Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ В ОДЕСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38643633 |
Вебсайт: | http://odesa.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одесса, ул. Прохоровская, 6 |
Контактна особа: |
Лілія Терещенко +380487793174 nedova@odesa.mns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2019 12:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 серпня 2019 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2019 12:00 |
Початок аукціону: | 13 серпня 2019 11:31 |
Очікувана вартість: | 2 082 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 45 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,16% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 52650 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2019 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2019 15:18 |
ТД ПММ.pdf | |
26 липня 2019 15:18 |
Протокол 54.pdf | |
26 липня 2019 15:18 |
Проект договору ПММ.pdf | |
23 липня 2019 12:26 |
Проект договору.pdf | |
23 липня 2019 12:25 |
Тендерна документація.pdf | |
23 липня 2019 12:25 |
Протокол 52.pdf |
26 липня 2019 15:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2019 15:18 |
ТД ПММ.pdf
|
|||
26 липня 2019 15:18 |
Протокол 54.pdf
|
|||
26 липня 2019 15:18 |
Проект договору ПММ.pdf
|
|||
23 липня 2019 12:26 |
Проект договору.pdf
|
|||
23 липня 2019 12:25 |
Тендерна документація.pdf
|
|||
23 липня 2019 12:25 |
Протокол 52.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
наявність обладнання та матеріально-технічної бази;
наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Таким чином вимога замовника відповідає вимогам Закону України “Про публічні закупівлі”.
Щодо конфіденційності інформації: “Відповідно до рішення Конституційного суду України у справі за конституційним поданням Жашківської районної ради Черкаської області щодо офіційного тлумачення положень частин першої, другої статті 32, частин другої, третьої статті 34 Конституції України: “До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження (частина друга статті 11 Закону № 2657). Конституційний Суд України в абзаці першому пункту 1 резолютивної частини Рішення від 30 жовтня 1997 року № 5-зп відніс до конфіденційної інформації про фізичну особу, крім вказаної, ще й відомості про її майновий стан та інші персональні дані”.
Таким чином інформаційна довідка, де Учасник в довільній формі вказує інформацію про наявність працівників АЗС, їх чисельність, а також підтверджує, що працівники мають досвід роботи та кваліфікацію, яка необхідна для виконання умов договору, та підтверджує їх офіційне працевлаштування, проходження навчання з правил техніки безпеки не є конфіденційною інформацією.
II) Відповідно до п.п. 3,4,5,6 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація повинна містити:
3) інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами. Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля;
4) кількість товару та місце його поставки;
5) місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;
6) строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг;
Відповідно до частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тендерний комітет Головного управління ДСНС України в Одеській області при підготовці тендерної документації дотримався усіх вимог зазначеної статті. Тендерний комітет не вбачає у потребі талонів терміном дії 3 роки дискримінаційних вимог, оскільки талон – це документ, який підтверджує право покупця на отримання уже оплаченого палива, яке зберігається на АЗС. В свою чергу, кожна мережа АЗС випускає талони самостійно та не обмежена у виборі строку їх дії.
Крім того відповідно до п.п. 1 п. 3 Положення про Державну службу України з надзвичайних ситуацій, затвердженого Постановою КМУ від 15.12.2015 № 1052 основним завданням ДСНС є: реалізація державної політики у сфері цивільного захисту, захисту населення і територій від надзвичайних ситуацій, запобігання їх виникненню, ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, рятувальної справи, гасіння пожеж, пожежної та техногенної безпеки, діяльності аварійно-рятувальних служб, а також гідрометеорологічної діяльності.
Таким чином задля реалізації основної мети створення та діяльності органів та підрозділів ДСНС України, що полягає у захисті населення і територій від надзвичайних ситуацій та їх наслідків, необхідно забезпечити постійну боєздатність та готовність підрозділів до реагування на надзвичайні ситуації, що забезпечується, зокрема, через наявність резерву паливно-мастильних матеріалів. Відсутність резерву бензину та дизельного палива може призвести до настання неминучих та катастрофічних наслідків. З огляду на викладене вище, вимога Замовника щодо терміну дії талонів (3 роки) не є такою, що має на меті дискваліфікувати Учасника та порушує принцип добросовісної конкуренції, а є законною та обґрунтованою з точки зору створення резерву для забезпечення підрозділів паливно-мастильними матеріалами.
Вимоги про усунення порушення
1. Внести зміни до тендерної документації, а саме вилучити дискримінаційну вимогу щодо наявності працівників на АЗС;
2. Внести конкретику в п. 2.1 Додатку 1 шляхом додання вимоги щодо наявності партнерських АЗС.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-07-24-000039 ● 629530df93d14ed482017e22dbc6ed09
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 липня 2019 17:11 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.07.2019 Одеса № 268
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 24.07.2019 та провідного державного аудитора сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Івана КОНЮЧЕНКА від 24.07.2019.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 24.07.2019 № 268
Витяг
з переліку процедур закупівель
7. UA-2019-07-23-000841-b 23.07.2019 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Самокіш С.І.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Надання інформації про усунення порушення замовником
Було проведено засідання тендерного комітету, про що складено Протокол № 55 від 26.07.2019 року, на якому прийнято рішення про Відміну проведення відкритих торгів по закупівлі товарів “Нафта та дистиляти, Бензин А-92 та дизельне пальне” на підставі абзацу 3 п.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
2019-07-26 15:53:58
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 липня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
.
2019-07-29 09:00:43
Інформація про відміну
Дата відміни: | 26 липня 2019 16:04 |
Коментар щодо відміни: | на підставі абзацу 3 п.1 ст. 31 ЗУ "Про публічні закупівлі", а саме порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівлі, в зв'язку з технічною помилкою |
26 липня 2019 16:04
|
Електронний підпис |
26 липня 2019 16:03
|
Протокол 55.pdf |