Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Швидкозаморожувач плазми та Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер)(КМВ НК 024:2019 № 61548 Камера морозильна лабораторна контактна швидкої заморозки та №15178 Лабораторний шейкер для тромбоцитів)
Очікувана вартість
1 636 360,00 UAH
UA-2019-07-22-001969-b 12548b9d617c4842b54f7a29e086ba31
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Нікулиця Віталій Васильович

+380372525907 chospk.blood@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальна установа "Чернівецький обласний центр служби крові"
Код ЄДРПОУ: 36636582
Місцезнаходження: 58000, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, Українська,36
Контактна особа: Нікулиця Віталій Васильович
+380372525907
chospk.blood@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 15:40
Звернення за роз’ясненнями: до 27 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 02 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 06 серпня 2019 16:00
Очікувана вартість: 1 636 360,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Тендерна документація

24 липня 2019 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 15:40
швидкозам.docx
22 липня 2019 15:40
шейкер.docx
24 липня 2019 13:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 15:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 15:40
швидкозам.docx
22 липня 2019 15:40
шейкер.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-22-001969-b.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 23 липня 2019 14:29
Дискримінуючі вимоги тендерної документації
22.07.2019 року Замовник оголосив закупівлю “Швидкозаморожувач плазми та Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер)”.
Лотом 2 предмету закупівлі є “за кодом ДК-021-2015 № 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Швидкозаморожувач плазми)”.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації до Лоту 2 ми виявили суттєві порушення законодавства України у сфері державних закупівель, а саме:
1) Згідно п.18 ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;”
Згідно Порядку визначення предмету закупівлі (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.06.2016р. № 454):
“Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.”
Згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів та Класифікатору медичних виробів “Швидкозаморожувач плазми” є медичним виробом: “61548 Камера морозильна лабораторна контактна швидкої заморозки Пристрій, що працює від мережі (мережі змінного струму), призначений для використання з метою швидкої заморозки пакетів з плазмою або іншими біологічними зразками до внутрішньої температури -30 ° С (-22 ° F). Як правило, складається з однієї або декількох полиць з регульованими контактними плитками, між якими поміщають пакети для заморозки. Прилад не призначений для зберігання; заморожені пакети згодом переносять у відповідну морозильну камеру для зберігання. У вироби є датчики, елементи управління і монітори для відображення ходу процесу заморозки (графічного відображення часу / температури). Може включати відповідне програмне забезпечення для документування даних і відстеження інформації про пакети.”
Як зазначено вище, Замовник не визначив предмет закупівлі згідно національного класифікатора НК 024:2019, а зазначив лише назву згідно класифікатора ДК 021:2015.
Таким чином, Замовник порушив вимоги ЗУ “Про публічні закупівлі” та Порядок визначення предмету закупівлі і має внести зміни та зазначити назву медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 “Класифікатор медичних виробів”.

2) Вивчивши “Загальні вимоги” до предмету закупівлі та “Опис та кількісні вимоги до предмету закупівлі” у Додатку 2 до тендерної документації ми виявили, що всім вимогам до предмету закупівлі відповідає швидкозаморожувач плазми лише одного виробника — KW Apparecchi Scientifici S.R.L., який має свого уповноваженого представника та ексклюзивного дистриб'ютора в Україні — ТОВ “НВП “Хімек”.
Згідно ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна документація, не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно Опису та кількісних вимог до предмету закупівлі до швидкозаморожувача зазначена наступна вимога: “Тип виконання швидкозаморожувача: горизонтальний”.
Згідно загальних вимог до предмету закупівлі: “Товар повинен бути належним чином зареєстрований в Україні або дозволеним для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства, сертифікованим для використання у медичних закладах. Ця вимога підтверджується: завіреною копією декларації або копією документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.” Оскільки швидкозаморожувач плазми є медичним виробом, то запропонований товар повинен мати декларацію/сертифікат відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів (Затверджений Постановою КМУ № 753 від 2 жовтня 2013р.).
Такі швидкозаморожувачі (горизонтального типу виконання з декларацією/сертифікатом відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів) в Україні дозволені до застосування лише в одного виробника KW Apparecchi Scientifici S.R.L., який має свого уповноваженого представника та ексклюзивного дистриб'ютора в Україні — ТОВ “НВП “Хімек” (Підстверджуючі документи додаються).
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що швидкозаморожувач плазми виробника KW Apparecchi Scientifici S.R.L. не відповідає РЕКОМЕНДАЦІЇ № R (86) 6 КОМІТЕТА МІНІСТРІВ ДЕРЖАВАМ-ЧЛЕНАМ ЩОДО КЕРІВНИХ ПРИНЦИПІВ ДЛЯ ПРИГОТУВАННЯ, КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ТА ВИКОРИСТАННЯ СВІЖОЗАМОРОЖЕНОЇ ПЛАЗМИ (СЗП) (Затверджено Комітетом Міністрів 13 березня 1986 року на 394-му засіданні Депутатів Міністрів). Оскільки швидкозаморожувач плазми виробника KW Apparecchi Scientifici S.R.L. горизонтального типу виконання і заморожує контейнери вертикально (Підтверджується доданою інструкцією). Згідно вищезазначеної п. 1.3 Рекомендації: “... розподілення плазми тонким шаром (мішки укладаються пласко І НЕ МАЮТЬ БУТИ РОЗТАШОВАНІ ВЕРТИКАЛЬНО);”
Крім цього, згідно опису такого обладнання у Класифікаторі медичних виробів НК 024:2019:
“Як правило, складається з однієї або декількох полиць з регульованими контактними плитками, між якими поміщають пакети для заморозки.” Швидкозаморожувач плазми виробника KW Apparecchi Scientifici S.R.L. не обладнаний полицями, що підтверджується доданою інструкцією, тобто він не відповідає вимогами НК 024:2019 “Класифікатор медичних виробів” (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ).
Таким чином, Замовник порушив вимоги ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” обмеживши умовами тендерної документації конкуренцію таким чином, що всім вимогам відповідає швидкозаморожувач плазми крові лише одного виробника - KW Apparecchi Scientifici S.R.L., та закуповує медичні вироби які не відповідають РЕКОМЕНДАЦІЇ № R (86) 6 КОМІТЕТА МІНІСТРІВ ДЕРЖАВАМ-ЧЛЕНАМ ЩОДО КЕРІВНИХ ПРИНЦИПІВ ДЛЯ ПРИГОТУВАННЯ, КОНТРОЛЮ ЯКОСТІ ТА ВИКОРИСТАННЯ СВІЖОЗАМОРОЖЕНОЇ ПЛАЗМИ (СЗП) та НК 024:2019 “Класифікатор медичних виробів” (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ).
Враховуючи вищезазначене, спираючись на ч. 1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу внести зміни до тендерної документації,а саме:
-Зазначити предмет закупівлі згідно вимог Порядку визначення предмету закупівлі (вказати назву медичного виробу згідно НК 024:2019 “Класифікатор медичних виробів” (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ));
-Виключити вимогу з Опису та кількісних вимог до предмету закупівлі “Тип виконання швидкозаморожувача: горизонтальний”. Це дозволить розширити конкурецію та усуне порушення ст. 3, 5, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 17:31
1,в предметі закупівлі внесено назву медичного виробу згідно НК 024:2019
2.Розглянувши вимогу щодо кількості виробників які мають можливість запропонувати Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер) повідомляє наступне: На медичному ринку України присутні мінімум два виробники вищезазначеного обладнання яке відповідає усім вимогам тендерної документації, а саме Lmb Technologie GmbH (Німеччина), EMAS electrik (Турція), Anhui Zhongke Duling Commercial (Китай). У зв’язку з чим Замовник не порушив жодної з вимог ЗУ “Про публічні закупівлі” та не обмежує конкуренцію умовами тендерної документації та наразі немає підстав для внесення змін в документацію торгів стосовно технічних характеристик товару.
Номер вимоги: UA-2019-07-22-001969-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 23 липня 2019 15:20
Дискримінуючі вимоги тендерної документації
22.07.2019 року Замовник оголосив закупівлю “Швидкозаморожувач плазми та Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер)”.
Лотом 1 предмету закупівлі є “за кодом ДК-021-2015 № 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер) ”.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації до Лоту 1 ми виявили суттєві порушення законодавства України у сфері державних закупівель, а саме:
1) Згідно п.18 ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;”
Згідно Порядку визначення предмету закупівлі (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.06.2016р. № 454):
“Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.”
Згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів та Класифікатору медичних виробів “Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер” є медичним виробом: “45226 Змішувач тромбоцитів Електромеханічний пристрій з живленням від мережі змінного струму, зазвичай використовується в службах крові, на станціях переливання крові і в клінічних лабораторіях для недопущення осадження тромбоцитів шляхом перемішування тромбоцитарної маси, наприклад, шляхом похитування ємності з нею. Зазвичай має ряд полиць або ящиків для розміщення контейнерів з тромбоцитами. Може оснащуватися сигналізацією про зупинку в процесі роботи.”
Як зазначено вище, Замовник не визначив предмет закупівлі згідно національного класифікатора НК 024:2019, а зазначив лише назву згідно класифікатора ДК 021:2015.
Таким чином, Замовник порушив вимоги ЗУ “Про публічні закупівлі” та Порядок визначення предмету закупівлі і має внести зміни та зазначити назву медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 “Класифікатор медичних виробів”.

2) Вивчивши “Загальні вимоги” до предмету закупівлі та “Опис та кількісні вимоги до предмету закупівлі” у Додатку 2 до тендерної документації ми виявили, що всім вимогам до предмету закупівлі відповідає Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер) лише одного виробника — EMAS electrik malzemeleri san., який має свого уповноваженого представника та ексклюзивного дистриб'ютора в Україні — ТОВ “ОСЕЛЯ-ЮТ” (http://www.oselyayut.com.ua/produktsiya/oborudovanie-dlya-sluzhb-krovi/khranenie-trombotsitov ).
Згідно ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна документація, не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно Опису та кількісних вимог до предмету закупівлі до Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер) зазначені наступні вимоги: “Шейкер повинен бути розрахований на максимальну кількість контейнерів з тромбоконцентратом – не більш ніж 30 од.; Кількість поличок повинно бути не більше 5 шт.”.
Згідно загальних вимог до предмету закупівлі: “Товар повинен бути належним чином зареєстрований в Україні або дозволеним для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства, сертифікованим для використання у медичних закладах. Ця вимога підтверджується: завіреною копією декларації або копією документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.” Оскільки Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер) є медичним виробом, то запропонований товар повинен мати декларацію/сертифікат відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів (Затверджений Постановою КМУ № 753 від 2 жовтня 2013р.).
Такі Системи для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер) (Розраховані не більше ніж на 30 контейнерів, з кількістю поличок не більше 5 з декларацією/сертифікатом відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів) в Україні дозволені до застосування лише в одного виробника EMAS electrik malzemeleri san., який має свого уповноваженого представника та ексклюзивного дистриб'ютора в Україні — ТОВ “ОСЕЛЯ-ЮТ” (Підтверджуючі документи додаються).
Крім того, такі вимоги не дають змоги запропонувати обладнання, яке розраховано на більшу кількість контейнерів, тобто порушується принцип здійснення закупівель, передбачений ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” - максимальна економія та ефективність, оскільки такі вимоги унеможливлюють закупівлю більш продуктивного обладнання за меншу ціну.

