Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Реконструкія (термомодернізація) будівлі Бондарівської гімназії Марківської районної державної адміністрації Луганської області, 92443, Луганська обл., Марківський район, с. Бондарівка, вул. Дружби, буд.53 (санація)»
Очікувана вартість
9 458 555,00 UAH
UA-2019-07-22-002850-b 58a1317f1dcb4eba8052034c9b7f86ce
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрявцев Володимир Володимирович

+380502844878 ukb_loga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, енергозбереження, містобудування та архітектури
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Кудрявцев Володимир Володимирович
+380502844878
ukb_loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 22:40
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 22:45
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 22:45
Початок аукціону: 08 серпня 2019 11:25
Очікувана вартість: 9 458 555,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 30 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,32%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
«Реконструкія (термомодернізація) будівлі Бондарівської гімназії Марківської районної державної адміністрації Луганської області, 92443, Луганська обл., Марківський район, с. Бондарівка, вул. Дружби, буд.53 (санація)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92443, Україна, Луганська область, с. Бондарівка, вул. Дружби, буд. 53
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 липня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 11:31
Перелік внесених змін.doc
26 липня 2019 11:31
ДОдаток 6 (зміни).docx
26 липня 2019 11:31
Документація конкурсних торгів (зміни).docx
23 липня 2019 14:02
ДОдаток 6.docx
23 липня 2019 14:02
Відомість обємів робіт.rtf
23 липня 2019 14:02
Документація конкурсних торгів.docx
26 липня 2019 11:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
23 липня 2019 14:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 11:31
Перелік внесених змін.doc
26 липня 2019 11:31
ДОдаток 6 (зміни).docx
26 липня 2019 11:31
Документація конкурсних торгів (зміни).docx
23 липня 2019 14:02
ДОдаток 6.docx
23 липня 2019 14:02
Відомість обємів робіт.rtf
23 липня 2019 14:02
Документація конкурсних торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Зведено-кошторисний розрахунок
Дата подання: 23 липня 2019 11:47
Дата відповіді: 23 липня 2019 15:33
Яка заробітна плата передбачена у зведено-кошторисному розрахунку? В якому році проводилася експертиза проектної документації?
Відповідь: На Ваше звернння повідомляємо, що вся необхідна інформація для підготовки тендерної пропозиція, надання якої передбачено нормативними документами, надана в оголошені

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-05-000009 ● d41eee4a05b140fe98e443c7f53a5c2b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 серпня 2019 13:26
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ


Н А К А З

02.08.2019 № 37

Сєвєродонецьк


Про початок
моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника Вікторія НЕВМЕРЖИЦЬКА

Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 02.08.2019 № 37

Витяг з переліку процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-07-22-002850-b 22.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

1. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 2,3,5,6,8 та 9 частини першої статті 17 Закону. Заперечення. Відповідно ч. 3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Положення названої статті враховані Замовником в Тендерній документації, зокрема: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зазначено: що тендерна пропозиція складається у тому числі із завантажених в систему файлів з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. 2. Крім того, в пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зазначено, що Учасник торгів повинен відповідати вимогам зазначеним в ст. 17 Закону, і якщо вони не будуть виконані, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника відповідно до статті 17 Закону. 3. Також, в Тендерній документації наведено Додаток 4, в якому визначено перелік документів, якими учасник підтверджую свою відповідність ст. 17 Закону. Враховуючи наведене, тендерна документація Замовника відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону та твердження про її невідповідність є помилковим та необґрунтованим. Підтвердженням відповідності є також те, що переможцем торгів надано всі документи що підтверджують його відповідність вимогам встановленим статтею 17 Закону. 2. Тендерна документація Замовника містить вимогу щодо документального способу підтвердження учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону, яка відповідно до вимог законодавства надається виключно у довільній формі. Заперечення. Твердження щодо того, що підтвердження учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону надається виключно у довільній формі, є хибним та необґрунтованим, оскільки воно не підтверджено жодним положенням Закону. Навпаки відповідно до п.2 ч.2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Саме на виконання цієї вимоги Закону, в Додатку 4 до Тендерної документації було визначено спосіб підтвердження відповідності учасника пункту 10 частини першої статті 17 Закону, оскільки ця інформація не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 3. Також встановлено, що положення тендерної документації, до якої вносились зміни 26.07.2019 року, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній редакції тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу 2 частини другої статті 23 Закону. Заперечення. У зв’язку з технічною помилкою в Додатку 6 до Тендерної документації, зокрема у пункті 5.1. пункту 5 «Забезпечення виконання зобов'язань Сторін за Договором» була затверджена нова Тендерна документація, яка була опублікована в системі закупівель ПРОЗОРРО. Враховуючи наведене, опублікована раніше документація втратила чинність та була закреслена в повному обсязі, а не окремі її положення, що можливо побачити в системі ПРОЗОРРО. Разом з тим, як і передбачено Законом, замовником в окремому документі було оприлюднено перелік змін. 4. Моніторингом встановлено, що Замовником на порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не заповнено обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Заперечення. Твердження про те, що Замовником не заповнено обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель є таким що не відповідає дійсності з огляду на наступне. Контроль за правильністю та повнотою занесення даних в електронну систему закупівель здійснюється системою автоматично, тобто, якщо якісь дані не внесено, система автоматично не публікує усю процедуру. Зважаючи на те, що процедура була опублікована та відбулася, Замовником було внесено всю необхідну інформацію, яка передбачена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.

2019-08-14 18:16:49


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 07 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 22 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 11:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СБК СТРОЙСЕРВІС" 9 458 445,29
UAH з ПДВ
9 458 445,29
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДИС ТРЕЙД" 9 458 485,67
UAH з ПДВ
9 458 485,67
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

19 серпня 2019 10:22
Довідка податков.PDF
19 серпня 2019 10:22
Довідка не банкр.PDF
19 серпня 2019 10:22
Довідка МВД.PDF
19 серпня 2019 10:22
Довідка коруп.PDF
19 серпня 2019 10:22
Довідка коруп уч.PDF
07 серпня 2019 11:00
Електронний підпис
07 серпня 2019 10:57
КБ-2 2018-00015 .pdf
07 серпня 2019 10:57
КБ-2 4-СБК-3132 12 2017.pdf
07 серпня 2019 10:57
Субпідрядники.PDF
07 серпня 2019 10:57
Статут СБК СС.pdf
07 серпня 2019 10:57
ст 17.PDF
07 серпня 2019 10:57
Санкціі.PDF
07 серпня 2019 10:57
Розрахунок зарплати.PDF
07 серпня 2019 10:57
протокол призначення.pdf
07 серпня 2019 10:57
проект договора.PDF
07 серпня 2019 10:57
Повноваження.PDF
07 серпня 2019 10:57
ОПР и АР 2018.PDF
07 серпня 2019 10:57
не корупція.PDF
07 серпня 2019 10:57
Наказ директор.pdf
07 серпня 2019 10:57
Лицензия СБК 2019.PDF
07 серпня 2019 10:57
КБ-2 4-СБК-3132 11 2017.pdf
07 серпня 2019 10:57
КБ-2 4-СБК-3132 10 2017.pdf
07 серпня 2019 10:57
КБ-2 4-СБК-3132 9 2017.pdf
07 серпня 2019 10:57
КБ-2 2-0 12 2017 - 2.pdf
07 серпня 2019 10:57
КБ-2 2-0 12 2017 - 1.pdf
07 серпня 2019 10:57
Досвід.PDF
07 серпня 2019 10:57
Дозвіл.pdf
07 серпня 2019 10:57
Довідка Працівники.PDF
07 серпня 2019 10:57
Довідка Обладнання.PDF
07 серпня 2019 10:57
витяг з ЄДР.pdf
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ-Т3-10.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ-Т2.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ-ОС-2-2.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ-ОС-2-1.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ-ОС 4-1.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ-ОПРЛС1-2-1-3.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ-ОПРЛС1-2-1-2.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ-ОПРЛС1-2-1-1.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ-ОПРЛС1 4-1-1.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ-ОПРЛС 2-2-1.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ-ЛС1-2-1-3.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ-ЛС1-2-1-1.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ-ЛС1 4-1-1.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ_ОПРЛС_2-2-3.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ_ОПРЛС_2-2-2.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ_ЛС1_2-2-3.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ_ЛС1_2-2-2.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ_ЛС1_2-2-1.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ_ЛС1_2-1-2.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ_ИВР.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ_11.PDF
07 серпня 2019 10:57
90_ДЦ.PDF
07 серпня 2019 10:57
90 Бандеровка фасад.imd

Публічні документи

07 серпня 2019 16:52
Електронний підпис
07 серпня 2019 16:49
Субподряд.pdf
07 серпня 2019 16:49
Ст 17.pdf
07 серпня 2019 16:49
проект договору.pdf
07 серпня 2019 16:49
Працівники.pdf
07 серпня 2019 16:49
Не корупціонер.pdf
07 серпня 2019 16:49
Не банкрут.pdf
07 серпня 2019 16:49
Ан. договори.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ТЗ.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_Т2.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ОПРЛС_4-1-1.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ОПРЛС_2-2-3.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ОПРЛС_2-2-2.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ОПРЛС_2-2-1.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ОПР.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ЛС1_4-1-1.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ЛС1_2-2-3.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ЛС1_2-2-2.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ЛС1_2-2-1.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ИВР.pdf
07 серпня 2019 16:49
111_ДЦ_ДЦ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СБК СТРОЙСЕРВІС"

ТОВ "ДИС ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СБК СТРОЙСЕРВІС"
#40463744
Переможець 9 458 445,29
UAH з ПДВ
12 серпня 2019 18:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 серпня 2019 18:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СБК СТРОЙСЕРВІС"
#40463744
9 458 445,29
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2021 14:18
Електронний підпис укладений
27 серпня 2020 08:47
6 к 50_0001.pdf зміни до договору
27 серпня 2020 08:46
Електронний підпис укладений
02 червня 2020 13:00
5 к 50_0001.pdf зміни до договору
02 червня 2020 12:42
Електронний підпис укладений
25 березня 2020 11:10
4 к 50_0001.pdf зміни до договору
25 березня 2020 11:09
Електронний підпис укладений
17 грудня 2019 14:56
3 к 50_0001.pdf зміни до договору
17 грудня 2019 14:53
Електронний підпис укладений
26 листопада 2019 10:36
2 к 50_0001.pdf зміни до договору
26 листопада 2019 10:34
Електронний підпис укладений
16 жовтня 2019 11:16
1 к 50_0001.pdf зміни до договору
16 жовтня 2019 11:16
Електронний підпис укладений
23 серпня 2019 08:53
Договір будівельного генпідряду укладений
23 серпня 2019 08:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
16 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
25 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору у звязку із відсутністю фінансування в повному обсязі
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): визначення обсягу фінансування на поточний рік
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
27 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 50
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 9 456 307,28
UAH (в тому числі ПДВ 1 576 051,21 UAH)