Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Нафта і дистиляти
Очікувана вартість
2 082 000,00 UAH
UA-2019-07-23-000841-b 32f4575ecfce40579e0078a0924c6134
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лілія Терещенко

+380487793174 nedova@odesa.mns.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 38643633
Вебсайт: http://odesa.dsns.gov.ua
Місцезнаходження: 65091, Україна , Одеська обл., Одесса, ул. Прохоровская, 6
Контактна особа: Лілія Терещенко
+380487793174
nedova@odesa.mns.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 12:25
Звернення за роз’ясненнями: до 02 серпня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 08 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 13 серпня 2019 11:31
Очікувана вартість: 2 082 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 45 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,16%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52650 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
66000 літр
Нафта і дистиляти, Бензин (А-92) та дизельне пальне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65091, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Прохороівска. 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 15:18
ТД ПММ.pdf
26 липня 2019 15:18
Протокол 54.pdf
26 липня 2019 15:18
Проект договору ПММ.pdf
23 липня 2019 12:26
Проект договору.pdf
23 липня 2019 12:25
Тендерна документація.pdf
23 липня 2019 12:25
Протокол 52.pdf
26 липня 2019 15:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 12:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 15:18
ТД ПММ.pdf
26 липня 2019 15:18
Протокол 54.pdf
26 липня 2019 15:18
Проект договору ПММ.pdf
23 липня 2019 12:26
Проект договору.pdf
23 липня 2019 12:25
Тендерна документація.pdf
23 липня 2019 12:25
Протокол 52.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо дискримінаційних вимог
Дата подання: 25 липня 2019 16:09
Дата відповіді: 26 липня 2019 14:45
Відповідно до інформації, розміщеної в електронній системі ProZorro по закупівлі UA-2019-07-23-000841-b по предмету закупівлі нафта і дистиляти, Бензин (А-92) та дизельне пальне в Тендерній документації Замовника ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ зазначені дискримінаційні вимоги до учасників даної закупівлі, а саме: 1. Термін дії талонів на повинен становити не менше 3-ох років з моменту поставки товару Замовнику. 2. Кожен учасник зобов’язаний надати інформацію про працівників АЗС. При моніторингу інформації про існуючі АЗС в Україні, було виявлено, що обмежена кількість АЗС має можливість індивідуально для кожного замовника випускати талони з терміном дії, початок перебігу якого починається датою отримання талону клієнтом та закінчується через 3 роки після його отримання. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Також варто зазначити, що метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. А в даному випадку Замовник значно обмежує коло учасників, які можуть прийняти участь в закупівлі, а отже не створює конкурентного середовища для закупівлі даного виду товару. Також варто зауважити, що під талонами на пальне слід розуміти спеціальні талони, придбані за умовами та відпускною ціною обумовленого номіналу, що підтверджують право їх власника на отримання фіксованої кількості нафтопродукту певного найменування і марки на АЗС. Таке визначення наведено у п. 3 Інструкції № 281. Із цього тлумачення випливає, що талони засвідчують право покупця на отримання раніше оплачених ПММ, які тимчасово зберігаються на АЗС. Відповідно до п. 17.1. Інструкції про порядок приймання, транспортування, зберігання, відпуску та обліку нафти і нафтопродуктів на підприємствах і організаціях України, існують природні втрати під час транспортування, приймання, зберігання та відпуску нафти і нафтопродуктів. Природні втрати нафтопродуктів - це втрати (зменшення маси при збереженні якості у межах вимог нормативних документів), що є наслідком фізико-хімічних властивостей нафтопродуктів та впливу метеорологічних факторів. Отже, при визначені терміну дії талонів Замовник має враховувати, що існують природні втрати нафтопродуктів, при довгостроковому зберіганні нафтопродуктів реальна вартість талонів на пальне значно зростає. В ч. 1 ст. 3 Бюджетного кодексу України зазначено, що бюджетний період для всіх бюджетів, що складають бюджетну систему України, становить один календарний рік, який починається 1 січня кожного року і закінчується 31 грудня того ж року. Неприйняття Верховною Радою України закону про Державний бюджет України до 1 січня відповідного року не є підставою для встановлення іншого бюджетного періоду. Згідно п. 38 Постанови КМУ від 28 лютого 2002 р. №228 «Про затвердження Порядку складання, розгляду, затвердження та основних вимог до виконання кошторисів бюджетних установ», кошторис в бюджетних установах затверджується за загальним і спеціальним фондами на рік. З огляду на вище описане, виникає питання як Замовник може вимагати талони термін дії яких спливає в 2020 році, якщо кошторис затверджується на один календарний рік, а бюджетний період закінчується 31 грудня 2019 року? Адже відповідно до чинного законодавства України бюджетні установи здійснюють закупівлі згідно із затвердженим кошторисом та планують їх відповідно до потреб на поточний рік. А отже, закупівля для потреб Замовника на 2020 рік має здійснюватися в кінці 2019 року або на початку 2020 року. Окрім того, важливо зазначити, що відповідно до ч. 5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», дія договору про закупівлю може продовжуватися на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в договорі, укладеному в попередньому році, якщо видатки на цю мету затверджено в установленому порядку. Варто зауважити, що інформацію про працівників АЗС мають можливість надати лише учасники, які мають у власності АЗС, а отже Замовник встановлює дискримінаційні критерії для учасників, які працюють за партнерськими договорами. На підставі наведеного вище та керуючись ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», ВИМАГАЄМО: 1. Внести зміни до Тендерної документації, які є дискримінаційними та протиправними, а саме: видалити пункт щодо терміну дії талонів або змінити його таким чином, що термін дії талону був дійсний протягом поточного року. 2. Вилучити вимогу щодо надання інформації про працівників АЗС
Розгорнути Згорнути
Відповідь: I) Відповідно до ч.2 ст. 16 Закону України “Про публічні закупівлі”:
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином вимога замовника відповідає вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”.
Щодо конфіденційності інформації: “Відповідно до рішення Конституційного суду України у справі за конституційним поданням Жашківської районної ради Черкаської області щодо офіційного тлумачення положень частин першої, другої статті 32, частин другої, третьої статті 34 Конституції України: “До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження (частина друга статті 11 Закону № 2657). Конституційний Суд України в абзаці першому пункту 1 резолютивної частини Рішення від 30 жовтня 1997 року № 5-зп відніс до конфіденційної інформації про фізичну особу, крім вказаної, ще й відомості про її майновий стан та інші персональні дані”.
Таким чином інформаційна довідка, де Учасник в довільній формі вказує інформацію про наявність працівників АЗС, їх чисельність, а також підтверджує, що працівники мають досвід роботи та кваліфікацію, яка необхідна для виконання умов договору, та підтверджує їх офіційне працевлаштування, проходження навчання з правил техніки безпеки не є конфіденційною інформацією.

II) Відповідно до п.п. 3,4,5,6 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити:
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерний комітет Головного управління ДСНС України в Одеській області при підготовці тендерної документації дотримався усіх вимог зазначеної статті. Тендерний комітет не вбачає у потребі талонів терміном дії 3 роки дискримінаційних вимог, оскільки талон – це документ, який підтверджує право покупця на отримання уже оплаченого палива, яке зберігається на АЗС. В свою чергу, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії.
Крім того відповідно до п.п. 1 п. 3 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Постановою КМУ від 15.12.2015 № 1052 основним завданням ДСНС є: реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.
Таким чином задля реалізації основної мети створення та діяльності органів та підрозділів ДСНС України, що полягає у захисті населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків, необхідно забезпечити постійну боєздатність та готовність підрозділів до реагування на надзвичайні ситуації, що забезпечується, зокрема, через наявність резерву паливно-мастильних матеріалів. Відсутність резерву бензину та дизельного палива може призвести до настання неминучих та катастрофічних наслідків. З огляду на викладене вище, вимога Замовника щодо терміну дії талонів (3 роки) не є такою, що має на меті дискваліфікувати Учасника та порушує принцип добросовісної конкуренції, а є законною та обґрунтованою з точки зору створення резерву для забезпечення підрозділів паливно-мастильними матеріалами.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-000841-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "СОЛВІНГ СІСТЕМС", Код ЄДРПОУ:42524688
Дата подання: 24 липня 2019 12:32
ВИМОГА (ТД)
ПРОШУ
1. Внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційну вимогу щодо наявності працівників на АЗС;
2. Внести конкретику в п. 2.1 Додатку 1 шляхом додання вимоги щодо наявності партнерських АЗС.
Рішення замовника: Вимога задоволена
26 липня 2019 15:14
Було проведено засідання Тендерного комітету, на якому було вирішено по першому питанню вимогу відхилити на підставі того, що вимога замовника відповідає вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”, щодо другого питання було прийнято рішення про внесення змін до підпункту 2.1 пункту 2 Додатку № 1 до Тендерної документації.

Документи подані скаржником

24 липня 2019 12:32
IMG_0005.pdf

Документи

26 липня 2019 15:14
Відповідь.pdf
26 липня 2019 15:14
Протокол 54.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-24-000039 ● 629530df93d14ed482017e22dbc6ed09
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 липня 2019 17:11
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 Одеса № 268

Про початок моніторингу
закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 24.07.2019 та провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 24.07.2019.


Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 268
Витяг
з переліку процедур закупівель
7. UA-2019-07-23-000841-b 23.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.


Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Було проведено засідання тендерного комітету, про що складено Протокол № 55 від 26.07.2019 року, на якому прийнято рішення про Відміну проведення відкритих торгів по закупівлі товарів “Нафта та дистиляти, Бензин А-92 та дизельне пальне” на підставі абзацу 3 п.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".

2019-07-26 15:53:58


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 25 липня 2019
Кінцевий строк оскарження: 09 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

.

2019-07-29 09:00:43

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 26 липня 2019 16:04
Коментар щодо відміни: на підставі абзацу 3 п.1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, в зв'язку з технічною помилкою
Документи:
26 липня 2019 16:04
Електронний підпис
26 липня 2019 16:03
Протокол 55.pdf