Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (за кошти залишків освітянської субвенції)
Очікувана вартість
187 840,00 UAH
UA-2019-07-22-000678-b 95616c70bfa34c1e93a12a1422bbff7c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Вікторівна Пилипенко

+380627445654 osvita-artray@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бахмутської районної державної адміністрації Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142619
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., Бахмутский р-н, м. Світлодарськ, буд. 24 А
Контактна особа: Наталя Вікторівна Пилипенко
+380627445654
osvita-artray@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39110000-6: Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
320 штука
код ДК 021:2015 – 39110000-6 Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них (за кошти залишків освітянської субвенції)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84500, Україна, Донецька область, м. Бахмут, вул. В. Першина, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 липня 2019  —  02 серпня 2019
ДК 021:2015: 39110000-6 — Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар здійснюються уразі наявності та в межах відповідних бюджетних асигнувань в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 10-ти банківських днів з моменту поставки Товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

22 липня 2019 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 11:27
Звіт про укладений договір Стільці.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Буркова Алла Василівна
#3112503666
Переможець 187 840,00
UAH
22 липня 2019 11:28

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 11:31
Договір.pdf укладений
22 липня 2019 11:30