Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Програмне забезпечення Microsoft WinRmtDsktpSrvcsCAL 2019 OLP DvcCAL
Програмне забезпечення Microsoft WinSrvCAL 2019 OLP DvcCAL
Програмна продукція Netwrix Auditor for Windows Server
Очікувана вартість
578 700,00 UAH
UA-2019-07-19-002447-b ● 71cdb94d7c644772a3a7444cfc495ef9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Урядовий контактний центр |
Код ЄДРПОУ: | 36521731 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Еспланадна, буд. 8/10 |
Контактна особа: |
Дмитро Йосипович Замаховський +380442878181 zamahovskiy@ukc.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 15:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 16:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 16:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 12:37 |
Очікувана вартість: | 578 700,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,52% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48620000-0: Операційні системи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 послуга
Програмне забезпечення Microsoft WinRmtDsktpSrvcsCAL 2019 OLP DvcCAL
Програмне забезпечення Microsoft WinSrvCAL 2019 OLP DvcCAL
Програмна продукція Netwrix Auditor for Windows Server
Програмне забезпечення Microsoft WinSrvCAL 2019 OLP DvcCAL
Програмна продукція Netwrix Auditor for Windows Server
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01001, Україна, Київ, Київ, вул. Еспланадна, 8/10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2019
ДК 021:2015: 48620000-0 — Операційні системи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 15:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 15:25 |
Додаток 4 Кваліфікаційні вимоги ТК ПЗ..pdf | |
19 липня 2019 15:25 |
Додаток 2 Технічні вимоги ТК ПЗ.pdf | |
19 липня 2019 15:25 |
ТД ТК ПЗ.pdf | |
19 липня 2019 15:25 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція ТК ПЗ .pdf | |
19 липня 2019 15:25 |
Додаток 3 Договір ТК ПЗ.pdf |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 22 липня 2019 09:21
Дата відповіді: 22 липня 2019 11:48
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Шановний Учасник.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Зважаючи на це, Замовником не встановлено жодних обмежень стосовно участі фізичних осіб-підприємців в даній закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, незалежно від того чи є він платником ПДВ, чи ні та приймає рішення щодо відповідності пропозиції Учасника вимогам, що визначені в тендерній документації.
Окрім цього, звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є програмне забезпечення та програмна продукція та відповідно до п.26¹ підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України тимчасово, з 01.01.2013 р. до 01.01.2023 р., звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання/передачі програмної продукції. Для цілей цього пункту до програмної продукції відносяться: результат комп'ютерного програмування у вигляді операційної системи, системної, прикладної, розважальної та/або навчальної комп'ютерної програми (їх компонентів), а також у вигляді інтернет-сайтів та/або онлайн-сервісів; криптографічні засоби захисту інформації.
Отже даний предмет закупівлі не оподатковується ПДВ, про що Замовником зазначено в оголошенні про проведення процедури закупівлі, в Додатку 1 та в Додатку 3 до Тендерної документації.
Згідно з Законом України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Зважаючи на це, Замовником не встановлено жодних обмежень стосовно участі фізичних осіб-підприємців в даній закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 28 Закону України «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною, незалежно від того чи є він платником ПДВ, чи ні та приймає рішення щодо відповідності пропозиції Учасника вимогам, що визначені в тендерній документації.
Окрім цього, звертаємо Вашу увагу, що предметом закупівлі є програмне забезпечення та програмна продукція та відповідно до п.26¹ підрозділу 2 розділу XX Податкового кодексу України тимчасово, з 01.01.2013 р. до 01.01.2023 р., звільняються від оподаткування ПДВ операції з постачання/передачі програмної продукції. Для цілей цього пункту до програмної продукції відносяться: результат комп'ютерного програмування у вигляді операційної системи, системної, прикладної, розважальної та/або навчальної комп'ютерної програми (їх компонентів), а також у вигляді інтернет-сайтів та/або онлайн-сервісів; криптографічні засоби захисту інформації.
Отже даний предмет закупівлі не оподатковується ПДВ, про що Замовником зазначено в оголошенні про проведення процедури закупівлі, в Додатку 1 та в Додатку 3 до Тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 13:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» |
462 680,33
UAH
|
462 680,33
UAH
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІДАТА" |
568 777,25
UAH
|
568 777,25
UAH
|
Документи |
ТОВ "ГАРТЕН-КОНСАЛТИНГ" |
573 308,00
UAH
|
573 308,00
UAH
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» #41860186 |
Відхилено |
462 680,33
UAH
|
13 серпня 2019 18:21
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОПТІДАТА" #39693067 |
Переможець |
568 777,25
UAH
|
13 серпня 2019 18:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
03 січня 2020 21:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 вересня 2019 16:38
|
ДУ Оптідата 23 09 19.pdf | зміни до договору |
24 вересня 2019 16:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
11 вересня 2019 15:43
|
Додаткова угода 1 Оптідата 11 09 19.pdf | зміни до договору |
11 вересня 2019 15:43
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2019 11:15
|
Договір №63 Оптідата.pdf | укладений |
30 серпня 2019 11:14
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 11 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 вересня 2019 |
Дата публікації змін до договору: | 24 вересня 2019 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджена зміни ціни в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 63 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |