Будівництво центру захисту тварин на вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м. Києва
Construction of an animal protection center on the Autoparkova street in the Darnytsky district of Kyiv
Очікувана вартість
152 471 223,80 UAH
UA-2019-07-23-000818-c 98e1c2dbdabc437ba7ee111b3e5119b8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Комунальне підприємтсво "Київська міська лікарня ветеринарної медицини"
Код ЄДРПОУ: 32828319
Місцезнаходження замовника: 04071, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Ярославська, буд. 13-А
Контактна особа замовника: Дмитро Сич
+380443666403
zakupka.kmlvm@ukr.net
Додаткові контактні особи: Вікторія Вертипорох
+380443666403
tender_kmlvm@ukr.net
Official name: Komunalne pidpryiemtsvo "Kyivska miska likarnia veterynarnoi medytsyny"
National ID: 32828319
Contact point: Sych Dmytro
+380443666403
zakupka.kmlvm@ukr.net
Additional contacts: Вікторія Вертипорох
+380443666403
tender_kmlvm@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 23 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 26 серпня 2019 23:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 вересня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 вересня 2019 23:00
Початок аукціону: 10 жовтня 2019 13:47
Очікувана вартість: 152 471 223,80 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 750 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 762 356,12 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 23 липня 2019 13:54
Enquiries until: 26 серпня 2019 23:00
Complaints submission until: до 01 вересня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 05 вересня 2019 23:00

Information

Estimated total value: 152 471 224 UAH including VAT
Minimal lowering step: 762 356 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 750 000,00 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель
(«Будівництво центру захисту тварин на вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м. Києва»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02222, Україна, Київська область, Київ, вул. Електротехнічна, 5А
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

DK 021: 2015 Code 45210000-2 Construction of buildings
("Construction of a center for animal protection on the Autoparkova street in Darnytskyi district of Kyiv")
CPV: 45210000-2
Період постачання: з 15 вересня 2019 по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця, що вказаний у цьому Договорі, протягом 14 (чотирнадцять) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування. Джерело фінансування - кошти бюджету міста Києва. Пiсляоплата 14 Банківські 70
Дата подання заявки Замовник відповідно до абзацу 2 п.19 Порядку державного фінансування капітального будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764, та відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами). Джерело фінансування - кошти бюджету міста Києва. Аванс 7 Банківські 30

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Невідповідність вимог тендерної документації
Дата подання: 09 серпня 2019 14:52
Дата відповіді: 12 серпня 2019 12:13
Проаналізувавши вимоги тендерної документації, зазначаємо, що вимога: "Аналогічний договір на нове будівництво обєктів соціального призначення;" - є дискримінаційною, тому що визначення статусу "соціальний", після подання документів тендерної пропозиції буде здійснюватись на розсуд Замовника. Ми, як потенційний учасник маємо досвід будівництва нових обєктів. Проте, в жодний з договорів не містить прямого посилання на те, що обєкт є соціальним, хоча за функціональним призначенням, він таким є. Більше того, проект договору, що наданий в складі тендерної документації, також не містить визначення, що обєкт, який планується будувати (центр захисту тварин по вулиці Автопарковій) є соціальним. Таким чином, наявність такої вимоги дасть можливість потенційним учасникам оскаржувати результати прекваліфікації за відсутність т.з. "соціального" обєкту, а враховуючи вимоги ТД, що установлені Замовником, в т.ч. проект договору - Вимога щодо "соціального обєкту" взагалі є такою, що суперечить власній тендерній документаціїї. Просимо внести відповідні зміни до ТД.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Враховуючи вищезазначене, буде усунено дискримінаційну вимогу та внесено зміни до тендерної документації, шляхом видалення формулювання "соціального призначення".

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-000818-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "АЛЬФА СТАР ТЕЛЕКОМ", Код ЄДРПОУ:36113634
Дата подання: 08 серпня 2019 07:51
Вимога щодо усунення дискрисінаційних вимог,виявлених у тендерній документації, які звужують коло потенційних учасників
Розглянувши зміст тендерної документації, нами були виявлені дискримінаційні вимоги, які звужують коло потенційних учасників, зокрема: 1. Відповідно до вимог, зазначених у Додатку 6 до тендерної документації щодо підтвердження інформації про наявність працівників учасник повинен надати копію Звіту форма 1-ДФ, квартальна за попередній звітний період, з відміткою податкової служби, або копію квитанції про прийняття електронної звітності. Відповідно до Наказу Міністерства фінансів України від 13.01.2015 №4 «Про затвердження форми Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку (форма № 1ДФ) та Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь фізичних осіб, і сум утриманого з них податку» податковий розрахунок ф.1ДФ - це документ, який свідчить про суми доходу, нарахованого (виплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, суми утриманого та/або сплаченого податку. Тобто у разі, якщо податковий агент не нараховував на користь фізичної особи будь-якого доходу, така фізична особа не включається до податкового розрахунку. Слід звернути увагу, що за цивільно-правовими договорами розрахунки проводяться по факту виконання робіт (надання послуг) за актом приймання передачі відповідно до умов договору (один раз в квартал, раз на рік тощо), тому у звітності форми №1ДФ не будуть відображені працівники, яким у звітному періоді не нараховувались доходи. Враховуючи викладене, вимагаємо з метою усунення дискримінаційних вимог до потенційних учасників виключити вимогу про надання звітності за формою №1ДФ, квартальну за попередній звітний період, так як дана звітність не є підтвердженням наявності в учасника необхідного персоналу. 2. Відповідно до вимог, зазначених у Додатку 6 до тендерної документації Учасник повинен мати у штаті або за договором цивільно-правового характеру фахівців відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: Головний інженер; Підрядник робіт; Майстер будівельних і монтажних робіт; Головний енергетик; Начальник будівельно-монтажної дільниці; Інженер з охорони праці. Однак, зауважимо, що працедавець при заповненні трудової книжки повинен дотримуватися назв професій / посад передбачених Національним класифікатором України ДК 003:2010 «Класифікатор професій», затверджений наказом Держспоживстандарту від 28.07.2010 № 327, чинний із 01.11.2010. Звертаємо вашу увагу, що такі посади як: Підрядник робіт та Начальник будівельно-монтажної дільниці відсутні у зазначеному класифікаторі, тому просимо змінити зазначені назви посад відповідно до Коду 1223.2 на виконавець робіт та начальник відділу або начальник дільниці відповідно.3. Відповідно до вимог, зазначених у додатку 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасники повинні підтвердити наданням копії Сертифікату, що засвідчує відповідність закінченого будівництвом об’єкта, або посилання на реєстр ДАБІ, або скрін-копію реєстру ДАБІ та завіреними фінансовою установою виписками по рахунку (підписані уповноваженою посадовою особою фінансової установи і скріплені мокрою печаткою установи), в яких буде підтверджено перерахування коштів у повному обсязі за виконанні роботи. Зарахування коштів за повністю виконані роботи на рахунок ПІДРЯДНИКА повинно бути здійснені до дати публікації Тендерної Документації. Вважаємо, що ця вимога є дискримінаційною та звужує коло потенційних учасників, враховуючи, при цьому, що аналогічним договором відповідно до вимог тендерної документації є договір на нове будівництво об’єктів соціального призначення, тому просимо прибрати ці вимоги з тендерної документації. Вважаємо, що ці порушення звужують конкуренцію серед потенційних учасників та впливають на об’єктівність визначення переможця процедури закупівлі. Зазначені порушення можуть спричинити необгрунтоване відхилення нашої пропозиції, що завдасть нашій компанії збитків у вигляді не отриманих доходів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
12 серпня 2019 16:17
Комунальне підприємство «Київська міська лікарня ветеринарної медицини» (надалі – Замовник) уважно розглянув вимогу до процедури закупівлі: ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель («Будівництво центру захисту тварин на вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м. Києва») зареєстровану на веб-порталі уповноваженого органу
від 08 серпня 2019 07:51 [номер вимоги № UA-2019-07-23-000818-c.a1(надалі – Вимога)], та за результатами розгляду повідомляє наступне.

Враховуючи Вашу вимогу Замовником прийнято рішення внести відповідні зміни до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-07-23-000818-c.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "СТАРТРЕЙДІНГ", Код ЄДРПОУ:38390363
Дата подання: 09 серпня 2019 10:23
Оприлюднення проектної документації
Відповідно до визначень Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація - документація щодо умов проведення публічних закупівель, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу на веб-порталі Уповноваженого органу та авторизованих електронних майданчиках. Тендерна документація не є об’єктом авторського права та/або суміжних прав.
Відповід но до ч. 1 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу.
Також як вбачається із п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі", Тендерна документація повинна містити : інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Таким чином, є потреба в розміщенні на веб-порталі Проектної документації, яка є частиною документації Замовника.
Шановний Замовник, вимагаємо від Вас, ухилитись від порушення Закону, та негайно оприлюдинити проектну документацію на веб-порталі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
12 серпня 2019 10:28
Відповідно до опублікованої Тендерної Документації, а саме в Додатку №2, зазначено "Технічне Завдання" та "Перелік та обсяг робіт за об’єктом". Окрім того, в цьому ж додатку, зазначені умови ознайомлення з проектною документацією.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-23-000818-c.a3
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ", Код ЄДРПОУ:42769633
Дата подання: 16 вересня 2019 12:14
Скарга на неправомірні дії Замовника
Порушення Законодавства у сфері публічних закупівель. Детальніше - див. додатки
Документи
Рішення органу оскарження: Розгляд припинено
Прийнято до розгляду: 19 вересня 2019 22:26
Скарга відкликана скаржником
Причина: Не актуально
Дата: 03 жовтня 2019 17:05
Рішення від 19.09.2019 №13278+лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 19 вересня 2019 22:25
Рішення від 04.10.2019 №14289.pdf
Дата публікації: 07 жовтня 2019 18:57

Документи подані скаржником

16 вересня 2019 12:14
Скарга_ будграніт.pdf
16 вересня 2019 12:14
платежка№ 49 (15000).pdf
16 вересня 2019 12:14
рішення від 06.08.2019 № 10746.pdf
16 вересня 2019 12:14
рішення від 20.07.2018 №7320.pdf

Документи Органу Оскарження

07 жовтня 2019 18:57
Рішення від 04.10.2019 №14289.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-13-000039 ● 0b17822022f649d5a533a465bd482da2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-09-13
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-09-13 18:46:32
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


13.09.2019 № 266

Київ



Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
13.09.2019 № 266


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1 UA-2019-07-23-000818-c 23.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний цифровий підпис

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-09-20 14:53:22

Про зупинення рішення про початок моніторингу закупівлі

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З

20.09.2019 № 268
Київ

Про зупинення рішення
про початок моніторингу
закупівлі

Відповідно до частини чотирнадцятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», з огляду на прийняття органом оскарження до розгляду скарги за номером в електронній системі закупівель UA-2019-07-23-000818-c.a3,

НАКАЗУЮ:

Зупинити рішення про початок моніторингу закупівлі за унікальним номером оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2019-07-23-000818-c (оприлюднене на вебпорталі Уповноваженого органу 23 липня 2019 року), прийняте наказом Держаудитслужби від 13 вересня 2019 року № 266 «Про початок моніторингу закупівель», до моменту опублікування рішення органу оскарження.

Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Відповіді ще немає

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-10-11 16:31:04

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт з будівництва центру захисту тварин на вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м. Києва (ДК 021:2015-45210000-2 — Будівництво будівель), очікуваною вартістю 152 471 223,80 грн (інформацію оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-23-000818-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення щодо причин невідповідності тендерних пропозицій товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУД-ГРАНІТ» та товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ДРІМ» умовам тендерної документації, технічній специфікації та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. До пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2019-10-15 15:30:27

Причини дискваліфікації

Відповідно до змін, внесених до системи prozorro з 5 вересня, у системі на етапі прекваліфікації було вилучено можливість завантажувати документи при винесенні замовником рішення по кожному із учасників.
Надаємо Вам протокол, що був підставою нашого рішення.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідь на висновок

2019-10-31 14:18:54

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 24 жовтня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальне підприємтсво "Київська міська лікарня ветеринарної медицини", 32828319, Україна, м. Київ, вул. Ярославська, буд. 13-А
  2. Інформація про предмет закупівлі: ДК 021:2015 код 45210000-2 Будівництво будівель («Будівництво центру захисту тварин на вулиці Автопарковій у Дарницькому районі м. Києва») , 152471223.8UAH, 45210000-2, ДК021, 1, роботи
  3. Інформація про оприлюднення: 98e1c2dbdabc437ba7ee111b3e5119b8, 2019-07-23
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 13 вересня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 22 жовтня 2019 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель комунального підприємства «Київська міська лікарня ветеринарної медицини» (далі – Замовник) на 2019 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом Уповноваженої особи з публічних закупівель Замовника від 10.07.2019 року № 116 (зі змінами), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «БУД-ГРАНІТ», товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «БІЛД ДРІМ», товариства з обмеженою відповідальністю «ВЛД ГРУП» (далі – ТОВ «ВЛД ГРУП»), товариства з обмеженою відповідальністю «ПРОМІН БУД СЕРВІС», пояснення Замовника на запит Держаудитслужби надані 15.10.2019 через електронну систему закупівель, протокол розгляду тендерних пропозицій від 18.10.2019 № 210, повідомлення про намір укласти договір. За результатами моніторингу установлено, що на порушення пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 р. № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого у Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 р. за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), Замовником в річному плані не внесено інформацію про код згідно КЕКВ (для бюджетних коштів). Водночас в оголошенні про проведення відкритих торгів Замовник зазначив, що джерело фінансування – кошти бюджету міста Києва. Окрім цього, за результатом моніторингу закупівлі установлено, що на порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація не містить вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону. Також встановлено, що тендерна документація Замовника містить вимогу щодо надання переможцем торгів оригіналу або нотаріально завіреної копії Витягу або Інформаційної довідки з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення, виданої Уповноваженим органом про відсутність/наявність у зазначеному реєстрі відомостей про керівника підприємства (для юридичних осіб), а для фізичних осіб-підприємців – відомостей про фізичну особу (пункт 2 таблиці 3 додатку № 1 до тендерної документації), що не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону. Вимогами пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації учасник повинен надати завірену копію сторінок паспорту (чинного на дату подання) уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та договору, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або двостороння копія паспорту громадянина України у випадку, якщо такий паспорт оформлено у формі картки, що містить безконтактний електронний носій, або копію іншого документу. ТОВ «ВЛД ГРУП» у своїй тендерній пропозиції надано копію паспорту директора яка містить окремі сторінки (з 1 по 11), сторінки (з 12 по 16) в складі пропозиції відсутні. Слід зауважити, що відповідно до пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної ради України від 26.06.1992 № 2503-ХІІ паспортна книжечка являє собою зшиту в накидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Враховуючи викладене, у складі пропозиції ТОВ «ВЛД ГРУП» відсутня в повному обсязі копія паспорту директора, що не відповідає вимогам пункту 1 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Однак на порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ВЛД ГРУП», як таку, що не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до частини першої статті 31 Закону Замовник відміняє торги в разі допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій., 22 жовтня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, установлено порушення вимог пункту 2 Наказу № 490. За результатами аналізу питання щодо відповідності тендерної документації вимогам Закону установлено порушення вимог частини третьої статті 17 та пункту 3 частини другої статті 22 Закону, в частині відсутності в тендерній документації вимоги щодо надання учасниками в довільній формі інформації про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8 та 9 частини першої статті 17 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ВЛД ГРУП» установлено порушення пункту 4 частини першої статті 30 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій)

Електронний цифровий підпис

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій PDFHTML
Дата публікації: 12 вересня 2019
UA-2019-07-23-000818-c98e1c2dbdabc437ba7ee111b3e5119b8
Найменування замовника: Комунальне підприємтсво "Київська міська лікарня ветеринарної медицини"
Код ЄДРПОУ: 32828319
Місцезнаходження замовника: 04071, Україна, Київ обл., м. Київ, вул. Ярославська, буд. 13-А
Учасник Документи Рішення
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БУД-ГРАНІТ" Документи
Відхилено
Документи
ТОВ ВЛД ГРУП Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ «Будівельна Компанія «БІЛД ДРІМ» Документи
Відхилено
Документи

Документи

05 вересня 2019 23:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

21 серпня 2019 21:23
ч2.rar
21 серпня 2019 21:23
ч1.rar

Документи

05 вересня 2019 23:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

05 вересня 2019 21:39
sign.p7s
05 вересня 2019 21:39
sign.p7s
05 вересня 2019 21:38
Розрахунок зарплати.pdf
05 вересня 2019 18:24
sign.p7s
05 вересня 2019 18:24
sign.p7s
05 вересня 2019 18:12
Копії договорів ЦПУ.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:08
Кошторис 10.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:08
Кошторис 9.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:08
Кошторис 8.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:07
Кошторис 7.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:07
Кошторис 6.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:07
Кошторис 5.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:06
Кошторис 4.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:06
Кошторис 3.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:06
Кошторис 2.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:05
Кошторис 1.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:04
Цінова пропозиція.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 14:35
Довідка 15976.pdf
05 вересня 2019 13:49
Кошторис 2.pdf
05 вересня 2019 13:49
Кошторис 1.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 9.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 8.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 4.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 3.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 5.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 6.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 7.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 10.pdf
04 вересня 2019 19:14
Копії договорів ЦПУ.pdf
04 вересня 2019 19:14
Довідка працівників.PDF
04 вересня 2019 19:14
Довідка про учасника.PDF
04 вересня 2019 19:14
Лист НБУ по ліцензії.pdf
04 вересня 2019 19:14
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 19:14
Цінова пропозиція.pdf

Документи

05 вересня 2019 23:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

22 жовтня 2019 14:58
Довідка корупція
22 жовтня 2019 14:58
Довідка МВС
05 вересня 2019 21:12
sign.p7s
05 вересня 2019 21:12
sign.p7s
05 вересня 2019 21:11
34 Виписки по рахунку.pdf
05 вересня 2019 20:44
sign.p7s
05 вересня 2019 20:44
sign.p7s
05 вересня 2019 20:30
sign.p7s
05 вересня 2019 20:30
sign.p7s
05 вересня 2019 20:29
56 Кошторисна частина 8.pdf
05 вересня 2019 20:06
sign.p7s
05 вересня 2019 20:06
sign.p7s
05 вересня 2019 20:03
34 Виписки по рахунку.PDF
05 вересня 2019 20:03
32.2 Аналогічний договір 2.pdf
05 вересня 2019 20:03
32.1 Аналогічний договір 1.pdf
05 вересня 2019 20:03
20 Довідка МТБ.pdf
05 вересня 2019 20:03
57 Цінова пропозиція.pdf
05 вересня 2019 20:03
56 Кошторисна частина 9.imd
05 вересня 2019 20:03
56 Кошторисна частина 8.pdf
05 вересня 2019 20:03
56 Кошторисна частина 7.pdf
05 вересня 2019 20:03
56 Кошторисна частина 6.pdf
05 вересня 2019 20:03
56 Кошторисна частина 5.pdf
05 вересня 2019 20:02
41 Копії ліцензії АВК.pdf
05 вересня 2019 20:02
37 Статут.pdf
05 вересня 2019 20:02
36 Витяг ПДВ.pdf
05 вересня 2019 20:02
35 Витяг з ЄДР.pdf
05 вересня 2019 20:02
17 Проект договору.pdf
05 вересня 2019 20:02
9 Довідка про покриття.pdf
05 вересня 2019 20:02
1 Тендерна пропозиція.pdf
05 вересня 2019 20:02
0. Реєстр.pdf
05 вересня 2019 20:02
56 Кошторисна частина 4.pdf
05 вересня 2019 20:02
56 Кошторисна частина 3.pdf
05 вересня 2019 20:02
56 Кошторисна частина 2.pdf
05 вересня 2019 20:02
56 Кошторисна частина 1.pdf

Документи

05 вересня 2019 23:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 жовтня 2019 14:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС 131 330 867,16
UAH з ПДВ
131 330 867,16
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ВЛД ГРУП 152 428 401,90
UAH з ПДВ
152 428 401,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 жовтня 2019 14:58
Довідка корупція
22 жовтня 2019 14:58
Довідка МВС
05 вересня 2019 21:12
sign.p7s
05 вересня 2019 21:12
sign.p7s
05 вересня 2019 21:11
34 Виписки по рахунку.pdf
05 вересня 2019 20:44
sign.p7s
05 вересня 2019 20:44
sign.p7s
05 вересня 2019 20:30
sign.p7s
05 вересня 2019 20:30
sign.p7s
05 вересня 2019 20:29
56 Кошторисна частина 8.pdf
05 вересня 2019 20:06
sign.p7s
05 вересня 2019 20:06
sign.p7s
05 вересня 2019 20:03
34 Виписки по рахунку.PDF
05 вересня 2019 20:03
32.2 Аналогічний договір 2.pdf
05 вересня 2019 20:03
32.1 Аналогічний договір 1.pdf
05 вересня 2019 20:03
20 Довідка МТБ.pdf
05 вересня 2019 20:03
57 Цінова пропозиція.pdf
05 вересня 2019 20:03
56 Кошторисна частина 9.imd
05 вересня 2019 20:03
56 Кошторисна частина 8.pdf
05 вересня 2019 20:03
56 Кошторисна частина 7.pdf
05 вересня 2019 20:03
56 Кошторисна частина 6.pdf
05 вересня 2019 20:03
56 Кошторисна частина 5.pdf
05 вересня 2019 20:02
41 Копії ліцензії АВК.pdf
05 вересня 2019 20:02
37 Статут.pdf
05 вересня 2019 20:02
36 Витяг ПДВ.pdf
05 вересня 2019 20:02
35 Витяг з ЄДР.pdf
05 вересня 2019 20:02
17 Проект договору.pdf
05 вересня 2019 20:02
9 Довідка про покриття.pdf
05 вересня 2019 20:02
1 Тендерна пропозиція.pdf
05 вересня 2019 20:02
0. Реєстр.pdf
05 вересня 2019 20:02
56 Кошторисна частина 4.pdf
05 вересня 2019 20:02
56 Кошторисна частина 3.pdf
05 вересня 2019 20:02
56 Кошторисна частина 2.pdf
05 вересня 2019 20:02
56 Кошторисна частина 1.pdf

Публічні документи

05 вересня 2019 21:39
sign.p7s
05 вересня 2019 21:39
sign.p7s
05 вересня 2019 21:38
Розрахунок зарплати.pdf
05 вересня 2019 18:24
sign.p7s
05 вересня 2019 18:24
sign.p7s
05 вересня 2019 18:12
Копії договорів ЦПУ.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:08
Кошторис 10.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:08
Кошторис 9.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:08
Кошторис 8.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:07
Кошторис 7.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:07
Кошторис 6.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:07
Кошторис 5.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:06
Кошторис 4.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:06
Кошторис 3.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:06
Кошторис 2.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:05
Кошторис 1.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 18:04
Цінова пропозиція.pdf.(1).P7S
05 вересня 2019 14:35
Довідка 15976.pdf
05 вересня 2019 13:49
Кошторис 2.pdf
05 вересня 2019 13:49
Кошторис 1.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 9.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 8.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 4.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 3.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 5.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 6.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 7.pdf
05 вересня 2019 13:48
Кошторис 10.pdf
04 вересня 2019 19:14
Копії договорів ЦПУ.pdf
04 вересня 2019 19:14
Довідка працівників.PDF
04 вересня 2019 19:14
Довідка про учасника.PDF
04 вересня 2019 19:14
Лист НБУ по ліцензії.pdf
04 вересня 2019 19:14
Тендерна пропозиція.pdf
04 вересня 2019 19:14
Цінова пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС
#40777092
Переможець 131 330 867,16
UAH з ПДВ
18 жовтня 2019 16:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 жовтня 2019 16:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ПРОМІН БУД СЕРВИС
#40777092
131 330 867,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
31 жовтня 2019 14:00
Договір Промін Буд Сервіс.pdf укладений
31 жовтня 2019 13:56

Актуальні тендери

До пошуку