Апаратно-програмні комплекси для накопичення та використання відомостей
Очікувана вартість
1 725 000,00 UAH
UA-2019-07-23-000714-c 53cd1cf0fc0e44f3beda1c9773af5c0a
Відкриті торги    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба зовнішньої розвідки України
Код ЄДРПОУ: 33240845
Місцезнаходження: 04107, Україна , Київська обл., Київ, вул. Нагірна, буд. 24/1
Контактна особа: Бернацький Віталій Борисович
+380444519337
godz_umrl@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 09 серпня 2019 15:50
Очікувана вартість: 1 725 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 51 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 625,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
29 комплекти
Апаратно-програмні комплекси для накопичення та використання відомостей
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04107, Україна, Київська область, 20-кілометрова зона м. Києва, за умовами договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

23 липня 2019 13:27
Електронний цифровий підпис
23 липня 2019 13:26
ТД3023_АПК-1725.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

п 2.2. Договору
Дата подання: 25 липня 2019 12:27
Дата відповіді: 26 липня 2019 13:49
Шановний Замовник! Просимо викласти п 2.2. Договору у наступній редакції: У разі поставки з вини Постачальника Товару неналежної якості (окрім прихованих недоліків), або Товару, що не буде відповідати умовам цього Договору, Постачальник зобов’язується за свій рахунок протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати отримання повідомлення усунути недоліки, або замінити неякісний Товар на Товар належної якості.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір зазначеним змінам не підлягає
п 2.3 Договору
Дата подання: 25 липня 2019 12:28
Дата відповіді: 26 липня 2019 13:50
Шановний Замовник! Просимо викласти п 2.3 Договору у наступній редакції: Гарантійний термін щодо товару, який поставляється за даним Договором визначено в "Технічних вимогах" (Додаток №2) та гарантійних талонах на кожну одиницю Товару окремо.
Відповідь: Договір зазначеним змінам не підлягає
п 3.2. Договору
Дата подання: 25 липня 2019 12:30
Дата відповіді: 26 липня 2019 13:50
Просимо викласти п 3.2. Договору у наступній редакції: Ціна, зазначена у Додатку № 1 до договору, включає податки, збори та інші обов’язкові платежі до бюджетів, передбачені чинним законодавством України, а також витрати на доставку у визначене даним Договором місце
Відповідь: Договір зазначеним змінам не підлягає
п 3.5. Договору
Дата подання: 25 липня 2019 12:31
Дата відповіді: 26 липня 2019 13:51
Просимо викласти п 3.5. Договору у наступній редакції: Сума договору, зазначена у п.3.3, не є остаточною і може коригуватися в сторону зменшення в залежності від кількості Товару, заявленого та отриманого Замовником з обов’язковим укладенням Сторонами додаткової угоди, що є невід’ємною частиною до даного Договору.
Відповідь: Договір зазначеним змінам не підлягає
п 4.2.Договору
Дата подання: 25 липня 2019 12:32
Дата відповіді: 26 липня 2019 13:52
Просимо викласти п 4.2.Договору у наступній редакції: Розрахунок за Товар здійснюється Замовником лише за фактично отриманий Товар на підставі пред’явлених Постачальником рахунку на оплату та видаткової накладної на протязі 5 (п’яти) банківських днів.
Відповідь: Договір зазначеним змінам не підлягає
п 4.3. Договору
Дата подання: 25 липня 2019 12:33
Дата відповіді: 26 липня 2019 13:53
Просимо викласти п 4.3. Договору у наступній редакції: У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений Товар здійснюється не пізніше 3 (трьох) банківських днів з моменту отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі.
Відповідь: Договір зазначеним змінам не підлягає
п. 4.4. Договору
Дата подання: 25 липня 2019 12:33
Дата відповіді: 26 липня 2019 13:53
Просимо викласти п. 4.4. Договору у наступній редакції: За умови змін власних потреб, Замовник залишає за собою право зменшення загальної суми договору, про що Сторонами має бути укладена додаткова угода, що є невід’ємною частиною до даного Договору.
Відповідь: Договір зазначеним змінам не підлягає
п 6.1.2. Договору
Дата подання: 25 липня 2019 12:35
Дата відповіді: 26 липня 2019 13:54
Просимо викласти п 6.1.2. Договору у наступній редакції: Сплатити вартість Товару у порядку та на умовах, передбаченому передбачених цим договором.
Відповідь: Договір зазначеним змінам не підлягає
п 6.2.3. Договору
Дата подання: 25 липня 2019 12:35
Дата відповіді: 26 липня 2019 13:54
Просимо викласти п 6.2.3. Договору у наступній редакції: Зменшити обсяг закупівлі Товару та загальну вартість цього договору залежно від реального фінансування видатків. У такому разі Сторони вносять відповідні зміни до цього договору шляхом укладення додаткової угоди, що є невід’ємною частиною до даного Договору.
Відповідь: Договір зазначеним змінам не підлягає
п 7.2. Договору
Дата подання: 25 липня 2019 12:37
Дата відповіді: 26 липня 2019 13:55
Просимо викласти п 7.2. Договору у наступній редакції: За порушення строку поставки Товару Замовнику, Постачальник сплачує Замовнику пеню у розмірі 0,1 (нуль цілих одної десятої відсотка) % від вартості непоставленого Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцяти) днів Постачальник додатково сплачує штраф у розмірі 7 (семи) % від вказаної вартості непоставленого Товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір зазначеним змінам не підлягає
п 7.3.Договору
Дата подання: 25 липня 2019 12:37
Дата відповіді: 26 липня 2019 13:55
Просимо викласти п 7.3.Договору у наступній редакції: За несвоєчасне виконання Замовником грошових зобов’язань за даним договором, Замовник сплачує Постачальнику пеню у розмірі 0,1 (нуль цілих одної десятої відсотка) % від вартості не оплаченого Товару за кожен день прострочення, а за прострочення понад 30 (тридцять) днів Замовник додатково сплачує штраф у розмірі 7 (семи) % від вказаної вартості не оплаченого Товару.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Договір зазначеним змінам не підлягає
п. 7.4. Договору
Дата подання: 25 липня 2019 12:38
Дата відповіді: 26 липня 2019 13:55
Просимо викласти п. 7.4. Договору у наступній редакції: У разі затримки здійснення платежу в зв’язку з відсутністю бюджетного фінансування за відповідною програмою, Замовник звільняється від сплати пені, передбаченої у п.7.3. даного Договору до моменту надходження грошових коштів на його рахунок.
Відповідь: Договір зазначеним змінам не підлягає
п. 7.6 Договору
Дата подання: 25 липня 2019 12:39
Дата відповіді: 26 липня 2019 13:56
Шановний Замовник! Просимо видалити п. 7.6 Договору!
Відповідь: Договір зазначеним змінам не підлягає
п 10.1. Договору
Дата подання: 25 липня 2019 12:57
Дата відповіді: 26 липня 2019 13:56
Просимо викласти п 10.1. Договору у наступній редакції: Цей договір набирає чинності з моменту підписання і діє щодо бюджетних зобов’язань до 31 грудня 2019 року, а стосовно інших зобов’язань, взятих Сторонами за даним договором –або до повного їх виконання.
Відповідь: Договір зазначеним змінам не підлягає
Розгорнути всі запитання: 14 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-23-000714-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:38980356
Дата подання: 20 серпня 2019 11:55
Невідповідність вимогам тендерної документації
Доброго дня. Відповідно умовам тендерної документації, а саме: Роздід І. Загальні положення, пункт 7. Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції; наявні наступні вимоги: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. На виконання вимоги "Надати копії документів (або їх частини), що підтверджують відповідність стандартам CB та CE (EMC) на блок живлення, що пропонується" (Додаток 3 до тендерної документації) Учасник ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК надає документ складений англійською мовою (Назва файлу "Data Sheet_GM-500-80+APFC"), але не надає переклад даного документу на українську мову, що є прямим порушенням і свідчить про невідповідність пропозиції Учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК вимогам Замовника, які викладені в тендерній документації. Виходячи з викладеного вище, вимагаємо дискваліфікувати пропозицію учасника ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, як таку, що не відповідає вимогам тендерної документації. У випадку незадоволення даної скарги залишаємо за собою право звернутись в Антимонопольний комітет України щодо оскарження Вашого рішення.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2019 17:47
Шановний Учаснику, Ваша вимога розглянута тимчасовою робочою групою по розгляду тендерних пропозицій на відповідність вимогам тендерної документації, а також аналізу документів наданих переможцем торгів. За результатами розгляду повідомляємо наступне: відповідно до Тендерної документації, Додаток № 3 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі", в Додатку наведено виключний перелік документів що належать до Тендерної документації передбачених цим Додатком, а саме:
1. Детальний опис (технічні специфікації) запропонованого Товару згідно Специфікації Товару (в тому числі з зазначенням назви виробника та країни походження Товару).
2. Довідка учасника про відповідність фактичних параметрів запропонованого Товару обов’язковим технічним вимогам до Товару у вигляді Таблиці №1 «Порівняння технічних, якісних характеристик запропонованого Товару обов’язковим вимогам» Додатку 3 тендерної документації.
3. Для підтвердження можливості виконання гарантійних зобов’язань Учасник повинен надати реквізити (адреси, перелік контактних осіб, номера телефонів, електронну адресу) власного сервісного центру (центрів), або сервісного центру виробника Товару (та/або авторизованого виробником обладнання сервісного центру) розташованих в м. Києві. Учасник надає гарантійний лист щодо виконання ним гарантійного обслуговування.
Ці документи викладено українською мовою у відповідності до п.7 Розділу І Тендерної документації
Інформація, яка міститися в вимозі "Надати копії документів (або їх частини), що підтверджують відповідність стандартам CB та CE (EMC) на блок живлення, що пропонується", спрямована на отримання додаткових відомостей, для забезпечення верифікації даних заявлених Учасником торгів у вище визначених документах, що подаються в складі Тендерної пропозиції. Така інформація може бути подана мовою оригіналу або іншими мовами, що можуть бути сприйняті і перевірені технічними спеціалістами Замовника, а інформація, що надана, співпадати з відомостями розміщеними на офіційному сайті виробника обладнання (або його офіційного дилера).
Враховуючи вищевказане, Замовник вважає , що Тендерна пропозиція ТОВ ФІРМА "ВАЛТЕК" відповідає вимогам Тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2019-07-23-000714-c.b3
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК, Код ЄДРПОУ:20009888
Дата подання: 20 вересня 2019 13:55
Вимога до скасування пропозицій всіх учасників закупівлі.
Шановний Замовнику!
Виходячи з причини дискваліфікації ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК», а саме – надання документу від виробника про відповідність сертифікації блоків живлення іноземною (англійською) мовою, у якому, до речі, достатньо зрозуміло на сторінці 4 зазначено наявність відповідних сертифікацій, а саме:
Вимагалось (найменування сертифікатів вказані Замовником іноземною мовою!):
Сертифікований CB та CE (EMC) Надати копії документів (або їх частини), що підтверджують відповідність стандартам CB та CE (EMC) на блок живлення, що пропонується
Вказано у документі виробника на стор. 4 (іноземною мовою!):
CE, FCC, GOST, CB,EAC .
Повідомляємо наступне.
Пунктом 7 розділу І Документації передбачено, що під час проведення процедур
закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою.
Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються
українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено Документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту Документації, у складі Пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.

Наполягаємо, що така ж причина відхилення ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК» повинна поширюватись на усіх інших учасників, які надали у складі своїх пропозицій документи, зокрема їх технічні частини, що містять назви іноземною мовою виробників запропонованого товару, їх технічних параметрів, та застосовуваних в них технологій, без наявності ЖОДНОГО перекладу або транскипцій. Виходячи із причини відхилення ТОВ ФІРМА «ВАЛТЕК», Замовник не має права чи/та змоги оцінювати відповідність товару, назви та параметри якого запропоновані іноземною мовою. Та, взагалі кажучи, у такому випадку складене Замовником технічне завдання до тендеру можна вважати некоректним, оскільки і у ньому технічне завдання частково викладено іноземною мовою.
Виходячи із цього, вимагаємо скасування пропозицій усіх учасників торгів або відміни процедури закупівлі, через неможливість оцінки наданих учасниками пропозицій, з причин використання ними іноземної мови у технічних документах, без надання перекладу.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Документи

21 серпня 2019 17:47
Відповідь на вим._АПК.docx

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2019-07-23-000714-c.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД", Код ЄДРПОУ:38980356
Дата подання: 23 серпня 2019 14:54
Щодо необгрунтованого обрання переможця
Відповідно до інформації, розміщеної в системі електронних закупівель Ргоzогго, Замовником - Службою зовнішньої розвідки України, були оголошені відкриті торги на закупівлю "Апаратно-програмні комплекси для накопичення та використання відомостей (код ДК 021:2015: 30230000-0 Комп’ютерне обладнання)", номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель UA-2019-07-23-000714-c (далі - Торги), очікувана вартість: 1 725 000,00 грн. з ПДВ. Аукціон за даними відкритими торгами відбувся 09 серпня 2019 року. Відповідно до протоколу розкриття, у торгах взяли участь 5 учасників: 1. ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК" 2. ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" 3. ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 4. ФОП ШВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ 5. ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" За результатами розгляду тендерних пропозицій, Замовник опублікував 16 серпня 2019 о 13:32 Протокол № 162/1 від 16.08.2019 р. засідання тендерного комітету СЗРУ (далі - Протокол), в якому зазначено, що найбільш економічно вигідною є пропозиція ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК", що дана пропозиція відповідає вимогам тендерної документації, і переможцем торгів визнано ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК". Повідомлення про намір укласти договір з учасником ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК" було опубліковано 16 серпня 2019 о 13:34. ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" не може погодитись з рішенням Замовника щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК" вимогам тендерної документації та визнання переможцем торгів ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК" з наступних причин. Детально ознайомившись з тендерною пропозицією (далі - ТП) ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК", ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" вважає, що Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам Тендерної документації (далі - ТД), оприлюдненою Замовником при оголошенні закупівлі, зокрема: Відповідно до п. 7 Розділу 1 ТД Замовника, зазначено: "Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Тендерна пропозиція та усі документи, що мають відношення до неї, складаються українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами абзацу першого цього пункту тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою". Відповідно до п. 1.7 Специфікації Товару (складових частин комплексів) Додатку 3 до ТД, Замовник вимагав на підтвердження відповідності ТП технічним, якісним та кількісним вимогам до предмету закупівлі надати копії документів (або їх частини), що підтверджують відповідність стандартам CB та CE (EMC) на блок живлення, що пропонується. Таким чином, надання даних копій документів прямо передбачено тендерною документацією Замовника. Учасник ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК" у своїй ТП надав документ, підтверджуючий відповідність стандартам CB та CE (EMC) на блок живлення іноземною мовою (файл "Data Sheet_GM-500-80+APFC.pdf" в архіві "Технічні вимоги.7z" тендерної пропозиції; Додаток 2 до даної скарги). Серед інших документів тендерної пропозиції ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК" переклад українською мовою (який є обов’язковою вимогою згідно з п. 7 Розділу 1 ТД Замовника) наданого іноземною мовою документа відсутній. Невиконання вимог ТД, а саме ненадання обов’язкових документів, що вимагаються ТД (перекладу українською мовою), є причиною до відхилення ТП учасника відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі». Хочемо звернути увагу Органу оскарження на існуючі факти відхилення учасника за недодержання вимог щодо необхідності надання перекладу документів українською мовою, наприклад, у закупівлі Генеральної прокуратури України за ідентифікатором UA-2019-03-13-002968-a на закупівлю 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина), (протокол Тендерного комітету Генеральної прокуратури України № 103 від 18 квітня 2019 року з приводу відхилення Тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСАП ДЕМО» в тому числі, за надання сертифікатів ISO іноземною мовою, надається в додатку 3), та наявності Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9262 -р/пк-пз від 10.07.2019 (в частині 1 стосовно невідповідності пропозиції учасника через відсутність перекладу на українську мову) (Додаток 4). Просимо прийняти дані факти до уваги. На думку ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД", Замовник був зобов'язаний відхилити пропозицію Учасника ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК" відповідно до п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» і приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Дії Замовника щодо акцептування учасника, чия тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації, прямо суперечать одному з основних принципів здійснення публічних закупівель - об'єктивної та неупередженої оцінки пропозицій, а також дискредитують систему електронних закупівель в цілому. Крім того, слід зазначити, що оцінка пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій), тендерних пропозицій не за критеріями та методикою оцінки для визначення найкращої пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції), необгрунтоване визнання Замовником переможцем учасника, який не відповідає Тендерній документації, вважається порушенням законодавства при закупівлях і підпадає під ст. 164-14 Кодексу України про Адміністративні правопорушення. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі. 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем торгів ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК", зазначене у Протоколі № 162/1 від 16.08.2019 р. засідання тендерного комітету СЗРУ , та приступити до розгляду наступної пропозиції, яка вважається найбільш економічно вигідною. Додатки: 1. Доказ оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету. 2. Документ, підтверджуючий відповідність стандартам CB та CE (EMC) на блок живлення, наданий ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК" у складі своєї Тендерній пропозиції. 3. Протокол Тендерного комітету Генеральної прокуратури України № 103 від 18 квітня 2019 року з приводу відхилення Тендерної пропозиції учасника ТОВ «АСАП ДЕМО». 4. Рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 9262-р/пк-пз від 10.07.2019.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 серпня 2019 21:37
Рішення від 28.08.2019 № 11851 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 28 серпня 2019 21:37
Рішення від 13.09.2019 № 12931.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2019 20:25
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання Рішення Колегії прийнято рішення скасувати рішення тендерного комітету СЗРУ (протокол № 162/1 від 23.08.2019) щодо визнання ТОВ "ФІРМА ВАЛТЕК" переможцем тендеру щодо закупівлі апаратно-програмних комплексів для накопичення та використання відомостей та відхилити його тендерну пропозицію відповідно до пункту четвертого частини першої статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) (тендерна пропозиція не відповідає вимогам тендерної документації).
Дата виконання рішення замовником: 20 вересня 2019 12:57

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 16:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК 1 440 248,76
UAH з ПДВ
1 420 198,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД" 1 488 840,00
UAH з ПДВ
1 420 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН" 1 497 144,00
UAH з ПДВ
1 470 078,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ШВЕЦЬ ОЛЕКСАНДР ЄВГЕНОВИЧ 1 620 000,00
UAH з ПДВ
1 479 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АЛТАЮР" 1 572 000,00
UAH з ПДВ
1 572 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 15:25
Документи на переможця
16 серпня 2019 15:25
Документи на переможця
08 серпня 2019 08:19
Банківська гарантія.7z
08 серпня 2019 08:19
Технічні вимоги.7z
08 серпня 2019 08:19
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Публічні документи

23 вересня 2019 15:53
Цінова після аукціону.pdf
08 серпня 2019 11:44
sign.p7s
08 серпня 2019 11:43
sign.p7s
08 серпня 2019 11:43
Цінова пропозиція.pdf
08 серпня 2019 11:43
Технічна частина.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 11:01
sign.p7s
08 серпня 2019 10:27
Стаття 17.pdf
08 серпня 2019 10:26
Технічні вимоги.pdf
08 серпня 2019 10:25
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

08 серпня 2019 10:09
sign.p7s
08 серпня 2019 10:08
Таблиця відповідності.pdf
08 серпня 2019 10:08
Технічна специфікація.pdf
08 серпня 2019 10:08
Цнова пропозиція АПК.pdf
08 серпня 2019 10:08
ПК, сервери ALLTA.rar
08 серпня 2019 10:08
Документ_ЄДР_1005593173.zip
08 серпня 2019 10:08
Статут 2016 з описом.pdf
08 серпня 2019 10:08
Витяг ПДВ.pdf
08 серпня 2019 10:08
Довідки ст. 17 ЗУ.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Рішення скасоване 1 420 198,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 12:57
ТОВ ФІРМА ВАЛТЕК
#20009888
Відхилено 1 420 198,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 13:00
ТОВ "ЕВЕРЕСТ ЛІМІТЕД"
#38980356
Відхилено 1 420 200,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 13:02
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
Переможець 1 470 078,00
UAH з ПДВ
20 вересня 2019 13:08

Документи

20 вересня 2019 13:00
sign.p7s
20 вересня 2019 12:59
Рішення.pdf
20 вересня 2019 12:58
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

20 вересня 2019 13:02
sign.p7s
20 вересня 2019 13:02
Рішення.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 вересня 2019 13:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "НАВІГАТОР КОРПОРЕЙШН"
#39396481
1 470 078,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
07 жовтня 2019 17:33
Dog_616_19.pdf укладений
07 жовтня 2019 17:27

Актуальні тендери

До пошуку