Таким чином, Замовник порушив вимоги ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” обмеживши умовами тендерної документації конкуренцію таким чином, що всім вимогам відповідає Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер) плазми крові лише одного виробника - EMAS electrik malzemeleri san.,
Враховуючи вищезазначене, спираючись на ч. 1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу внести зміни до тендерної документації,а саме:
-Зазначити предмет закупівлі згідно вимог Порядку визначення предмету закупівлі (вказати назву медичного виробу згідно НК 024:2019 “Класифікатор медичних виробів” (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ));
-Виключити вимогу з Опису та кількісних вимог до предмету закупівлі “Шейкер повинен бути розрахований на максимальну кількість контейнерів з тромбоконцентратом – не більш ніж 30 од.; Кількість поличок повинно бути не більше 5 шт.” або передбачити можливість запропонувати продукцію розраховану на більшу кількість контейнерів (наприклад 48 — які наявні не менше ніж у двох наявних на ринку Україні виробників) та з більшою кількістю полиць(наприклад — 6, які наявні не менше ніж у двох наявних на ринку Україні виробників). Це дозволить розширити конкуренцію та усуне порушення ст. 3, 5, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 17:36
1. в предметі закупівлі внесено назву медичного виробу згідно НК 024:2019
2. Розглянувши вимогу щодо кількості виробників які мають можливість запропонувати Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер) повідомляє наступне: На медичному ринку України присутні мінімум два виробники вищезазначеного обладнання яке відповідає усім вимогам тендерної документації, а саме Lmb Technologie GmbH (Німеччина), EMAS electrik (Турція), Anhui Zhongke Duling Commercial (Китай). У зв’язку з чим Замовник не порушив жодної з вимог ЗУ “Про публічні закупівлі” та не обмежує конкуренцію умовами тендерної документації та наразі немає підстав для внесення змін в документацію торгів стосовно технічних характеристик товару.
3. Розглянувши вимогу щодо кількості виробників які мають можливість запропонувати Швидкозаморожувач плазми горизонтального типу повідомляє наступне: На медичному ринку України присутні мінімум два виробники вищезазначеного обладнання яке відповідає усім вимогам тендерної документації, а саме KW APPARECCHI SCIENTIFICI S.r.l., (Італія) та CLST (Австрія) . У зв’язку з чим Замовник не порушив жодної з вимог ЗУ “Про публічні закупівлі” та не обмежує конкуренцію умовами тендерної документації та наразі немає підстав для внесення змін в документацію торгів стосовно технічних характеристик товару.

Документи подані скаржником

23 липня 2019 14:29
Технічна частина (KW).pdf

Документи

26 липня 2019 17:31
протокол
26 липня 2019 17:31
протокол

Документи подані скаржником

Документи

26 липня 2019 17:36
протокол
26 липня 2019 17:36
протокол

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів,КМВ НК 024:2019 №15178 Лабораторний шейкер для тромбоцитів)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 329 560,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 648,00 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 07 серпня 2019 12:02
Закінчення: 07 серпня 2019 12:29
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

1 комп
Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів,КМВ НК 024:2019 №15178 Лабораторний шейкер для тромбоцитів)
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58000, Україна, Чернівецька область, мюЧернівці, вул. Українська, буд. 36
Дата доставки: 01 серпня 2019  —  31 грудня 2019

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 15:40
шейкер.docx

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-22-001969-b.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ЛЕДУМ", Код ЄДРПОУ:21869802
Дата подання: 23 липня 2019 15:20
Дискримінуючі вимоги тендерної документації
22.07.2019 року Замовник оголосив закупівлю “Швидкозаморожувач плазми та Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер)”.
Лотом 1 предмету закупівлі є “за кодом ДК-021-2015 № 42510000-4 Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої (Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер) ”.
Ознайомившись з вимогами тендерної документації до Лоту 1 ми виявили суттєві порушення законодавства України у сфері державних закупівель, а саме:
1) Згідно п.18 ст. 1 ЗУ “Про публічні закупівлі”: “предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом;”
Згідно Порядку визначення предмету закупівлі (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 17.06.2016р. № 454):
“Під час здійснення закупівлі медичних виробів предмет закупівлі визначається за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника із зазначенням у дужках коду та назви медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 «Класифікатор медичних виробів», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159. У разі якщо предмет закупівлі медичних виробів містить два і більше медичних виробів, замовником у дужках зазначаються код та назва кожного медичного виробу.”
Згідно Технічного регламенту щодо медичних виробів та Класифікатору медичних виробів “Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер” є медичним виробом: “45226 Змішувач тромбоцитів Електромеханічний пристрій з живленням від мережі змінного струму, зазвичай використовується в службах крові, на станціях переливання крові і в клінічних лабораторіях для недопущення осадження тромбоцитів шляхом перемішування тромбоцитарної маси, наприклад, шляхом похитування ємності з нею. Зазвичай має ряд полиць або ящиків для розміщення контейнерів з тромбоцитами. Може оснащуватися сигналізацією про зупинку в процесі роботи.”
Як зазначено вище, Замовник не визначив предмет закупівлі згідно національного класифікатора НК 024:2019, а зазначив лише назву згідно класифікатора ДК 021:2015.
Таким чином, Замовник порушив вимоги ЗУ “Про публічні закупівлі” та Порядок визначення предмету закупівлі і має внести зміни та зазначити назву медичного виробу відповідно до національного класифікатора НК 024:2019 “Класифікатор медичних виробів”.

2) Вивчивши “Загальні вимоги” до предмету закупівлі та “Опис та кількісні вимоги до предмету закупівлі” у Додатку 2 до тендерної документації ми виявили, що всім вимогам до предмету закупівлі відповідає Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер) лише одного виробника — EMAS electrik malzemeleri san., який має свого уповноваженого представника та ексклюзивного дистриб'ютора в Україні — ТОВ “ОСЕЛЯ-ЮТ” (http://www.oselyayut.com.ua/produktsiya/oborudovanie-dlya-sluzhb-krovi/khranenie-trombotsitov ).
Згідно ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”, тендерна документація, не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Згідно Опису та кількісних вимог до предмету закупівлі до Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер) зазначені наступні вимоги: “Шейкер повинен бути розрахований на максимальну кількість контейнерів з тромбоконцентратом – не більш ніж 30 од.; Кількість поличок повинно бути не більше 5 шт.”.
Згідно загальних вимог до предмету закупівлі: “Товар повинен бути належним чином зареєстрований в Україні або дозволеним для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) відповідно до законодавства, сертифікованим для використання у медичних закладах. Ця вимога підтверджується: завіреною копією декларації або копією документів, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування) товару за результатами проходження процедури оцінки відповідності згідно вимог технічного регламенту.” Оскільки Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер) є медичним виробом, то запропонований товар повинен мати декларацію/сертифікат відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів (Затверджений Постановою КМУ № 753 від 2 жовтня 2013р.).
Такі Системи для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер) (Розраховані не більше ніж на 30 контейнерів, з кількістю поличок не більше 5 з декларацією/сертифікатом відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів) в Україні дозволені до застосування лише в одного виробника EMAS electrik malzemeleri san., який має свого уповноваженого представника та ексклюзивного дистриб'ютора в Україні — ТОВ “ОСЕЛЯ-ЮТ” (Підтверджуючі документи додаються).
Крім того, такі вимоги не дають змоги запропонувати обладнання, яке розраховано на більшу кількість контейнерів, тобто порушується принцип здійснення закупівель, передбачений ст. 3 ЗУ “Про публічні закупівлі” - максимальна економія та ефективність, оскільки такі вимоги унеможливлюють закупівлю більш продуктивного обладнання за меншу ціну.

Таким чином, Замовник порушив вимоги ст. 3, 5, ч. 4 ст. 22 ЗУ “Про публічні закупівлі” обмеживши умовами тендерної документації конкуренцію таким чином, що всім вимогам відповідає Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер) плазми крові лише одного виробника - EMAS electrik malzemeleri san.,
Враховуючи вищезазначене, спираючись на ч. 1 та 2 ст. 23 ЗУ “Про публічні закупівлі” прошу внести зміни до тендерної документації,а саме:
-Зазначити предмет закупівлі згідно вимог Порядку визначення предмету закупівлі (вказати назву медичного виробу згідно НК 024:2019 “Класифікатор медичних виробів” (Затверджений Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 05 лютого 2019 року № 159 ));
-Виключити вимогу з Опису та кількісних вимог до предмету закупівлі “Шейкер повинен бути розрахований на максимальну кількість контейнерів з тромбоконцентратом – не більш ніж 30 од.; Кількість поличок повинно бути не більше 5 шт.” або передбачити можливість запропонувати продукцію розраховану на більшу кількість контейнерів (наприклад 48 — які наявні не менше ніж у двох наявних на ринку Україні виробників) та з більшою кількістю полиць(наприклад — 6, які наявні не менше ніж у двох наявних на ринку Україні виробників). Це дозволить розширити конкуренцію та усуне порушення ст. 3, 5, 22 ЗУ “Про публічні закупівлі”.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
26 липня 2019 17:36
1. в предметі закупівлі внесено назву медичного виробу згідно НК 024:2019
2. Розглянувши вимогу щодо кількості виробників які мають можливість запропонувати Система для зберігання тромбоцитів (інкубатор тромбоцитів, тромбошейкер) повідомляє наступне: На медичному ринку України присутні мінімум два виробники вищезазначеного обладнання яке відповідає усім вимогам тендерної документації, а саме Lmb Technologie GmbH (Німеччина), EMAS electrik (Турція), Anhui Zhongke Duling Commercial (Китай). У зв’язку з чим Замовник не порушив жодної з вимог ЗУ “Про публічні закупівлі” та не обмежує конкуренцію умовами тендерної документації та наразі немає підстав для внесення змін в документацію торгів стосовно технічних характеристик товару.
3. Розглянувши вимогу щодо кількості виробників які мають можливість запропонувати Швидкозаморожувач плазми горизонтального типу повідомляє наступне: На медичному ринку України присутні мінімум два виробники вищезазначеного обладнання яке відповідає усім вимогам тендерної документації, а саме KW APPARECCHI SCIENTIFICI S.r.l., (Італія) та CLST (Австрія) . У зв’язку з чим Замовник не порушив жодної з вимог ЗУ “Про публічні закупівлі” та не обмежує конкуренцію умовами тендерної документації та наразі немає підстав для внесення змін в документацію торгів стосовно технічних характеристик товару.

Документи подані скаржником

Документи

26 липня 2019 17:36
протокол
26 липня 2019 17:36
протокол

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 12:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГЕМОМЕД" 181 900,00
UAH з ПДВ
181 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЛЕДУМ" 230 050,00
UAH з ПДВ
178 155,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Лаблайн" 324 559,89
UAH з ПДВ
324 559,89
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 серпня 2019 15:25
Документи переможця.pdf
06 серпня 2019 15:45
Пропозиція.pdf
06 серпня 2019 15:45
Проект договору.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 13:23
Електронний підпис
07 серпня 2019 13:19
Специфікація.pdf
07 серпня 2019 13:17
Специфікація.pdf
02 серпня 2019 14:32
Електронний підпис
02 серпня 2019 13:40
Сертификат.pdf
02 серпня 2019 13:40
Лист -авторизація.pdf
02 серпня 2019 13:40
Додаток 1. Пропозиція .pdf
02 серпня 2019 13:40
Витяг ПДВ.pdf
02 серпня 2019 13:40
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 17:32
Технічна частина.pdf
05 серпня 2019 17:32
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГЕМОМЕД"

ТОВ "ЛЕДУМ"

ТОВ "Лаблайн"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЛЕДУМ"
#21869802
Відхилено 178 155,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 17:20
ТОВ "ГЕМОМЕД"
#42874268
Переможець 181 900,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 17:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 17:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ГЕМОМЕД"
#42874268
181 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

13 серпня 2019 17:54
Електронний підпис
13 серпня 2019 17:51
протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2019 10:24
scan 1.jpg зміни до договору
17 жовтня 2019 10:22
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 09:49
прот16Т.pdf зміни до договору
03 вересня 2019 09:45
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 16:31
договір зміни до договору
29 серпня 2019 16:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнення з технічних причин
Номер договору про закупівлю: 10/19/2
Договір:
Номер додаткової угоди: б/н
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна реквізитів постачальника
Номер договору про закупівлю: 10/19/2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML