Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва, енергозбереження, містобудування та архітектури |
Код ЄДРПОУ: | 04011555 |
Місцезнаходження: | 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59 |
Контактна особа: |
Кудрявцев Володимир Володимирович +380502844878 ukb_loga@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 22 липня 2019 22:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2019 22:45 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2019 22:45 |
Початок аукціону: | 08 серпня 2019 11:25 |
Очікувана вартість: | 9 458 555,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 30 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,32% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 липня 2019 11:33 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 липня 2019 11:31 |
Перелік внесених змін.doc | |
26 липня 2019 11:31 |
ДОдаток 6 (зміни).docx | |
26 липня 2019 11:31 |
Документація конкурсних торгів (зміни).docx | |
23 липня 2019 14:02 |
ДОдаток 6.docx | |
23 липня 2019 14:02 |
Відомість обємів робіт.rtf | |
23 липня 2019 14:02 |
Документація конкурсних торгів.docx |
26 липня 2019 11:33 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 липня 2019 11:31 |
Перелік внесених змін.doc
|
|||
26 липня 2019 11:31 |
ДОдаток 6 (зміни).docx
|
|||
26 липня 2019 11:31 |
Документація конкурсних торгів (зміни).docx
|
|||
23 липня 2019 14:02 |
ДОдаток 6.docx
|
|||
23 липня 2019 14:02 |
Відомість обємів робіт.rtf
|
|||
23 липня 2019 14:02 |
Документація конкурсних торгів.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-05-000009 ● d41eee4a05b140fe98e443c7f53a5c2b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2019 13:26 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
02.08.2019 № 37
Сєвєродонецьк
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Вікторія НЕВМЕРЖИЦЬКА
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 02.08.2019 № 37
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2019-07-22-002850-b 22.07.2019 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА
Надання інформації про усунення порушення замовником
1. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону, а саме: не містить вимоги щодо надання учасниками інформації в довільній формі про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначених пунктами 2,3,5,6,8 та 9 частини першої статті 17 Закону. Заперечення. Відповідно ч. 3 ст.17 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон): «Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається в довільній формі. Спосіб документального підтвердження згідно із законодавством відсутності підстав, передбачених пунктами 2, 3, 5, 6 і 8 частини першої та частиною другою цієї статті, визначається замовником для надання таких документів лише переможцем процедури закупівлі. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації, що міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Положення названої статті враховані Замовником в Тендерній документації, зокрема: 1. Відповідно до пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зазначено: що тендерна пропозиція складається у тому числі із завантажених в систему файлів з інформацією щодо відповідності учасника вимогам, визначеним у статті 17 Закону. 2. Крім того, в пункту 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції, зазначено, що Учасник торгів повинен відповідати вимогам зазначеним в ст. 17 Закону, і якщо вони не будуть виконані, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити пропозицію конкурсних торгів учасника відповідно до статті 17 Закону. 3. Також, в Тендерній документації наведено Додаток 4, в якому визначено перелік документів, якими учасник підтверджую свою відповідність ст. 17 Закону. Враховуючи наведене, тендерна документація Замовника відповідає вимогам частини третьої статті 17 та пункту 2 частини другої статті 22 Закону та твердження про її невідповідність є помилковим та необґрунтованим. Підтвердженням відповідності є також те, що переможцем торгів надано всі документи що підтверджують його відповідність вимогам встановленим статтею 17 Закону. 2. Тендерна документація Замовника містить вимогу щодо документального способу підтвердження учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону, яка відповідно до вимог законодавства надається виключно у довільній формі. Заперечення. Твердження щодо того, що підтвердження учасниками інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції, визначеної пунктом 10 частини першої статті 17 Закону надається виключно у довільній формі, є хибним та необґрунтованим, оскільки воно не підтверджено жодним положенням Закону. Навпаки відповідно до п.2 ч.2 ст. 22 Закону: «тендерна документація повинна містити вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність вимогам статті 17 у разі, якщо така інформація міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним». Саме на виконання цієї вимоги Закону, в Додатку 4 до Тендерної документації було визначено спосіб підтвердження відповідності учасника пункту 10 частини першої статті 17 Закону, оскільки ця інформація не міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. 3. Також встановлено, що положення тендерної документації, до якої вносились зміни 26.07.2019 року, не відображено Замовником у вигляді закреслених даних в останній редакції тендерної документації, чим порушено вимоги абзацу 2 частини другої статті 23 Закону. Заперечення. У зв’язку з технічною помилкою в Додатку 6 до Тендерної документації, зокрема у пункті 5.1. пункту 5 «Забезпечення виконання зобов'язань Сторін за Договором» була затверджена нова Тендерна документація, яка була опублікована в системі закупівель ПРОЗОРРО. Враховуючи наведене, опублікована раніше документація втратила чинність та була закреслена в повному обсязі, а не окремі її положення, що можливо побачити в системі ПРОЗОРРО. Разом з тим, як і передбачено Законом, замовником в окремому документі було оприлюднено перелік змін. 4. Моніторингом встановлено, що Замовником на порушення вимог статті 5 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та абзацу першого пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі – Наказ № 490), в оголошенні про проведення відкритих торгів не заповнено обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель. Заперечення. Твердження про те, що Замовником не заповнено обов’язкові поля, що заповнюються замовником шляхом унесення в них наявної інформації в електронній системі закупівель є таким що не відповідає дійсності з огляду на наступне. Контроль за правильністю та повнотою занесення даних в електронну систему закупівель здійснюється системою автоматично, тобто, якщо якісь дані не внесено, система автоматично не публікує усю процедуру. Зважаючи на те, що процедура була опублікована та відбулася, Замовником було внесено всю необхідну інформацію, яка передбачена наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579.
2019-08-14 18:16:49
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 07 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 серпня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СБК СТРОЙСЕРВІС" #40463744 |
Переможець |
9 458 445,29
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2019 18:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 січня 2021 14:18
|
Електронний підпис | укладений |
27 серпня 2020 08:47
|
6 к 50_0001.pdf | зміни до договору |
27 серпня 2020 08:46
|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2020 13:00
|
5 к 50_0001.pdf | зміни до договору |
02 червня 2020 12:42
|
Електронний підпис | укладений |
25 березня 2020 11:10
|
4 к 50_0001.pdf | зміни до договору |
25 березня 2020 11:09
|
Електронний підпис | укладений |
17 грудня 2019 14:56
|
3 к 50_0001.pdf | зміни до договору |
17 грудня 2019 14:53
|
Електронний підпис | укладений |
26 листопада 2019 10:36
|
2 к 50_0001.pdf | зміни до договору |
26 листопада 2019 10:34
|
Електронний підпис | укладений |
16 жовтня 2019 11:16
|
1 к 50_0001.pdf | зміни до договору |
16 жовтня 2019 11:16
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2019 08:53
|
Договір будівельного генпідряду | укладений |
23 серпня 2019 08:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 16 жовтня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 26 листопада 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна порядку фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 17 грудня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 березня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 25 березня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору у звязку із відсутністю фінансування в повному обсязі |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 червня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 червня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | визначення обсягу фінансування на поточний рік |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 27 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 50 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |