Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Кондиціонери (39710000-2 Електричні побутові прилади)
Очікувана вартість
17 000,00 UAH
UA-2019-07-23-001460-c ec7e3c4b9bf34fb6b4af8d0cb934832d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Олена Богданова

+380442246686 kmcspe@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЦЕНТР СУДОВО-ПСИХІАТРИЧНОЇ ЕКСПЕРТИЗИ
Код ЄДРПОУ: 25287764
Вебсайт: https://med.kyivcity.gov.ua/medportal/medview/120.html
Місцезнаходження: 04080, Україна , Київська обл., м.Київ, , ВУЛ. КИРИЛІВСЬКА, буд. 103А
Контактна особа: Олена Богданова
+380442246686
kmcspe@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 17:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2019 17:00
Початок аукціону: 26 липня 2019 13:08
Очікувана вартість: 17 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 85,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39710000-2: Електричні побутові прилади


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 штука
Кондиціонери (39710000-2 Електричні побутові прилади).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04080, Україна, Київ, Київ, Кирилівська, 103 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 липня 2019  —  30 серпня 2019
ДК 021:2015: 39710000-2 — Електричні побутові прилади

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
24 липня 2019 09:41
Технічні вимоги.doc
24 липня 2019 09:41
проект договору.doc
24 липня 2019 09:41
Оголошення.doc
24 липня 2019 09:41
цінова пропозиція.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація.
Дата подання: 23 липня 2019 16:40
Дата відповіді: 24 липня 2019 09:45
Доброго дня. Прохання завантажити тендерну документацію.
Відповідь: Добрий день. Документація завантажена.
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 09:52
Дата відповіді: 24 липня 2019 10:20
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Аналоги пропонувати можна, але їх якість та параметри повинні відповідати заявленому предмету закупівлі. 2. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель починаючи з найнижчої цінової пропозиції, незалежно з ПДВ вони будуть чи без ПДВ. Автоматично обирається пропозиція яка є найбільш економічно вигідною. Замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника найнижчою пропозицією. Сума укладеного договору повинна бути не більшою ніж загальна сума пропозиції учасника-переможця. 3. Уважно читайте в тендерній документації вимоги до кваліфікації учасників.
уточнення про послуги
Дата подання: 24 липня 2019 15:43
Дата відповіді: 24 липня 2019 15:53
Доброго дня! Чи включена послуга встановлння кондицірнерів до бюджету закупівлі?
Відповідь: Доброго дня. Ні. Монтаж буде закуповуватись окремою послугою.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 26 липня 2019 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА" 14 451,00
UAH з ПДВ
14 098,50
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 14 715,00
UAH з ПДВ
14 098,98
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 липня 2019 16:06
Фірмовий допороги.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА"

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА"
#30178214
Переможець 14 098,50
UAH з ПДВ
30 липня 2019 15:43

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 15:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ФІРМА "ДЕККЕР-УКРАЇНА"
#30178214
14 098,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
дог_32.pdf укладений
15 серпня 2019 11:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 14 098,50
UAH (в тому числі ПДВ 2 349,75 UAH)