Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщень
Очікувана вартість
1 138 743,62 UAH
UA-2019-07-23-000491-b d79cdd1e80a74937a7c3f616560bba42
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віра Куценко

+380563757340 deafschool.dp@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 24 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад освіти «Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр №10» Дніпропетровської обласної ради»
Код ЄДРПОУ: 21929243
Місцезнаходження: 49006, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Філософська, 29
Контактна особа: Віра Куценко
+380563757340
deafschool.dp@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49006, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпропетровськ, вул. Філософська, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

23 липня 2019 10:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 10:34
Договір.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-12-26-000016 ● 86e827c03436486db3547a6b52a24ef9
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 грудня 2019 18:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

26.12.2019 № 219

Дніпро

Про початок здійснення
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 26.12.2019 № 219

Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі

унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника

7 UA-2019-07-23-000491-b 23.07.2019 Комунальний заклад освіти «Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр №10» Дніпропетровської обласної ради (код ЄДРПОУ 21929243) інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-12-27 12:53:36

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт приміщень» (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель PROZORRO за номером ID:UA-2019-07-23-000491-b) очікуваною вартістю 1 138 743,62 грн та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень із таких питань.
1. Згідно з абзацом 4 пункту 1 статті 2 Закону у разі здійснення закупівель товарів, робіт і послуг без використання електронної системи закупівель, за умови, що вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 50 тисяч гривень та є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому цієї частини, замовники обов’язково оприлюднюють звіт про укладені договори в системі електронних закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Договір підряду №36 від 19.07.2019 оприлюднено 23.07.2019.
Просимо пояснити, чому Замовником оприлюднено Договір №36 від 19.07.2019 з порушенням терміну, визначеного частиною 1 статті 10 Закону?
2. Відповідно до частини 1 статті 4 Закону закупівля здійснюється відповідно до річного плану. Річний план, додаток до річного плану та зміни до них безоплатно оприлюднюються на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель протягом п’яти днів з дня їх затвердження.
Аналізом інформації розміщеної в електронній системі закупівель встановлено, що Договір підряду №36 від 19.07.2019 укладено на суму 1 138 743,62 грн, інформація про який в річному плані, додатку до річного плану відсутня.
Просимо пояснити, чому Договір підряду №36 від 19.07.201 укладено без внесення інформації до річного плану, додатку до річного плану на сайті Уповноваженого органу?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-01-03 14:54:32

відповідь (ID моніторингу: UA-M-2019-12-26-000016)

Комунальний заклад освіти «Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр №10» Дніпропетровської обласної ради», надає відповідь (ID моніторингу: UA-M-2019-12-26-000016). Щодо закупівлі (UA-2019-07-23-000491-b), за котрою було обрано процедуру «звіт про укладений договір» пояснюємо: у зв'язку з невідкладністю капітального ремонту приміщень, та з метою забезпечення навчання дітей, Комунальному закладу освіти «Дніпропетровський навчальний реабілітаційний центр №10» Дніпропетровської обласної ради» виділялись додаткові кошти, відповідно до розпорядження голови обласної ради від 08.07.2019 № 132-р (1 000 000, 00 грн.). Відповідно до цього ж розпорядження було оприлюднено річний план на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (UA-P-2019-07-10-002110-b). Договір №36 за номером ID: UA-2019-07-23-000491-b, очікуваною вартістю 1 138 743,62 грн, (- фінансування на 2019 р. згідно з виділеними бюджетними коштами складає – 930 866, 45 грн; - фінансування на 2020 р. за рахунок бюджетних коштів складає – 207 877, 17 грн.) підписано 19.07.2019 року, оприлюднено в системі «Prozorro» 23.07.2019 року, за технічних причин, які виникли у Замовника, КЗО «ДНРЦ №10» ДОР» (відсутність/несправність інтернету).

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-01-03 14:04:36

відповідь (ID моніторингу: UA-M-2019-12-26-000016)

Комунальний заклад освіти «Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр №10» Дніпропетровської обласної ради», надає відповідь (ID моніторингу: UA-M-2019-12-26-000016). Щодо закупівлі (UA-2019-07-23-000491-b), за котрою було обрано процедуру «звіт про укладений договір» пояснюємо: у зв'язку з невідкладністю капітального ремонту приміщень, та з метою забезпечення навчання дітей, Комунальному закладу освіти «Дніпропетровський навчальний реабілітаційний центр №10» Дніпропетровської обласної ради» виділялись додаткові кошти, відповідно до розпорядження голови обласної ради від 08.07.2019 № 132-р (1 000 000, 00 грн.). Відповідно до цього ж розпорядження було оприлюднено річний план на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (UA-P-2019-07-10-002110-b).
Договір №36 за номером ID: UA-2019-07-23-000491-b, очікуваною вартістю 1 138 743,62 грн, (- фінансування на 2019 р. згідно з виділеними бюджетними коштами складає – 930 866, 45 грн; - фінансування на 2020 р. за рахунок бюджетних коштів складає – 207 877, 17 грн.) підписано 19.07.2019 року, оприлюднено в системі «Prozorro» 23.07.2019 року, за технічних причин, які виникли у Замовника, КЗО «ДНРЦ №10» ДОР» (відсутність/несправність інтернету).

Відповіді ще немає

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-01-15 10:14:31

Повідомлення

Комунальний заклад освіти «Дніпропетровський навчально-реабілітаційний центр № 10» Дніпропетровської обласної ради», повідомляє, що згідно висновку від 10.01.202 року про проведення моніторингу, повідомляємо, що усунення порушень Закону не можливе, так як пройшли всі терміни публікації та редагування згідно "Закону України про публічні закупівлі".

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 січня 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 січня 2020

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог частини 1 ст.4 Закону щодо планування закупівлі.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Євсічева Вікторія Олександрівна
#2498900247
Переможець 1 138 743,62
UAH з ПДВ
23 липня 2019 10:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 липня 2019 09:52
Договір.pdf укладений
24 липня 2019 09:48