Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
318 000,00 UAH
UA-2019-07-23-000644-c ● be8ebd91d0b64da983292c2c0eb14878
Відкриті торги
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Волинська обласна державна адміністрація |
Код ЄДРПОУ: | 13366926 |
Вебсайт: | http://www.voladm.gov.ua |
Місцезнаходження: | 43027, Україна , Волинська обл., Луцьк, м. Луцьк, майдан Київський, 9 |
Контактна особа: |
Хацьола Микола +380332778159 tender@voladm.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2019 13:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2019 14:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 14:00 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 15:51 |
Очікувана вартість: | 318 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 159,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,05% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Комплект поставки згідно тендерної документації: Комп'ютер, кабель живлення, монітор, клавіатура, мишка, Технічна документація
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 од.
Персональний комп'ютер (4Gb)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 вересня 2019
—
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Згідно умов договору. Після підписання сторнами акту приймання-передачі фактично переданого товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 13:02 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
23 липня 2019 13:01 |
Персональний компютер.pdf | |
23 липня 2019 13:01 |
Тендерна документація_персональний компютер.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 10:14
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1) Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентом вважається обладнання, яке відповідає технічним характеристикам (вимогам) обладнання, що передбачено технічними вимогами
2) Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Отже, до участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються і його ціна буде розглядатись як остаточна.
3) Технічні характеристики товару обов’язково повинні відповідати усім наведеним у додатку № 3 до документації про проведення закупівлі на електронному майданчику вимогам та характеристикам. Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник обов'язково вказує, оскільки тендерною документацією передбачено заповнення конкретного найменування у додатку № 1 (специфікація) до проекту договору, що є додатком 2 до тендерної документації. Отже, не вбачаємо, вносити зміни, що стосуються даного питання до тендерної документації.
1) Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентом вважається обладнання, яке відповідає технічним характеристикам (вимогам) обладнання, що передбачено технічними вимогами
2) Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Отже, до участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються і його ціна буде розглядатись як остаточна.
3) Технічні характеристики товару обов’язково повинні відповідати усім наведеним у додатку № 3 до документації про проведення закупівлі на електронному майданчику вимогам та характеристикам. Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник обов'язково вказує, оскільки тендерною документацією передбачено заповнення конкретного найменування у додатку № 1 (специфікація) до проекту договору, що є додатком 2 до тендерної документації. Отже, не вбачаємо, вносити зміни, що стосуються даного питання до тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 25 липня 2019 10:40
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:35
Шановний Замовник!
Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Згідно з умовами тендерної документації, зокрема проекту договору, передбачено лише поставку товару покупцю. Замовник володіє достатніми ресурсами щоб забезпечити монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання за умови дотримання усіх вимог передбачених у тендерній документації.
Згідно з умовами тендерної документації, зокрема проекту договору, передбачено лише поставку товару покупцю. Замовник володіє достатніми ресурсами щоб забезпечити монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання за умови дотримання усіх вимог передбачених у тендерній документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 16:18
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
294 439,20
UAH з ПДВ
|
294 439,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" |
314 986,00
UAH з ПДВ
|
314 986,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСІЧНИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ |
318 000,00
UAH з ПДВ
|
318 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
294 439,20
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 17:34
|
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" #42036301 |
Відхилено |
314 986,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 13:12
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСІЧНИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ #2737409359 |
Відхилено |
318 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2019 13:13
|
Інформація про відміну
Дата відміни
23 серпня 2019 13:13
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі