Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Комп’ютерні мережі будівель, споруд і приміщень промислового майданчика ВП "Хмельницька АЕС"
Очікувана вартість
654 947,29 UAH
UA-2019-07-24-000107-b ● fb59551492eb4329829146ce50c97741
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВП ХАЕС ДП "НАЕК "Енергоатом" |
Код ЄДРПОУ: | 21313677 |
Вебсайт: | http://www.xaec.org.ua/ |
Місцезнаходження: | 30100, Україна , Хмельницька обл., Нетішин, 30100, Хмельницька обл., м. Нетішин, вул. енергетиків, 20 |
Контактна особа: |
Левандовська Руслана Ігорівна 03842 63843 LEVANDOVSKA.RUSLANA@KHNPP.ATOM.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 24 липня 2019 09:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 11:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 14:34 |
Очікувана вартість: | 654 947,29 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,53% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Комп’ютерні мережі будівель, споруд і приміщень промислового майданчика ВП "Хмельницька АЕС" (детально у дод.№2 - Завдання на проектування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Технічне переоснащення. Комп’ютерні мережі будівель, споруд і приміщень промислового майданчика ВП "Хмельницька АЕС"(джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2020
ДК 021:2015: 71323000-8 — Послуги з інженерного проектування промислових і виробничих процесів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата здійснюється протягом 30 календарних днів з дати підписання сторонами акту виконаних проектних робіт. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 липня 2019 09:04 |
Допорогова документація з Додатками 2, 3..pdf |
24 липня 2019 09:04 |
Додаток 1 - Форма пропозиції..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
стосовно недискримінації учасників
Дата подання: 29 липня 2019 14:55
Дата відповіді: 30 липня 2019 10:50
Ретельно вивчивши тендерну документацію, ми виявили порушення чинного законодавства, що регулює процедури проведення публічних закупівель, в тому числі порушено основну принципи визначені ст. 3 та ст. 5 закону України «Про публічні Закупівлі».
Зокрема, законом України «Про публічні Закупівлі» встановлено: «Метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції».
Частиною 1 статті 3 закону України «Про публічні Закупівлі» врегульовано, що: «Закупівлі здійснюються за такими принципами:
добросовісна конкуренція серед учасників;
максимальна економія та ефективність;
відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
недискримінація учасників;
об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;
запобігання корупційним діям і зловживанням».
П.4.6 довідки в довільній формі про наявність у працівників допуску до особливих робіт згідно ст. 64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» із переліком персоналу, який планується залучити до виконання робіт по збору вихідних даних для проектування, за підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою Учасника.
Вважаємо, що така вимога унеможливлює дотримання вимог чинного законодавства щодо створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері та розвитку добросовісної конкуренції, а отже суперечить вимогам, встановленим ст. 3 та ст. 5 закону України «Про публічні Закупівлі».
З метою усунення вказаних порушень закону України «Про публічні Закупівлі» вимагаємо внести зміни до Тендерної документації, а саме: зобов’язати переможця торгів у разі укладання договору отримати допуски до особливих робіт на необхідну кількість співробітників, які будуть задіяні у виконання договору та відповідно викласти тендерну документацію в оновленій редакції з урахуванням вищевказаних вимог.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Закон України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон) застосовується до замовників, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує відповідні вартісні межі, встановлені в абз. 2 і 3 ч. 1 ст. 2 Закону, а у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в в абз. 2 і 3 ч. 1 ст. 2 Закону застосовується Інструкція про порядок використання електронної системи закупівель, затверджена наказом Державного підприємства “ПРОЗОРРО” від 19.03.2019 № 10 (далі – Інструкція)
Вимога замовника щодо надання довідки в довільній формі про наявність у працівників допуску до особливих робіт згідно ст. 64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» із переліком персоналу, який планується залучити до виконання робіт по збору вихідних даних для проектування, за підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою Учасника є необхідною.
Оскільки ВП ХАЕС являється діючим, режимним державним підприємством і відповідно до статті 64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.02.1995 та «Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання», затвердженого ПКМУ від 25.12.1997 №1471 за умовами яких підрядник повинен мати допуск до особливих робіт та усі необхідні документи. Змінити умови допуску, означає порушити вимоги зазначених документів.
Щодо внесення змін в документацію допорогової електронної закупівлі і зобов’язання переможця торгів у разі укладання договору отримати допуски до особливих робіт на необхідну кількість співробітників, які будуть задіяні при виконанні договору, не дає гарантії отримання дозволів персоналом підрядника після проведення спеціальної перевірки. Окрім того, враховуючи час необхідний на отримання дозволів на виконання особливих робіт, відсутність допусків у персоналу підрядника не дасть змоги вчасно розпочати роботи, що ставить під загрозу зриву термінів виконання робіт.
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо неможливим внесення змін в документацію допорогової електронної закупівлі.
Вимога замовника щодо надання довідки в довільній формі про наявність у працівників допуску до особливих робіт згідно ст. 64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» із переліком персоналу, який планується залучити до виконання робіт по збору вихідних даних для проектування, за підписом уповноваженої особи та скріплену печаткою Учасника є необхідною.
Оскільки ВП ХАЕС являється діючим, режимним державним підприємством і відповідно до статті 64 Закону України «Про використання ядерної енергії та радіаційну безпеку» від 08.02.1995 та «Порядку проведення спеціальної перевірки для надання фізичним особам допуску до виконання особливих робіт на ядерних установках з ядерними матеріалами, радіоактивними відходами, іншими джерелами іонізуючого випромінювання», затвердженого ПКМУ від 25.12.1997 №1471 за умовами яких підрядник повинен мати допуск до особливих робіт та усі необхідні документи. Змінити умови допуску, означає порушити вимоги зазначених документів.
Щодо внесення змін в документацію допорогової електронної закупівлі і зобов’язання переможця торгів у разі укладання договору отримати допуски до особливих робіт на необхідну кількість співробітників, які будуть задіяні при виконанні договору, не дає гарантії отримання дозволів персоналом підрядника після проведення спеціальної перевірки. Окрім того, враховуючи час необхідний на отримання дозволів на виконання особливих робіт, відсутність допусків у персоналу підрядника не дасть змоги вчасно розпочати роботи, що ставить під загрозу зриву термінів виконання робіт.
Виходячи з вищенаведеного, вважаємо неможливим внесення змін в документацію допорогової електронної закупівлі.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІТ-ІНТЕГРАТОР" #31091208 |
Переможець |
654 000,00
UAH
|
09 серпня 2019 16:29
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір №20-124-11-19-10900 від 04092019.pdf | укладений |
04 вересня 2019 16:00
|