Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельно-монтажних робіт за об’єктом: «Реконструкція теплових мереж на вул. Симиренка, 2/19. Ділянка від ТК-250/8-5/4 до ТК-250/8-5/7 та до ж/б на вул. Симиренка, 2/19 (1, 2, 3, 4 ввід)»)
Очікувана вартість
15 305 175,00 UAH
UA-2019-07-23-001299-b d0c624d77fbd46c09bd141fd98d2f566
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 15:25
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 11:02
Очікувана вартість: 15 305 175,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 153 051,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 76525.88 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Виконання будівельно-монтажних робіт за об’єктом: «Реконструкція теплових мереж на вул. Симиренка, 2/19. Ділянка від ТК-250/8-5/4 до ТК-250/8-5/7 та до ж/б на вул. Симиренка, 2/19 (1, 2, 3, 4 ввід)») (Джерело фінансування закупівлі: Кошти місцевих бюджетів.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від загальної ціни цього Договору, що становить ____________грн. (______________гривень ___ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - _______________грн. (______________гривень ___ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить _______________грн. (______________гривень ___ коп.), з урахуванням вимог Постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 року «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та відповідно до дозволу Головного розпорядника коштів (лист від «___»______________2019 року №________________), протягом 10-ти банківських днів з дня реєстрації цього Договору у відповідному органі Державної казначейської служби України, у разі наявності відповідного бюджетного фінансування. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за якісно та вчасно виконані роботи та якісне обладнання проводяться Замовником виключно за бюджетні кошти, після отримання цільових бюджетних коштів на свій рахунок та на підставі Актів КБ-2в, Актів приймання-передавання змонтованого обладнання та Довідок КБ-3, з урахуванням раніше сплаченого авансу, протягом 90-та банківських днів з моменту отримання цільових бюджетних коштів. Пiсляоплата 90 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 15:22
Реконструкція ТМ Симиренка 2-19.imd
23 липня 2019 15:22
ТД _4523 ТД Симиренка_15.doc
23 липня 2019 15:22
оголошення_4523.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16" 15 297 467,48
UAH з ПДВ
15 297 467,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» 15 304 000,00
UAH з ПДВ
15 304 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 17:47
Електронний підпис
07 серпня 2019 17:40
Модель.rar
07 серпня 2019 17:40
Установчі документи.pdf
07 серпня 2019 17:40
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2019 17:40
Протокол та виписка.PDF
07 серпня 2019 17:40
Проект договору.pdf
07 серпня 2019 17:40
Лист щодо авансу.pdf
07 серпня 2019 17:40
Довідка про персонал.pdf
07 серпня 2019 17:40
Довідка про витрати.pdf
07 серпня 2019 17:40
Відгук2.pdf
07 серпня 2019 17:40
Відгук 1.pdf
07 серпня 2019 17:40
Аналогічний договір 1.pdf
07 серпня 2019 17:40
А.pdf
07 серпня 2019 17:40
89.imd

Публічні документи

08 серпня 2019 09:03
Розрахунок.rar
08 серпня 2019 09:03
Відповідність вимогам.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16"

ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16"
#40572567
Переможець 15 297 467,48
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 17:31
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16" #40572567

№ рішення у справі

74-р/тк

Дата рішення у справі

15.07.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

ТАК АМКУ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 17:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНО-ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ-16"
#40572567
15 297 467,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 08:58
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2019 19:08
ДУ №4 до Дог 2178 Симиренко 2_19 БЕК_16 (1).pdf зміни до договору
24 грудня 2019 19:08
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 18:50
ДУ 3 до Дог. 2178_31-19_Симиренка_ ТОВ БЕК-16 (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2019 18:50
Електронний підпис зміни до договору
18 жовтня 2019 15:14
ДУ до Дог. 2178_31-19 (1).pdf зміни до договору
18 жовтня 2019 15:14
Електронний підпис зміни до договору
06 вересня 2019 13:26
Додаткова угода №1 до Договору №2178_Симиренка, 2_19_БЕК-16 (1).pdf зміни до договору
06 вересня 2019 13:26
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 11:31
Додаток 1_ДЦ_частина 4_2178_31-19.pdf укладений
02 вересня 2019 11:31
Додаток 1_ДЦ_частина 3__2178_31-19.pdf укладений
02 вересня 2019 11:31
Додаток 1_ДЦ_частина 2__2178_31-19.pdf укладений
02 вересня 2019 11:31
Договір_2178_31-19 _Симиренка, 2.19_БЕК-16.pdf укладений
02 вересня 2019 11:31
Додаток 1_ДЦ_частина 1__2178_31-19.pdf укладений
02 вересня 2019 11:31
Додаток 2 Графік виконання робіт_2178_31-19_Симиренка, 2.19_БЕК-16.pdf укладений
02 вересня 2019 11:31

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
06 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
06 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Реквізити Підрядника / Замовником обрано причину: «Покращення якості предмета закупівлі» (п.3 ч.4 ст.36 Закону України «Про публічні закупівлі») через відсутню технічну можливість обрати іншу.
Номер договору про закупівлю: 2178/31-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4. ч. 4 ст. 36 Закону України "Про публічні закупівлі" Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт за Договором. Сума договору після внесення змін - не змінилися. (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін - не змінилася).
Номер договору про закупівлю: 2178/31-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт за Договором.
Номер договору про закупівлю: 2178/31-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України та відповідно до пункту 1 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2178/31-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 9 991 709,70
UAH (в тому числі ПДВ 1 665 284,95 UAH)