Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання та пристосування навчального і загального призначення для навчальних закладів початкової школи та закладів Розсошанської селищної ради
Очікувана вартість
600 254,00 UAH
UA-2019-07-23-000928-a ● e8f5eed953d34ca294afdf25fc4fcdb7
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Розсошанська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04402899 |
Місцезнаходження: | 31362, Україна , Хмельницька обл., с. Розсоша, вул. Центральна, 4 |
Контактна особа: |
Людмила Петрівна Чобан +380979539901 rozsoshaotgzakupki@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2019 17:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2019 19:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 19:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 15:58 |
Очікувана вартість: | 600 254,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 001,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
кошти місцевого та державного бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10 найменувань
Комп’ютерне обладнання та пристосування навчального і загального призначення для навчальних закладів початкової школи та закладів Розсошанської селищної ради
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника, але не пізніше 31.12.2019 року | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 17:51 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2019 17:50 |
ТД комп’ютерна техніка.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 09:32
Дата відповіді: 26 липня 2019 10:32
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
1. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
2. Так допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
3. З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом передбачено в додатку № 2 до тендерної документації вимогу надання заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого товару, зокрема у вказаній таблиці відповідності Учасник у рядку «Назва товару» зазначає конкретну назву запропонованого товару, назву виробника та модель.
Враховуючи вищевикладене тендерний комітет вважає, що підстави для внесення змін в тендерну документацію відсутні.
1. Повідомляємо Вас, що згідно Додатку 2 тендерної документації (технічні вимоги) визначені вимоги щодо закупівельного товару. Також в даному Додатку передбачено, що у разі, коли в описі предмета закупівлі містяться посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то разом з цим враховувати вираз "або еквівалент". Тобто у випадку надання Вами еквівалентного товару, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі, вказаної в тендерній документації, проте з характеристиками не гіршим чим визначені в технічних вимогах тендерної документації буде вважатися таким, що відповідає вимогам Замовника.
2. Так допускається. Подана Вами пропозиція за результатами проведеного Аукціону буде вважатися кінцевою та остаточною, жодне нарахування до ціни суми ПДВ (стосується не платників ПДВ) умовами тендерної документації не передбачене.
3. З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ «Про публічні закупівлі» тендерним комітетом передбачено в додатку № 2 до тендерної документації вимогу надання заповненої таблиці відповідності технічним та якісним характеристикам запропонованого товару, зокрема у вказаній таблиці відповідності Учасник у рядку «Назва товару» зазначає конкретну назву запропонованого товару, назву виробника та модель.
Враховуючи вищевикладене тендерний комітет вважає, що підстави для внесення змін в тендерну документацію відсутні.
Документація
Дата подання: 25 липня 2019 10:26
Дата відповіді: 26 липня 2019 10:33
Уточніть будь-ласка, монтаж обладнання потрібен?
Відповідь: Доброго дня !!!
Дякуємо за питання. Відповідно до п. 3 загальних вимог «Технічного завдання» - Додатку 2 до тендерної документації Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, монтаж, налагодження, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, про що Учасником надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
Щодо сутті заданого Вами питання повідомляємо наступне: під час встановлення вказаної вимоги тендерної документації під монтажем, налагодженням товару тендерний комітет мав на увазі встановлення та налагодження предмету закупівлі на визначених замовником робочих місцях з подальшим налаштуванням інтерфейсу операційної системи.
Дякуємо, за взаєморозуміння.
Дякуємо за питання. Відповідно до п. 3 загальних вимог «Технічного завдання» - Додатку 2 до тендерної документації Учасник визначає ціни на товари, які він пропонує поставити за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат на доставку, монтаж, налагодження, страхування товару, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, усіх інших витрат, про що Учасником надається гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
Щодо сутті заданого Вами питання повідомляємо наступне: під час встановлення вказаної вимоги тендерної документації під монтажем, налагодженням товару тендерний комітет мав на увазі встановлення та налагодження предмету закупівлі на визначених замовником робочих місцях з подальшим налаштуванням інтерфейсу операційної системи.
Дякуємо, за взаєморозуміння.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БІ-ПРО" #40274333 |
Переможець |
598 500,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2020 14:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2019 18:04
|
ДУ№1 техніка pdf.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2019 18:03
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2019 15:43
|
Договір 256 техніка pdf.pdf | укладений |
28 серпня 2019 15:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 256 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |