Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер
Очікувана вартість
318 000,00 UAH
UA-2019-07-23-000644-c be8ebd91d0b64da983292c2c0eb14878
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Хацьола Микола

+380332778159 tender@voladm.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Волинська обласна державна адміністрація
Код ЄДРПОУ: 13366926
Вебсайт: http://www.voladm.gov.ua
Місцезнаходження: 43027, Україна , Волинська обл., Луцьк, м. Луцьк, майдан Київський, 9
Контактна особа: Хацьола Микола
+380332778159
tender@voladm.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 13:04
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 14:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 14:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 15:51
Очікувана вартість: 318 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 159,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,05%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Комплект поставки згідно тендерної документації: Комп'ютер, кабель живлення, монітор, клавіатура, мишка, Технічна документація
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
40 од.
Персональний комп'ютер (4Gb)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно умов договору. Після підписання сторнами акту приймання-передачі фактично переданого товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 13:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 13:01
Персональний компютер.pdf
23 липня 2019 13:01
Тендерна документація_персональний компютер.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 10:14
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:34
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
1) Усюди в тексті, де містяться найменування торгових марок, фірм, патентів, конструкцій, типів, джерело походження чи виробників, слід розуміти «або еквівалент». Еквівалентом вважається обладнання, яке відповідає технічним характеристикам (вимогам) обладнання, що передбачено технічними вимогами
2) Оцінка пропозиції кандидата який не є платником ПДВ, здійснюється на загальних умовах. Обмежень стосовно участі у закупівлі ФОП немає, в тому числі і неплатників податків. Оцінка пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною. Отже, до участі в закупівлі фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються і його ціна буде розглядатись як остаточна.
3) Технічні характеристики товару обов’язково повинні відповідати усім наведеним у додатку № 3 до документації про проведення закупівлі на електронному майданчику вимогам та характеристикам.  Конкретну торгову марку та модель запропонованого товару учасник обов'язково вказує, оскільки тендерною документацією передбачено заповнення конкретного найменування у додатку № 1 (специфікація) до проекту договору, що є додатком 2 до тендерної документації. Отже, не вбачаємо, вносити зміни, що стосуються даного питання до тендерної документації.
Уточнення
Дата подання: 25 липня 2019 10:40
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:35
Шановний Замовник! Чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару? Дякуємо за відповідь!
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за увагу до закупівлі. За результатами розгляду повідомляємо наступне.
Згідно з умовами тендерної документації, зокрема проекту договору, передбачено лише поставку товару покупцю. Замовник володіє достатніми ресурсами щоб забезпечити монтаж, встановлення, підключення, введення в експлуатацію обладнання за умови дотримання усіх вимог передбачених у тендерній документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 16:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 294 439,20
UAH з ПДВ
294 439,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЮДІТРЕЙД" 314 986,00
UAH з ПДВ
314 986,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСІЧНИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ 318 000,00
UAH з ПДВ
318 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2019 15:08
Електронний підпис
06 серпня 2019 15:07
2.ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 серпня 2019 15:07
18.Проект договору.pdf
06 серпня 2019 15:07
20.Порівняльна таблиця.pdf

Публічні документи

06 серпня 2019 16:22
Електронний підпис
06 серпня 2019 16:20
Сертифікат диллера.pdf
06 серпня 2019 16:20
52 Копія статуту (1).pdf
06 серпня 2019 16:20
51 Копія Довідки з ЄДР.pdf
06 серпня 2019 16:20
49 Копія витягу з ЄДР.pdf
06 серпня 2019 16:20
01 Реєстр документів.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

ТОВ "ЮДІТРЕЙД"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСІЧНИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»
#41860186
Відхилено 294 439,20
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 17:34
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
#42036301
Відхилено 314 986,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 13:12
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПАСІЧНИК АНДРІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ
#2737409359
Відхилено 318 000,00
UAH з ПДВ
23 серпня 2019 13:13

Інформація про відміну

Дата відміни
23 серпня 2019 13:13
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі