Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональні комп’ютери з програмним забезпеченням для НВК "СЗШ №2-гімназія" та ноутбуки для комплектування кабінетів початкових класів «Нова українська школа»
Очікувана вартість
297 600,00 UAH
UA-2019-07-22-000005-c f20d1ce0769e4ca5bbee556ee36f1fa5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Драновська Світлана

+380324751785 trusk_vo2015@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Трускавецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 02144513
Вебсайт: http://tmr.gov.ua
Місцезнаходження: 82200, Україна , Львівська обл., Трускавець, Львівська область, м. Трускавець, вул. Бориславська, 1
Контактна особа: Драновська Світлана
+380324751785
trusk_vo2015@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 22 липня 2019 06:54
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 07 серпня 2019 15:34
Очікувана вартість: 297 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 450,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,49%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Джерело фінансування – кошти державного та місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
16 шт
Персональний комп’ютер (вчителя) з програмним забезпеченням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 15 робочих днів з моменту отримання Замовником Товару та належно оформлених товаро-супровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). У разі затримки (відсутності) бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування – кошти державного та місцевого бюджету Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2019 23:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 23:59
2-Додатки до ТД-КОМПЮТЕРНА ТЕХНІКА.doc
22 липня 2019 23:59
2-ТД-КОМПЮТЕРНА ТЕХНІКА.doc
22 липня 2019 23:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 06:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2019 23:59
2-Додатки до ТД-КОМПЮТЕРНА ТЕХНІКА.doc
22 липня 2019 06:51
2-Додатки до ТД-КОМПЮТЕРНИЙ КЛАС.doc
22 липня 2019 23:59
2-ТД-КОМПЮТЕРНА ТЕХНІКА.doc
22 липня 2019 06:51
2-ТД-КОМПЮТЕРНИЙ КЛАС.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 08:40
Дата відповіді: 22 липня 2019 23:27
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Подаємо відповіді на ваші питання:
1. Відповідно до Додатку 4 тендерної документації передбачено, що "всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент»". А також зазначено, що запропоновані учасниками характеристики товарів повинні відповідати або бути кращими за показники, наведені у даній таблиці.Тобто учасники мають право пропонувати товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає предмету закупівлі, але при цьому характеристики мають відповідати або бути краще заявлених замовником.
2. Участь фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ допускається. Ціна пропозиції кожного учасника буде розглядатися як остаточна. Окрім того у Розділі 5 тендерної документації детально про це описано
3. Дана інформація буде вказуватися учасниками у Додатку 4 Технічна специфікація

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 07 серпня 2019 15:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ" 295 200,00
UAH з ПДВ
295 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "НОВАК РОМАН ГРИГОРОВИЧ" 296 000,00
UAH з ПДВ
296 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 серпня 2019 16:21
Довідка податкова.pdf
16 серпня 2019 16:20
Довідка МВС.pdf
06 серпня 2019 21:58
Електронний підпис
06 серпня 2019 21:56
Витяг_20072019.pdf
06 серпня 2019 21:56
ГРИФ mClass.pdf
06 серпня 2019 21:56
СТ 17.pdf
06 серпня 2019 21:56
Протокольне рішення.pdf
06 серпня 2019 21:56
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
06 серпня 2019 21:56
Витяг ПДВ.pdf
06 серпня 2019 21:56
Сертифікат 2018-2020.pdf
06 серпня 2019 21:56
договір 216 д.pdf
06 серпня 2019 21:56
Аналогічні договора.pdf
06 серпня 2019 21:56
відгук веско.pdf
06 серпня 2019 21:56
Паспорт код.pdf
06 серпня 2019 21:56
ВIДОМОСТI ПРО УЧАСНИКА.pdf
06 серпня 2019 21:56
SD_SanEp_2013.jpg
06 серпня 2019 21:56
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
06 серпня 2019 21:56
СЕРТИФІКАТ Philips.pdf
06 серпня 2019 21:56
Дистрибуція Веско.pdf
06 серпня 2019 21:56
Статут.pdf
06 серпня 2019 21:56
Виписка з ЄДР.pdf
06 серпня 2019 21:56
ноутбуки Dell.pdf
06 серпня 2019 21:56
ДОВIДКА ПРО ПРАЦIВНИКIВ.pdf
06 серпня 2019 21:56
відгук.pdf
06 серпня 2019 21:56
ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ.pdf
06 серпня 2019 21:56
СЕС Acer.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 22:18
UA-2019-07-22-000005-c.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"

ФОП "НОВАК РОМАН ГРИГОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#36287850
Переможець 295 200,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 15:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВЕСКО ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВIДПОВIДАЛЬНIСТЮ"
#36287850
295 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:20
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 15:26
Д 202 від 02.09.2019р.pdf укладений
02 вересня 2019 15:23

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 295 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 49 200,00 UAH)