення комерційної таємниці.
Також вважаю, що Замовник ніколи не надасть Виконавцю позитивний лист-відгук, у разі не підтвердження належного виконання договору щодо якості та строків надання послуг (виконання робіт).
Питання: Враховуючи вищевикладене, чи можливо у якості підтвердження досвіду виконання аналогічних послуг надання позитивного листа-відгука від Замовника, який не являється судновласником або компанією, яка має відповідні повноваження на замовлення ремонтів суден?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перелік кваліфікаційних критеріїв та спосіб їх підтвердження викладено в Додатку 1 Тендерної документації. Відповідно п.3 Додатку 1 «В якості документального підтвердження досвіду виконання зазначених аналогічних* договорів надати:
- завірені скан-копії Виконавчих ремонтних відомостей, що містять відповідні види послуг (робіт);
- оригінал або засвідчену Учасником копію позитивного листа-відгука (не менше двох) від судновласника або компанії, яка має відповідні повноваження на замовлення ремонтів суден, з додаванням документу, що підтверджує такі повноваження.»
Враховуючи вищевикладене, надання учасником в якості документального підтвердження досвіду виконання зазначених аналогічних договорів позитивного листа-відгука від Замовника, який не є судновласником або компанією, яка має відповідні повноваження на замовлення ремонтів суден, буде вважатися невиконанням умов Тендерної документації.
- завірені скан-копії Виконавчих ремонтних відомостей, що містять відповідні види послуг (робіт);
- оригінал або засвідчену Учасником копію позитивного листа-відгука (не менше двох) від судновласника або компанії, яка має відповідні повноваження на замовлення ремонтів суден, з додаванням документу, що підтверджує такі повноваження.»
Враховуючи вищевикладене, надання учасником в якості документального підтвердження досвіду виконання зазначених аналогічних договорів позитивного листа-відгука від Замовника, який не є судновласником або компанією, яка має відповідні повноваження на замовлення ремонтів суден, буде вважатися невиконанням умов Тендерної документації.
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 12 вересня 2019
Найменування: | Ізмаїльська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Ізмаїльського морського порту) |
Код ЄДРПОУ: | 38728402 |
Місцезнаходження: | 68600, Україна, Одеська обл., Ізмаїл, ВУЛИЦЯ НАБЕРЕЖНА ЛУКІ КАПІКРАЯНА, будинок 4 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "ЧОРНОМОРСЬКА СУДНОПЛАВНА КОМПАНІЯ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП МЕРОС | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ООО "МОРСКОЙ СЕРВИС УКРАИНЫ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПрАТ "Дунайсудноремонт" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ СКМ Марін Сервіс | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ПП "СУДНОБУД" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУДНОРЕМОНТНА КОМПАНІЯ "СУДНОВЕРФЬ" | Документи |
Відхилено
Документи
|
|
ТОВ "ТЕПЛОМАШПРОГРЕС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БОСФОР-ОДЕСА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 вересня 2019 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "ЧОРНОМОРСЬКА СУДНОПЛАВНА КОМПАНІЯ" |
10 420 000,00
UAH
|
6 790 000,00
UAH
|
Документи |
ПП МЕРОС |
10 600 000,00
UAH
|
6 800 000,00
UAH
|
Документи |
ТОВ "ТЕПЛОМАШПРОГРЕС" |
11 450 000,00
UAH
|
11 450 000,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЧОРНОМОРСЬКА СУДНОПЛАВНА КОМПАНІЯ" #41597975 |
Переможець |
6 790 000,00
UAH
|
23 вересня 2019 16:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 квітня 2020 12:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2020 17:57
|
Додаткова угода №2 (1).pdf | зміни до договору |
21 лютого 2020 17:56
|
Повідомлення (1).pdf | зміни до договору |
21 лютого 2020 17:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:33
|
Повідомлення про внесення змін до договору (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:33
|
ДУ № 1 від 28.12.2019 (1).pdf | зміни до договору |
28 грудня 2019 10:33
|
Електронний підпис | укладений |
10 жовтня 2019 16:50
|
88-В-ІЗФ-19 ТОВ ЧСК.pdf | укладений |
10 жовтня 2019 16:49
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до Договору та викласти пункти в новій редакції п.4.14. – у зв’язку зі змінами в чинному законодавстві України стосовно зупинення реєстрації ПН/РК; - п.5.6. - у зв’язку з оптимізацією процесів утилізації всіх замінених вузлів, приладів і устаткування а також металобрухту, який утворився при заміні елементів обшивки корпусу, палуби, інших металоконструкцій тощо; - п.11.1. – на підставі пп.4 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 у зв’язку з наявністю об’єктивних обставин, а саме: відповідно п.5.1. Договору строк надання складає 120 календарних днів з дати підписання Акту приймання першого з суден в ремонт. Враховуючи, що Акт приймання першого з суден в ремонт датований 26.10.2019 року кінцевий строк надання послуг 23.02.2020 року. Тобто необхідно продовжити строк дії Договору до 23.02.2020 року. - п.14.2. – у зв’язку з подовженням стоку дії Договору необхідно подовжити строк дії безумовної безвідкличної банківської гарантії, як забезпечення виконання Договору до 24.03.2020 року |
Номер договору про закупівлю: | 88-В-ІЗФ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 лютого 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Керуючись п.12.1 Договору, Сторони вирішили викласти п.4.14. Договору в наступній редакції: «4.14. Сторони домовились (визначили), що в разі отримання Виконавцем квитанції (повідомлення) про зупинення реєстрації в Єдиному реєстрі податкових накладних податкової накладної / розрахунку коригування (ПН/РК) (щодо кожного подібного випадку), він не пізніше наступного робочого дня повідомляє про це Замовника та протягом 90 календарних днів з дня, наступного за днем зупинення реєстрації ПН/РК, подає до контролюючого органу пояснення та документи, передбачені Порядком зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 11.12.2019 №1165, що підтверджують здійснення Виконавцем господарських операцій. У разі прийняття відповідною комісією ДФС/ДПС рішення про відмову в реєстрації ПН/РК Виконавець подає у встановленому порядку та строки скаргу на таке рішення, в разі отримання негативного рішення комісій – до суду згідно визначеної чинним законодавством України підсудності та юрисдикції, із залученням ДП «АМПУ» до участі у справі в якості третьої особи.» Всі зазначені заходи мають бути вжиті Постачальником впродовж визначеного Сторонами 90-денного строку з дня, наступного за днем зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування. Про факт подання зазначених документів, звернень, адміністративних позовів та результати їх розгляду Постачальник не пізніше наступного робочого дня з дня настання відповідної події інформує Покупця із наданням підтверджуючих документів. Невжиття Постачальником визначених у цьому пункті Договору заходів та/або їх вжиття в неповному обсязі чи з недотриманням встановленого Сторонами строку вважається бездіяльністю Постачальника, що тягне за собою повну та безумовну компенсацію ним відповідних втрат Покупця (нараховані податковими органами штрафи та пені, втрачена сума податкового кредиту за відповідною сумою податку тощо).» 2. Керуючись п.12.1 Договору, Сторони вирішили доповнити розділ 5 Договору пунктом 5.7. наступного змісту: «5.7. Сторони домовились (визначили), що в разі виникнення об’єктивних обставин, які не залежать від Сторін, надання Послуг може бути призупинено за згодою Сторін на строк, необхідний для усунення таких обставин. Датами призупинення та поновлення надання послуг є дати складання та підписання Сторонами відповідних Актів про призупинення та поновлення надання послуг відповідно. Період призупинення надання Послуг не враховується при визначенні строку фактичного надання послуг згідно п. 5.1. Договору. Після усунення обставин, що призвели до призупинення надання Сторони зобов’язані невідкладно відновити виконання своїх зобов’язань за Договором. Будь-які видатки Сторін що виникли під час та у зв’язку з призупиненням надання Послуг не підлягають компенсації.» 3. Керуючись пп.4 п.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі» №922-VIII від 25.12.2015 та п.12.3 Договору, Сторони вирішили викласти п.11.1. Договору в наступній редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін та засвідчення печатками Сторін (за наявності) та діє до 30.04.2020 року.» 4. Всі інші умови Договору залишаються без змін і Сторони підтверджують по ним взяті на себе зобов’язання. 5. Додаткова угода складена у двох автентичних примірниках, які мають однакову юридичну силу, - по одному для кожної із Сторін. 6. Ця Додаткова угода є невід'ємною частиною Договору. 7. Ця Додаткова угода набирає чинності з дня підписання Сторонами та скріплення печатками. 8. В усьому іншому, що не врегульоване цією Додатковою угодою, Сторони керуються Договором та чинним законодавством України. |
Номер договору про закупівлю: | 88-В-ІЗФ-19 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |