Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
36 000,00 UAH
UA-2019-07-22-000287-b 43b4f1c80b8b485583e8959c4c075b49
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталія Мороз

+380990953150 vitochamoroz@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 22 липня 2019
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Івано-Франківський національний технічний університет нафти і газу
Код ЄДРПОУ: 02070855
Місцезнаходження: 76019, Україна , Івано-Франківська обл., м. Івано-Франківськ, вул. Карпатська, 15
Контактна особа: Віталія Мороз
+380990953150
vitochamoroz@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50310000-1: Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки (Державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76019, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківська, вул. Карпатська, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 50310000-1 — Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється після підписання Акту про надані послуги. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

22 липня 2019 09:57
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СІНТ-МАЙСТЕР"
#37684380
Переможець 36 000,00
UAH з ПДВ
22 липня 2019 09:57

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2019 16:03
Додаткова угода №1.PDF зміни до договору
26 грудня 2019 16:00
Електронний підпис укладений
22 липня 2019 10:00
Додаток №1.pdf укладений
22 липня 2019 09:59
Договір.pdf укладений
22 липня 2019 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до Договору, а саме: зменшити суму договору на 1624.00 грн у зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі послуг, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника, відповідно до п 1. ч. 4 ст. 36 ЗУ "Про публічні закупівлі". Загальна сума договору становить 34376.00 грн з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 515
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML