Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі клубу по вул. 40-річчя Перемоги, 20 А в с. Лісовичі, Вишгородського району, Київської області (Коригування)
Очікувана вартість
3 593 050,00 UAH
UA-2019-07-22-000332-c 9647502493af40df9e047544b0a9832b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Скаржевська Ірина Павлівна

+380459639184 04359583@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Литвинівська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04359583
Вебсайт: http://lytvynivka.rada.org.ua/
Місцезнаходження: 07334, Україна , Київська обл., Литвинівка, Вишгородський р-н, с. Литвинівка, вул. Тараса Шевченка 1А
Контактна особа: Скаржевська Ірина Павлівна
+380459639184
04359583@mail.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 14:22
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 14:27
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 14:27
Початок аукціону: 09 серпня 2019 13:16
Очікувана вартість: 3 593 050,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,03%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 10000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі клубу по вул. 40-річчя Перемоги, 20 А в с. Лісовичі, Вишгородського району, Київської області (Коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 07334, Україна, Київська область, Лісовичі, 40-річчя Перемоги,20 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Джерело фінансування кошти місцевого бюджету Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Джерело фінансування кошти місцевого бюджету.Оплата робіт здійснюється поетапно згідно Графіку виконання робіт (Додаток до цього Договору) після підписання Актів здачі-приймання будівельних робіт форми № КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати форми № КБ-3. Фінансування робіт за виконані роботи здійснюється на підставі актів виконаних робіт за формою № КБ-2в та довідки за формою № КБ-3 з усіма підтверджуючими документами (копіями накладних, сертифікатів на матеріали і обладнання тощо), розрахунками загальновиробничих і адміністративних витрат тощо. Пiсляоплата 5 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 14:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 14:23
додаток 5.pdf
22 липня 2019 14:23
Додаток 4.pdf
22 липня 2019 14:23
Додаток 3.pdf
22 липня 2019 14:23
додаток 2.pdf
22 липня 2019 14:23
Додаток 1.pdf
22 липня 2019 14:23
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

клас наслідків (відповідальності)/категорія складності об’єкту будівництва
Дата подання: 24 липня 2019 13:03
Дата відповіді: 25 липня 2019 15:20
Шановний Замовнику! Просимо надати інформацію стосовно класу наслідків (відповідальності)/категорії складності об’єкту будівництва відносно предмета закупівлі. Дякуємо!
Відповідь: Клас наслідків СС1
Повтор довідок в інструкції
Дата подання: 25 липня 2019 11:04
Дата відповіді: 29 липня 2019 08:29
В інструкції з підготовки тендерної пропозиції замовником вимагаються гарантійні листи на підтвердження строку дії / дійсності тендерної пропозиції, а саме у пункті 2 Розділу 3 ТД та пункті 4 Розділу 3 ТД, які по свої суті дублюють зміст Форми «Тендерної пропозиції» наведеної у Додатку 5 до ТД, що є документальним та безумовним підтвердженням дотримання умов цієї тендерної пропозиції протягом 90 днів з дати розкриття тендерних пропозицій. Просимо надати роз’яснення щодо доцільності надання по суті рівнозначності наведених вище документів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну пропозицію учасник готує та подає у відповідності до вимог тендерної документації, зокрема заповнює форму "тендерна пропозиція" та надає всі гарантійні листи, довідки тощо, що вимагаються у тендерній документації Замовником.
Лист - відгук
Дата подання: 29 липня 2019 13:51
Дата відповіді: 01 серпня 2019 11:57
Відповідно до вимоги п.п.3.2. п.3 Додатку 1 до тендерної документації, замовник вимагає: «3.2. Учасник подає аналогічний договір, який вказано у довідці з обов’язковим наданням довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 тощо) та листа-відгука від контрагента, який вказано у довідці, адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору та сума виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.» Відповідно до частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні Закупівлі»: « Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником.» Наголошуємо, що лист-відгук від контрагента, який має бути адресований замовнику, у якому має бути зазначено дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер та дату укладеного договору, сума заключеного договору та сума виконаних робіт, а також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента, на відміну від самих договорів та інших передбачених законодавством правочинів, не передбачені Законодавством України та в ньому не визначені. Тому на підставі частини 4 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» не можуть вимагатися від учасників торгів. Надання офіційних листів замовниками залежить від їх внутрішніх правил та процедур і є неможливим в разі, якщо ці правила не передбачають надання таких листів. Відповідно до частини 7, Статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі»: «Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. У разі отримання достовірної інформації про його невідповідність вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, зазначених у частині першій статті 17 цього Закону, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.» Отже Замовник, в разі необхідності, має змогу самостійно звернутися за реквізитами замовників, що містяться у контрактах та отримати необхідну інформацію. Виходячи з вищенаведеного, просимо вилучити вимогу п.п.3.2 п.3 Додатку 1, у частині надання листа-відгука від контрагента.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, повідомляємо, що Закон України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади. Ураховуючи вимоги пункту 29 частини першої статті 1 Закону, тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 та інформацію про осіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям згідно із законодавством. При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема що тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Згідно з частиною четвертою статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Ураховуючи викладене, перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність встановленим кваліфікаційним критеріям, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі. Слід зазначити, що частина 2 статті 16 Закону зазначає саме факт "виконання", а не "укладання" договору. Тому сам по собі договір не може підтвердити факт виконання аналогічних домовленостей сторін. Згідно з главою 48 Цивільного кодексу України процес виконання договору слідує після моменту його укладання. Відповідно, факт виконання договору підтверджується документами, в залежності від предмету договору, в тому числі надання довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 тощо) та листа-відгука від контрагента.
Аналогічної думки дотримуються і судді, оскільки на переконання колегії суддів, надання учасником на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору копії договору, укладеного раніше учасником тендеру з іншими контрагентом, не підтверджує викладений вище кваліфікаційний критерій, оскільки сам по собі договір не свідчить про його виконання. Крім того, виконання може бути здійснено і належним шляхом. Наприклад, з простроченням строків і сплатою штрафних санкцій, і такий досвід навряд чи потрібен замовнику. Таким чином, з метою підтвердження досвіду укладання аналогічного договору учасник має подати не лише договір, але й документи, які підтверджують факт його виконання належним чином, зокрема з надання довідок про вартість виконаних робіт (форми КБ-3 тощо) та листа-відгука від контрагента, з яким укладено договір і який має містити також інформацію про якість виконаних робіт і відсутність претензій з боку контрагента.
На підставі вище викладеного, у Замовника відсутні підстави для вилучення вимоги щодо надання листа-відгука від контрагента.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 13:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД" 2 481 000,00
UAH з ПДВ
2 481 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДНІПРБУРСЕРВІС" 3 000 000,00
UAH з ПДВ
3 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 серпня 2019 16:24
мвс
15 серпня 2019 16:24
мвс
15 серпня 2019 16:24
дпі
08 серпня 2019 12:34
Електронний підпис
08 серпня 2019 12:31
технічна частина.PDF
08 серпня 2019 12:31
тендерна пропозиція.PDF
08 серпня 2019 12:31
Статут.pdf
08 серпня 2019 12:31
Протокол зборів.pdf
08 серпня 2019 12:31
проект договору.PDF
08 серпня 2019 12:31
Лист НБУ по ліцензії.pdf
08 серпня 2019 12:31
інші документи ч3.PDF
08 серпня 2019 12:31
інші документи ч2.PDF
08 серпня 2019 12:31
інші документи ч1.PDF
08 серпня 2019 12:31
Документ_ЄДР_1005620283.zip
08 серпня 2019 12:31
довідки ст17.PDF
08 серпня 2019 12:31
довідки ст16.pdf
08 серпня 2019 12:31
довідка Кредобанк.PDF
08 серпня 2019 12:31
довідка БІЗ.pdf
08 серпня 2019 12:31
ДКСУ.PDF
08 серпня 2019 12:31
відомості ЄДРПОУ.PDF
08 серпня 2019 12:31
14503_ЛИСТ.pdf
08 серпня 2019 12:31
лист відгук.PDF
08 серпня 2019 12:31
акти.rar
08 серпня 2019 12:31
акт 12 2017.pdf
08 серпня 2019 12:31
акт 11 2017.pdf
08 серпня 2019 12:31
акт 09 2017 1а.pdf
08 серпня 2019 12:31
акт 09 2017 1.pdf
08 серпня 2019 12:30
акт 08 2017 1а.pdf
08 серпня 2019 12:30
акт 08 2017 1.pdf
08 серпня 2019 12:30
акт 07 2 2017 1в.pdf
08 серпня 2019 12:30
акт 07 2 2017 1б.pdf
08 серпня 2019 12:30
акт 07 2 2017 1а.pdf
08 серпня 2019 12:30
акт 07 2 2017 1.pdf
08 серпня 2019 12:30
акт 07 1 2017.pdf
08 серпня 2019 12:30
акт 05 2017 1а.pdf
08 серпня 2019 12:30
акт 05 2017 1.pdf
08 серпня 2019 12:30
акт 0 12 2016 1а.pdf
08 серпня 2019 12:30
акт 0 12 2016 1.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 18:18
Електронний підпис
07 серпня 2019 18:17
IMG-5870.JPG
07 серпня 2019 18:17
IMG-5869.JPG
07 серпня 2019 18:17
IMG-5871.JPG
07 серпня 2019 18:17
Стат довідка.jpg
07 серпня 2019 18:17
Свід ПДВ.jpg
07 серпня 2019 18:17
Свід ЄДРПОУ.jpg
07 серпня 2019 18:17
Реквізити.jpg
07 серпня 2019 18:17
Лист відгук.jpg
07 серпня 2019 18:17
Стат довідка 001.jpg
07 серпня 2019 18:17
проект Договора.docx
07 серпня 2019 18:17
ТЧ.docx
07 серпня 2019 18:17
Тендерна пропозиція.docx

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АМК РЕМ-БУД"

ТОВ "ДНІПРБУРСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Рішення скасоване 2 481 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 12:00
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
Переможець 2 481 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 12:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 12:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АМК РЕМ-БУД"
#38256839
2 481 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 грудня 2019 10:57
Договір на виконання робіт з додатками.pdf укладений
24 грудня 2019 10:54
Договір на виконання робіт.pdf укладений
24 грудня 2019 10:54
Електронний підпис укладений
18 грудня 2019 10:46
Додаткова угода № 2 до Договору.pdf зміни до договору
18 грудня 2019 10:40
Електронний підпис укладений
05 вересня 2019 16:14
Договір на виконання робіт з додатками.pdf зміни до договору
05 вересня 2019 16:10
Договір зміни до договору
05 вересня 2019 16:10
Електронний підпис укладений
03 вересня 2019 10:56
Договір _ 1 від 03.09.2019 року.pdf укладений
03 вересня 2019 10:46

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
05 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення технічної помилки
Номер договору про закупівлю: № 1 від 03.09.2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1.Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 3 Договору «Ціна Договору» виклавши їх у наступній редакції: 3.1. Ціна Договору є динамічною, узгоджена Сторонами та складає: у 2019 році 2 481 000, 00 грн. (Два мільйони чотириста вісімдесят одна тисяча гривень 00 коп.) в тому числі ПДВ 413 500,00 грн (Чотириста тринадцять тисяч п'ятсот гривень 00 коп.). 2. Сторони дійшли згоди внести зміни до розділу 12 Договору «Строк дії договору», виклавши його пункт у наступній редакції: 12.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладання і діє до 31 грудня 2019 року. 3. Сторони дійшли згоди внести зміни в додатки до Договору виклавши їх у наступній редакції: Додаток 2. Календарний графік виконання робіт. – Додаток 1 до Додаткової угоди №2 Додаток 3. Календарний план фінансування робіт. –Додаток 2 до Додаткової угоди №2
Номер договору про закупівлю: № 1 від 03.09.2019
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 вересня 2019 — 25 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 481 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 413 500,00 UAH)