Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

45312310-3 Встановлення обладнання для захисту від блискавок
Очікувана вартість
850 000,00 UAH
UA-2019-07-20-000093-b b92ee331c5c84b3dbd3de27b2015f970
Спрощена закупівля    Завершена    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Жила Володимир Олександрович

380444508259 sddi1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Святошинський дитячий будинок - інтернат
Код ЄДРПОУ: 03188760
Місцезнаходження: 03115, Україна , Київська обл., Київ, Котельникова 51
Контактна особа: Жила Володимир Олександрович
380444508259
sddi1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 липня 2019 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 09:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 12:07
Очікувана вартість: 850 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

45312310-3 Встановлення обладнання для захисту від блискавок
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
45312310-3 Встановлення обладнання для захисту від блискавок
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 03115, Україна, місто Київ, Київ, вул.Котельникова 51
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 серпня 2019  —  31 грудня 2019
ДК 021:2015: 45312310-3 — Встановлення обладнання для захисту від блискавок

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 23 липня 2019 11:11
Дата відповіді: 23 липня 2019 15:18
Втендерній документації ви вимагаєте - - Оригінал довідки (або іншого документу) з податкової інспекції про наявність зареєстрованих рахунків в банківських установах; Довідка з банківської установи, в якій обслуговується компанія не підходить?
Відповідь: У відповідності до приписів Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті Закону України "Про публічні закупівлі", а саме п.9, ст.2 Глави ІІ,-"Вимоги до предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії, визначені замовником, проект договору, інші документи можуть бути завантажені в ЕСЗ окремими файлами або в електронній формі з окремими полями в електронній системі закупівель. Замовником також може бути зазначена інформація стосовно джерела фінансування, виду та розміру забезпечення пропозицій учасників, іншої інформації, яку замовник вважає за потрібне зазначити."
Щодо предмету закупівлі
Дата подання: 24 липня 2019 17:01
Добрий день, шановний Замовнику! 1. Предмет закупівлі, визначений Вами, відноситься до монтажних робіт та має бути визначений як ПОСЛУГИ, а не РОБОТИ (ст.1 п.п.17,22 Закону"Про публічні закупівлі"). Прикладів, схожих данній закупівлі, можно переглянути на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель. 2. Надайте, будь ласка, пояснення, на якій підставі Вами оголошено закупівлю, як допорогову, коли бюджет закупівлі підпадає по сумі (як такий що перевищує 200 000грн.) під відкриті торги згідно Закону"Про публічні закупівлі" ст.2 п.1. 3. Уточніть, будь ласка, наступну інформацію: окрім монтажу системи блискавкозахисту, переможцю-виконавцю послуги, потрібно розробити проектну документацію? і чому в предметі закупівлі не вказано ".. та розробка робочого проекту.." 4. Якщо, у Вас є Робочий проект, просимо оприлюднити його в закупівлі. Зазадлегідь дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розробка проекту
Дата подання: 24 липня 2019 17:45
Доброго дня, для розробки робочого проекту та коректного розрахунку тендерної пропозиції, необхідні додаткові данні - план об'єкту, висоту будівлі, поверховість, тип та конструкція даху (плоский, скатний), Наявність виступаючих конструкцій даху та їх розміри (труби, обладнання тощо), конструктивні характеристики будівлі: матеріал фасаду будівлі та перекриттів, матеріал покриття даху , назва пожежонебезпечних матеріалів, які знаходяться в будівлі, споруді. Просимо опублікувати ці данні, необхідні для коректного розрахунку тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-20-000093-b.b1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ БК Будцентр, Код ЄДРПОУ:41391461
Дата подання: 01 серпня 2019 14:56
Скарга
Щодо відхилення пропозиції
Скасована
Дата: 01 серпня 2019 16:06
Причина: cancelled
Номер вимоги: UA-2019-07-20-000093-b.b2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:33442495
Дата подання: 02 серпня 2019 10:34
Неправомірна дискримінація
Неправомірна дискримінація
Рішення замовника: Вимога не задоволена
02 серпня 2019 11:15
Розглянувши скаргу повідомляємо наступне:
1. Додаток №4 тендерної пропозиції Замовника п.33 Дефектного акту зобов'язовує Учасника в вивезти сміття до 30 км. В вашій тендерній пропозиції відсутня позиція вивезення сміття, і ви можите в цьому впевнитися відкривши вашу пропозицію на площадці торгів.
2. Ви надали документи під назвою "Наказ про призначення директора" та "Протокол загальних зборів", але ці документи ніякої юридичної сили не мають, так як датовані 2006 роком, при тому, що Статут Товариства зареєстрований в 2019 році. Таким чином повноваження особи, що підписувала тендерну документацію нічим не підтверджено.
Номер вимоги: UA-2019-07-20-000093-b.c3
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ БК Будцентр, Код ЄДРПОУ:41391461
Дата подання: 02 серпня 2019 11:30
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ
ДОКУМЕНТИ ПЕРЕМОЖЦЯ
Скасована
Дата: 02 серпня 2019 11:35
Причина: пОМИЛКОВО

Документи подані скаржником

01 серпня 2019 14:56
Скарга на відхилення

Документи подані скаржником

02 серпня 2019 10:34
Вимога.pdf

Документи подані скаржником

02 серпня 2019 11:29
Переможець
02 серпня 2019 11:29
Довідка (1).zip
02 серпня 2019 11:29
Довідка.zip
02 серпня 2019 11:29
Переможець

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 12:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СЕРВІС» 489 261,00
UAH з ПДВ
489 261,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС" 750 434,87
UAH з ПДВ
746 184,87
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ БК Будцентр 828 800,50
UAH з ПДВ
828 800,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2019 10:40
Тендерна пропозиція.PDF
29 липня 2019 08:27
фін. звіт.PDF
29 липня 2019 08:27
Тендерна пропозиція.PDF
29 липня 2019 08:27
Статут.PDF
29 липня 2019 08:27
Свідоцтво ПДВ.PDF
29 липня 2019 08:27
Проект договору.PDF
29 липня 2019 08:27
Наказ.PDF
29 липня 2019 08:27
Ліцензія.PDF
29 липня 2019 08:27
Договірна ціна.PDF
29 липня 2019 08:27
Довідка учасник.PDF
29 липня 2019 08:26
Довідка про компанію.PDF
29 липня 2019 08:26
Довідка КВЕД.PDF
29 липня 2019 08:26
аналогичний договір.PDF

Публічні документи

26 липня 2019 15:54
Електронний підпис
26 липня 2019 15:33
Шелковський.pdf
26 липня 2019 15:33
Трудові книжки.pdf
26 липня 2019 15:33
Технічне завдання.pdf
26 липня 2019 15:33
Тендерна пропозиція.pdf
26 липня 2019 15:33
Статут ДС.pdf
26 липня 2019 15:33
Статистика.pdf
26 липня 2019 15:33
Проект договору.pdf
26 липня 2019 15:33
Присяжнюк.pdf
26 липня 2019 15:33
Пояснення про ціну.pdf
26 липня 2019 15:33
Ковальчук.pdf
26 липня 2019 15:33
Коваль.pdf
26 липня 2019 15:33
Інформація щодо ст. 17.pdf
26 липня 2019 15:33
Витяг ДС ПДВ.pdf
26 липня 2019 15:33
виписка ДС.pdf
26 липня 2019 15:33
Акт обстеження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СЕРВІС»

ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"

ТОВ БК Будцентр

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ЕНЕРГО-ІНВЕСТ-СЕРВІС»
#36678177
Відхилено 489 261,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 12:30
ТОВ "ДОЗОР СЕРВІС"
#33442495
Відхилено 746 184,87
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 13:10
ТОВ БК Будцентр
#41391461
Рішення скасоване 828 800,50
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:06
ТОВ БК Будцентр
#41391461
Переможець 828 800,50
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 16:26

Документи

Документи

Документи

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 01 серпня 2019 16:26

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ БК Будцентр
#41391461
828 800,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
29 серпня 2019 14:18
Додаткова угода № 2.pdf зміни до договору
29 серпня 2019 14:15
Електронний підпис зміни до договору
28 серпня 2019 15:44
Додакткова угода №1.pdf зміни до договору
28 серпня 2019 15:40
Договір №77.pdf укладений
16 серпня 2019 12:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
29 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML