Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації (фільтри) (обласний бюджет)
Очікувана вартість
28 505,00 UAH
UA-2019-07-23-000887-b 5b60e95fe7cb47e6b61af7ae1ee35e9b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хлістунова Ганна Миколаївна

+380997380528 KONST.BUXEKONOM@GMAIL.COM

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 23 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Станція швидкої медичної допомоги м.Костянтинівки відокремлений структурний підрозділ комунальної лікувально-профілактичної установи "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф"
Код ЄДРПОУ: 38653788
Місцезнаходження: 85100, Україна , Донецька обл., Костянтинівка, Донецька область м.Костянтинівка вул.Білоусова 2б
Контактна особа: Хлістунова Ганна Миколаївна
+380997380528
KONST.BUXEKONOM@GMAIL.COM
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42910000-8: Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації


фільтри
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
169 шт
апарати для дистилювання, фільтрування та ректифікації (фільтри) (обласний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 85100, Україна, Донецька обл., Костянтинівка, Білоусова 2Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 42910000-8 — Апарати для дистилювання, фільтрування чи ректифікації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 100% післяоплата. Розрахунок за поставлений Товар здійснюються Замовником після його прийняття та відповідного пред'явлення Постачальником видаткової накладної, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника в строк до 30 (тридцяти) календарних днів з дати прийняття Товару за умови наявності фінансування з обласного бюджету та проведення платіжних доручень органами державної казначейської служби України. джерело фінансування: обласний бюджет. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

23 липня 2019 12:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Чайка Вікторія Василівна
#2986902982
Переможець 28 505,00
UAH
23 липня 2019 12:45

Документи

23 липня 2019 12:45
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 листопада 2019 15:53
Електронний підпис укладений
23 липня 2019 12:46

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 28 505,00
UAH