Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2019-07-19-003261-b c3a348ece56541ce86d141f27dffed3f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

0000000000000000

0000000000000 00000000000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 00000000000000000000 обл., 00000000, 00000000000000000000
Контактна особа: 0000000000000000
0000000000000
00000000000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 18:51
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 03 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 12:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34730000-3: Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів


000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Банківські

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 серпня 2019 12:21
0000000000000000000000000000000000000000000
19 липня 2019 18:53
00000000
19 липня 2019 18:51
00000000000000000000000
05 серпня 2019 12:21
0000000000000000000000000000000000000000000
05 серпня 2019 12:21
0000000000000000000000000000000000000000000
19 липня 2019 18:53
00000000
19 липня 2019 18:51
00000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-09-000003 ● b01557d4eb4c43118cc5453ae294f3ea
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 серпня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 серпня 2019 15:34
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

09.08.2019 № 140

Миколаїв


Про початок моніторингу закупівлі

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2019-07-19-003261-b, яка оприлюднена на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель 19 липня 2019 року.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, що зазначена в пункті 1 цього наказу.



Начальник Денис ЯКОВЛЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2019-08-13 12:06:35

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 34730000-3 — Частини повітряних і космічних літальних апаратів та вертольотів (комплект вимірювальних блоків паливновимірювальної системи СПУТ1-5ВЕ у складі: БУ-9Е, БИ-12-2, покажчик паливовимірювача 2ППТ2К-4 для військових літаків Ан-26)» та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Просимо пояснити, яким чином в тендерній документації, затвердженій рішенням тендерного комітету від 19.07.2019 (далі - ТД), Замовником враховані вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону в частині необхідності застосування заходів із захисту довкілля?
2. Згідно з умовами пункту 8 частини 1 Розділу ІІІ ТД переможець торгів у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати на адресу Замовника документи, визначені у Додатках № 3 та № 5 ТД.
- Пропонуємо пояснити, чи обов’язковими до виконання переможцем є вимоги пункту 4 Додатку № 5 ТД та які наслідки у разі їх невиконання передбачені в ТД?
- Яким чином вимога про надання повної інформаційної довідки з «Єдиного реєстру підприємств, щодо яких порушено провадження про банкрутство» узгоджується з вимогами частини третьої статті 17 Закону?
3. Згідно з умовами пункту 2 частини 3 Розділу ІІІ ТД Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо «переможець не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону та вимогами Додатку №3 ТД».
Яким чином відхилення тендерної пропозиції переможця у разі не надання документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених вимогами Додатку № 3 ТД, узгоджуються з вимогами пункту 1 частини першої статті 30 Закону щодо відхилення тендерної пропозиції переможця?
4. Просимо пояснити, у зв’язку з чим, надання Товариством з обмеженою відповідальністю «ВІКАДО» у файлі «Відсутність підстав.pdf» тендерної пропозиції інформації, що «У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань відсутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань» про кінцевого бенефіціарного власника (контролера) юридичної особи-резидента України, яка є учасником», не стало підставою для прийняття Замовником рішення про відмову в участі у процедурі закупівлі та для відхилення тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКАДО».
5. Згідно з протоколом оцінки цінових пропозицій за процедурою відкриті торги від 06.08.2019 № 88 переможцем процедури закупівлі UA-2019-07-19-003261-b обрано Товариство з обмеженою відповідальністю «ВІКАДО».
- Пропонуємо пояснити, з яких підстав тендерним комітетом замовника зроблений висновок, що пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ВІКАДО» «повністю відповідає технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі» в частині надання учасником паспортів на вироби № 242072, № 242178 («блоки измерения БИ-12-2»), на вироби № 367530, № 367541 («блоки управления БУ-9Е»), на виріб № 113411 («прибор показывающий топливомера 2ППТ2К-4») в неповному обсязі (лише титульний аркуш та аркуш 7 у складі кожного паспорту) та які не містять гарантованих (призначених) термінів служби, як то вимагалось в пункті 4 частини 1 Розділу ІІІ ТД?
- Просимо вказати, в якому файлі, наданому в складі тендерної пропозиції Товариством з обмеженою відповідальністю «ВІКАДО» завантажений Статут або інший установчий документ відповідно до вимог пункту 7 частини 1 Розділу ІІІ ТД?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено його документальне підтвердження.

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2019-08-16 12:04:48

Відповідь аудиторської служби по закупівлі UA-2019-07-19-003261-b

Відповіді на питання від аудиторської служби по закупівлі UA-2019-07-19-003261-b.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

Військова частина А1688 23 серпня 2019 року у 1147 отримала Висновок Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області щодо виявлених порушень при оформленні тендерної документації на закупівлю за державні кошти комплекту вимірювальних блоків паливновимірювальної системи СПУТ1-5ВЕ. Згідно пункту 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» щодо роботи на майданчику Електронної системи закупівель Prozorro, а саме за процедурою відкритих торгів Замовник укладає договір не раніше, ніж через 10 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір і не пізніше, ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір. Станом на 23.08.2019 року термін до закінчення терміну укладання договору складав 17 днів. Для підтримання бойової готовності військової частини А1688, та для виконання бойових завдань за призначенням, у тому числі і виконання заздалегідь визначених програмою міжнародного співробітництва заходів за кордоном, виникла термінова необхідність завершення даної закупівлі з метою заміни визначених блоків на повітряному судні, яке сплановано для виконання завдань за кордоном на початку вересня 2019 року. З урахуванням викладеного, виникла необхідність завершити поставку даного комплекту вимірювальних блоків паливновимірювальної системи СПУТ1-5ВЕ, оскільки попередній комплект вийшов з ладу та унеможливлює застосування повітряного судна. 23 серпня представники підприємства та командування військової частини А1688 підписали даний договір. Електронний висновок від Південного Офісу Держаудитслужби (Миколаївська обл.) надійшов на електронну пошту тендерного комітету 23 серпня 11:47, тобто після фактичного підписання угоди. З урахуванням того, що члени тендерного комітету є військовослужбовці, які виконують обов’язки за посадою та забезпечують виконання завдань за призначенням, у тому числі і вильоти повітряних суден, то ми не маємо можливості працювати у режимі on-line. Таким чином, внести зміни до тендерної документації при здійсненні даної закупівлі неможливо. За рішенням командування, 23 серпня проведено позапланове засідання тендерного комітету військової частини. За підсумками засідання прийнято рішення щодо внесення Ваших пропозицій (вказаних недоліків) до всіх наступних комплектів тендерної документації з метою приведення тендерної документації до вимог чинного законодавства. Також прошу прийняти до уваги, що заходи з захисту довкілля не передбачались у даній закупівлі, так як у складі комплекту вимірювальних блоків паливновимірювальної системи СПУТ1-5ВЕ не має компонентів, що можуть нанести шкоду довкіллю (відсутні іонізуючі елементи, агресивні матеріали та тощо…). Щодо визначення методики оцінки тендерних пропозицій (вартісний еквівалент або питому вагу критеріїв), прошу врахувати наступне: на даному етапі військова частина А1688 здійснює відновлення авіаційної техніки шляхом закупівлі специфічних компонентів, вузлів та окремих деталей, які, майже не виробляються у країні. Крім того, ми не маємо фахівців, які спроможні виділити питому вагу вузла, агрегату або певної деталі. Жодної офіційної методики з цього приводу не має і у Міноборони України. Щодо джерела фінансування, то будь – яка військова частина ЗСУ (за умов не здійснення господарської діяльності у визначених законом випадках) фінансується виключно за кошти Державного бюджету України. Аналогічне пояснення і щодо не застосування (не визначення) математичної формули для визначення інших критеріїв оцінки. Відповідно Вашого висновку, рішенням тендерного комітету було вирішено взяти до уваги пункти висновку та у подальших закупівлях викладати тендерну документацію в новій редакції (з урахуванням специфіки закупівель та фактичної наявності методичних матеріалів для можливості проведення конкретних розрахунків/обґрунтування з метою безумовного виконання вимог чинного законодавства і здійснення фактичного відновлювання авіаційного парку з метою виконання заходів щодо оборони нашої країни).

2019-08-30 16:47:13


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 серпня 2019
Кінцевий строк оскарження: 11 вересня 2019

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  3. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  4. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  5. Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 12:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
00000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
000000000000000000000000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 серпня 2019 15:52
0000000000000000000
01 серпня 2019 15:52
000000000000000000000
01 серпня 2019 15:52
000000000000000000000000
01 серпня 2019 15:52
0000000000000000
01 серпня 2019 15:52
0000000000000000000000000
01 серпня 2019 15:52
00000000000000000000000000000000000000
01 серпня 2019 15:52
00000000000000000000000000000
01 серпня 2019 15:52
00000000000000000000000000000000000
01 серпня 2019 15:52
00000000000000
01 серпня 2019 15:52
00000000000000000

Публічні документи

02 серпня 2019 10:40
0000000000
02 серпня 2019 10:40
00000000000000000000000000
02 серпня 2019 10:40
00000000000000000000000000000
02 серпня 2019 10:40
000000000000000000
02 серпня 2019 10:40
00000000000
02 серпня 2019 10:40
00000000000000000000000000000000000000
02 серпня 2019 10:40
00000000000000000000000
02 серпня 2019 10:40
000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

00000000000000000000000000000000000

000000000000000000000000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 14:41

Документи

06 серпня 2019 14:41
00000000
06 серпня 2019 14:37
0000000000000000000000000000000000000
05 серпня 2019 13:18
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 14:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
000000000000000000000000000000000000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2019 14:41
00000000
06 серпня 2019 14:37
0000000000000000000000000000000000000
05 серпня 2019 13:18
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
03 грудня 2019 00:00
00000000 укладений
23 серпня 2019 15:36
000000000000000000000000000000 укладений
23 серпня 2019 15:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 серпня 2019 — 29 листопада 2019
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