Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Канцелярське приладдя)
Очікувана вартість
210 000,00 UAH
UA-2019-07-19-002701-b ● 8ca5671fd19f40718d225aecc66a1921
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Бучанська міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04360586 |
Вебсайт: | http://www.bucha-rada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 08292, Україна , Київська обл., Буча, Енергетиків,12 |
Контактна особа: |
Чирінська Олена Вікторівна 380459748517 bucha_tender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 15:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 30 липня 2019 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 05 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2019 00:00 |
Початок аукціону: | 09 серпня 2019 15:18 |
Очікувана вартість: | 210 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 Одиниця
Канцелярське приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
08292, Україна, Київська область, Буча, бул. Богдана Хме льницького, 5/5а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
23 серпня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2019 14:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2019 14:09 |
Додаток 2 (Технічні характеристики предмету закупівлі) нова редакція.doc | |
01 серпня 2019 13:55 |
Перелік змін.docx | |
19 липня 2019 16:00 |
Додаток 4 (Форма тенгдерної пропозиції).doc | |
19 липня 2019 16:00 |
Додаток 3 (Лист-згода).docx | |
19 липня 2019 15:59 |
Додаток 1 (Проект договору).doc | |
19 липня 2019 15:59 |
Тендерна документація.docx |
01 серпня 2019 14:11 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||
01 серпня 2019 14:09 |
Додаток 2 (Технічні характеристики предмету закупівлі) нова редакція.doc
|
||||||||
01 серпня 2019 13:55 |
Перелік змін.docx
|
||||||||
19 липня 2019 16:00 |
Додаток 4 (Форма тенгдерної пропозиції).doc
|
||||||||
19 липня 2019 16:00 |
Додаток 3 (Лист-згода).docx
|
||||||||
19 липня 2019 15:59 |
Додаток 1 (Проект договору).doc
|
||||||||
19 липня 2019 15:59 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 09:17
Дата відповіді: 25 липня 2019 16:23
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
1. В розділі 1 Тендерної документації ( п.1.2.) визначено що в даній закупівлі вважається еквівалентом. В Додатку 2 до Тендерної документації вказано, що до всіх посилань на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовувати вираз «або еквівалент»
2. До участі в закупівлі запрошуються всі бажаючі. Кожна пропозиція за результатами аукціону ( з ПДВ чи без) буде розглядатись як остаточна.
3. В Додатку 2 до Тендерної документації в графі 5 таблиці « Відповідність запропонованого товару Так/ні» Учасник вказує чи відповідає його пропозиція вимогам тендерної документації, чи ні.
Також в тендерній документації зазначено, що Учасник несе відповідальність за зміст, форму, строки видачі (отримання, тощо), інше, що передбачено цією документацією, щодо всіх без виключень документів, що надаються ним у складі тендерної пропозиції.
Виходячи з вище викладеного Замовник дотримався вимог законодавства і не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації
1. В розділі 1 Тендерної документації ( п.1.2.) визначено що в даній закупівлі вважається еквівалентом. В Додатку 2 до Тендерної документації вказано, що до всіх посилань на конкретні торгівельну марку чи фірму, патент або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, застосовувати вираз «або еквівалент»
2. До участі в закупівлі запрошуються всі бажаючі. Кожна пропозиція за результатами аукціону ( з ПДВ чи без) буде розглядатись як остаточна.
3. В Додатку 2 до Тендерної документації в графі 5 таблиці « Відповідність запропонованого товару Так/ні» Учасник вказує чи відповідає його пропозиція вимогам тендерної документації, чи ні.
Також в тендерній документації зазначено, що Учасник несе відповідальність за зміст, форму, строки видачі (отримання, тощо), інше, що передбачено цією документацією, щодо всіх без виключень документів, що надаються ним у складі тендерної пропозиції.
Виходячи з вище викладеного Замовник дотримався вимог законодавства і не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2019 16:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" |
120 016,40
UAH з ПДВ
|
115 816,40
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» |
203 700,00
UAH з ПДВ
|
115 962,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФОП Юрченко Валентина Іванівна |
201 600,00
UAH з ПДВ
|
116 450,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" |
134 484,00
UAH з ПДВ
|
130 032,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ МИЛОБОГ ЮРІЙ ВАЛЕРІЙОВИЧ |
136 955,00
UAH з ПДВ
|
132 340,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Торговельна компанія "ЮЛіС" |
164 262,00
UAH з ПДВ
|
146 832,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМПАНІЯ УКРКАНЦТОРГ" |
208 320,00
UAH з ПДВ
|
208 320,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОФІС-КИТ" #37921923 |
Відхилено |
115 816,40
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 15:24
|
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» #23702466 |
Переможець |
115 962,00
UAH з ПДВ
|
16 серпня 2019 19:03
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2019 15:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 серпня 2019 15:48
|
ДУ №1_20190829.pdf | зміни до договору |
29 серпня 2019 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 15:11
|
214_20190829.pdf | укладений |
29 серпня 2019 15:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 29 серпня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились пункт 5.1. Розділу 5 викласти в наступній редакції: 5.1. Поставка товару здійснюється до 28 серпня 2019 року на адресу замовника |
Номер договору про закупівлю: | 214 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |