Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ноутбук
Очікувана вартість
11 000,00 UAH
UA-2019-07-23-000091-c ● 1f7ee37c488e4bc89ead08cf34c3245a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис не накладено
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Тростянецької райдержадміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 02141466 |
Місцезнаходження: | 24300, Україна , Вінницька обл., смт Тростянець, вул. Соборна, 103, корпус А |
Контактна особа: |
Шнирук Леся Станіславівна +380434322942 komitet_kt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 23 липня 2019 09:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 09:52 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 липня 2019 09:52 |
Початок аукціону: | 31 липня 2019 13:04 |
Очікувана вартість: | 11 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 110,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 шт
ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
24357, Україна, Вінницька область, Тростянецький район, село Нова Ободівка, вул. Шкільна, 1.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 09:47 |
Перелік документів.docx |
23 липня 2019 09:47 |
проект Договору.docx |
23 липня 2019 09:47 |
тех вимоги ноутбук Н.Ободівка.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 24 липня 2019 10:35
Дата відповіді: 24 липня 2019 10:43
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Перш ніж задавати запитання, читайте, будь ласка, умови закупівлі, в т.ч. технічне завдання.
Зазделегідь вдячна.
Зазделегідь вдячна.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ" #30256061 |
Переможець |
9 488,00
UAH з ПДВ
|
31 липня 2019 14:08
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
договір ноут.pdf | укладений |
07 серпня 2019 20:42
|