Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщень загального користування Іванківського центру первинної медико-санітарної допомоги за адресою: вул. Поліська, 65 в смт Іванків Київської області.» (ДК 021:2015: код 45450000-6 «Інші завершальні будівельні роботи»)
Очікувана вартість
1 939 839,60 UAH
UA-2019-07-23-000621-b 98f47c40b29345f5886b8c94430f6e35
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лозенко Марія Василівна

+380459153200 ivankiv-cpmsd@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Іванківської районної ради «Іванківський центр первинної медико-санітарної допомоги»
Код ЄДРПОУ: 38286423
Місцезнаходження: 07201, Україна , Київська обл., селище Іванків, вулиця Поліська,65
Контактна особа: Лозенко Марія Василівна
+380459153200
ivankiv-cpmsd@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 23 липня 2019 11:04
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 1 939 839,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 398,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


«Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщень загального користування Іванківського центру первинної медико-санітарної допомоги за адресою: вул. Поліська, 65 в смт Іванків Київської області.»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07201, Україна, Київська область, смт. Іванків, Іванківський р-н., вул. Поліська, буд. 65
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 (із змінами) та від 27.12.2001 року №1764 (зі змінами) має право надати Генпідряднику, та у разі наявності звернення Генпідрядника (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів) – субпідряднику, за рахунок коштів державного (місцевого) бюджету попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання, конструкцій, виробів протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дня отримання звернення Генпідрядника та у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року). По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету. Аванс 30 Календарні 30
Iнша подія Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі зміни бюджетного фінансування Замовника, він письмово повідомляє про це Генпідрядника. 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету. Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2019 11:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 11:04
ОГОЛОШЕННЯ_про_проведення_вiдкритих_торгiв.doc
23 липня 2019 11:04
Додаток_6.doc
23 липня 2019 11:04
Додаток_5.doc
23 липня 2019 11:04
Додаток_4.doc
23 липня 2019 11:04
Додаток_3.doc
23 липня 2019 11:04
Додаток_2.doc
23 липня 2019 11:04
Додаток_1.doc
23 липня 2019 11:04
Тендерна_документацiя.doc

Інформація про відміну

Дата відміни
08 серпня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій