Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Навчальне обладнання та приладдя для кабінету біології, географії, фізики та хімії (кошти державного та місцевих бюджетів)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2019-07-22-001453-b 4fee82ddc33946a78398cd02660d4fc6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Данилюк Наталія Володимирівна

+380385542256 vidilosvitu@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ КРАСИЛІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХМЕЛЬНИЦЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 41822250
Місцезнаходження: 31000, Україна , Хмельницька обл., місто Красилів, ПЛОЩА НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 2
Контактна особа: Данилюк Наталія Володимирівна
+380385542256
vidilosvitu@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2019 14:27
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2019 14:27
Початок аукціону: 12 серпня 2019 15:04
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


річний план закупівель затверджено рішенням тендерного комітету, протокол №38 від 22.07.2019
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4 комплекти
Навчальне обладнання та приладдя для кабінету біології, географії, фізики та хімії (кошти державного та місцевих бюджетів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 31000, Україна, Хмельницька область, м.Красилів, пл.Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 17:36
ТД кабінети у новій редакції.doc
02 серпня 2019 17:36
Додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗАКУПІВЛІ.docx
02 серпня 2019 17:36
Додаток 2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
02 серпня 2019 17:36
Додаток 1 ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
22 липня 2019 14:23
ТД кабінети.doc
02 серпня 2019 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 липня 2019 12:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 14:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 17:36
ТД кабінети у новій редакції.doc
02 серпня 2019 17:36
Додаток 3 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ ЗАКУПІВЛІ.docx
02 серпня 2019 17:36
Додаток 2 ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ.docx
02 серпня 2019 17:36
Додаток 1 ФОРМА ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
22 липня 2019 14:23
ТД кабінети.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 10:01
Дата відповіді: 24 липня 2019 14:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1) У місцях, де технічна специфікація містить посилання на конкретну торгівельну марку чи фірму, патент, конструкцію, або тип предмету закупівлі, джерело його походження, або виробника, вважається наявним вираз «або еквівалент». Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у технічній специфікації вимогам та характеристикам (див. додатки до Тендерної документації: містяться в п.п.3.6.1.-3.6.5. розділу ІІІ ТД).
2) Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах; єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна (див. Тендерну документацію: «Загальні положення» п.5, додатки до Тендерної документації.
Відповідно до п. 6.6 Наказу ДП «Зовнішторгвидав України» від 13.04.2016 року № 35 «Про порядок здійснення допорогових закупівель» подати пропозицію може будь-який Учасник, зареєстрований у Системі. Згідно з вимогами частини першої статті 28 Закону « Про публічні закупівлі» критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо.
Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.
3) Враховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим, а специфікація повинна містити вираз "або еквівалент". Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-07-23-000001 ● 166ca14c19df483f96bb933ae5b2a3ef
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 липня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 липня 2019 13:13
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

22.07.2019 № 31

Хмельницький

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7¹ Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02 липня 2018 року № 189,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Заступник начальника Управління
Західного офісу Держаудитслужби
в Хмельницькій області – начальник відділу
контролю органів влади, оборони, правоохоронних
органів та місцевих бюджетів Валерій ДЗЮБЛЮК

Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Хмельницькій області
від 22.07.2019 № 31
Витяг із переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8. UA-2019-07-22-001453-b
дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
22.07.2019
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
В. о. начальника відділу контролю у сфері закупівель Наталія МЕЛЬНИК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-07-24 15:23:48

Про надання інформації (пояснень)

У межах проведення моніторингу закупівлі навчального обладнання та приладдя для кабінету біології, географії, фізики та хімії (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі ProZorro за номером ID: UA-2019-07-22-001453-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення з наступних питань:
- з яких підстав оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднене Замовником в електронній системі закупівель без урахування внесених змін до форми оголошення про проведення відкритих торгів, затверджених наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 21 березня 2019 року № 463 «Про внесення змін до наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490», який набрав чинності 03 травня 2019 року, а саме: відсутні пункти «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)» та «10-2. Джерело фінансування закупівлі»?
- чому в порушення пункту 9 частини другої статті 22 Закону опис методики оцінки тендерних пропозицій, зазначений в тендерній документації не містить інформацію про врахування податку на додану вартість (ПДВ);
- чому не дотримано наказу від 13.04.2016 №680 Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Відповідно до пункту 7 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 18.03.2016 № 477 «Про затвердження Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25.03.2016 за №447/28577, замовник/учасник може вносити зміни до інформації, яка вже оприлюднена на веб-порталі, у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі». При цьому Законом України «Про публічні закупівлі» не передбачено внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-07-26 14:00:55

Пояснення з власної ініціативи

за результатами моніторингу всі виявлені порушення Замовником усунені

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗМІНИ ВНЕСЕНІ ЗГІДНО РЕЗУЛЬТАТІВ МОНІТОРИНГУ

2019-08-02 17:44:40


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 01 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 16 серпня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 15:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про 483 000,00
UAH з ПДВ
483 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 498 000,00
UAH з ПДВ
498 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 17:57
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:56
Пропозиція.pdf
09 серпня 2019 17:56
Сертифікати.pdf
09 серпня 2019 17:56
Комерційна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Бі-Про

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Бі-Про
#40274333
Переможець 483 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 18:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 18:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Бі-Про
#40274333
483 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2019 11:21
Електронний підпис укладений
27 листопада 2019 12:25
ду _1.PDF зміни до договору
27 листопада 2019 12:12
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 17:50
договір укладений
03 вересня 2019 17:49

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 186
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 483 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 80 500,00 UAH)