Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015-"30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку" ЛОТ №1 Придбання Тонер картридж Xerox 106R03625 до БФП Xerox WorkCentre 3345, Драмкартридж Xerox 101R00555 до БФП Xerox WorkCentre 3345; ЛОТ №2 Придбання Тонер картридж HP 17A до БФП HP LaserJet Pro MFP M130nw, Драм картридж HP 19A до БФП HP LaserJet Pro MFP M130nw; ЛОТ №3 Придбання катриджів
Очікувана вартість
518 916,00 UAH
UA-2019-07-22-000923-b b140bff519a345e6ac173251493f93ab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Цибалова

+380961200288 tenderdfs@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління ДФС у Донецькій області
Код ЄДРПОУ: 39406028
Вебсайт: http://dn.sfs.gov.ua/
Місцезнаходження: 87526, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької девізії, 114
Контактна особа: Ольга Цибалова
+380961200288
tenderdfs@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 12:14
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 11:00
Очікувана вартість: 518 916,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Тендерна документація

22 липня 2019 12:17
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 12:14
ТД тонер.docx

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: ДК 021:2015-"30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку" ЛОТ №1 Придбання Тонер картридж Xerox 106R03625 до БФП Xerox WorkCentre 3345, Драмкартридж Xerox 101R00555 до БФП Xerox WorkCentre 3345
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 331 033,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 1 655,16 UAH з ПДВ

Аукціон

Початок: 08 серпня 2019 11:06
Закінчення: 08 серпня 2019 11:27
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

111 шт
ДК 021:2015-"30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку"
ЛОТ №1 Придбання Тонер картридж Xerox 106R03625 до БФП Xerox WorkCentre 3345, Драмкартридж Xerox 101R00555 до БФП Xerox WorkCentre 3345
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87526, Україна, Донецька область, м Маріуполь, вул. 130-ї Таганрозької дивізії, буд. 114
Дата доставки: 26 грудня 2019

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата здійснюється шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10 банківських днів з дати поставки Товару та за умови своєчасного надходження коштів на розрахунковий рахунок Покупця. У випадку затримки бюджетного фінансування коштів та зупинення проведення платежів органами Державної казначейської служби України згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 03.08.2011 №845, розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на свій реєстраційний рахунок, або відновлення проведення платежів. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 12:14
ТД тонер.docx

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 23 липня 2019 10:24
Дата відповіді: 23 липня 2019 13:48
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: К закупівлі допускаються товари, торгова марка або модель яких не відрізняється від якісних та технічних вимогах вказаних у додатку №7 до тендерної документації. До участі в аукціоні допускаються будь яки учасники. Якщо учасником є фізична особа-підприємєць - неплатник ПДВ, ціна будє розглядатись як остаточна (без нарахування ПДВ).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ" 299 024,40
UAH з ПДВ
299 024,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 319 632,00
UAH з ПДВ
319 632,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 14:02
Довідка ст.17 лот 1.pdf
16 серпня 2019 14:02
Довідка МВС лот1.pdf
16 серпня 2019 14:02
Довідка ДФС лот1.pdf
06 серпня 2019 12:01
12 Статут.pdf
06 серпня 2019 12:01
08 Висновок СЕС.pdf
06 серпня 2019 12:01
16 Проект договору.pdf
06 серпня 2019 12:01
22 Витяг з ЄДРПОУ .pdf
06 серпня 2019 12:01
23 Виписка з ЄДРПОУ.pdf
06 серпня 2019 12:01
02 Тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2019 12:01
00 Реєстр.pdf
06 серпня 2019 12:01
19 Гарантійний лист 2.pdf
06 серпня 2019 12:01
09 Довідка згідно Ст 17 .pdf
06 серпня 2019 12:01
31 Довідка.pdf
06 серпня 2019 12:01
18 Гарантійний лист.pdf
06 серпня 2019 12:01
26 Лист від виробника.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 10:37
Електронний підпис
07 серпня 2019 10:37
Витяг ПДВ 26.07.2019 р.pdf
07 серпня 2019 10:37
Витяг ЄДРПОУ 19.07.2019р..pdf
07 серпня 2019 10:37
Статут від 06.06.2019р..pdf
07 серпня 2019 10:37
свідоцтво ПДВ.pdf
07 серпня 2019 10:37
Опис від 07.06.2019р..pdf
07 серпня 2019 10:37
лот 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
Переможець 299 024,40
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 10:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 10:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІТ-АРСЕНАЛ"
#38242978
299 024,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 15:35
договор 75.pdf укладений
27 серпня 2019 15:34