Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для медіацентрів
Очікувана вартість
408 893,00 UAH
UA-2019-07-19-002323-b 0467aacd0bcd4570852512c295c89dbb
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Сиглова

+380935302118 viddilosvitigalicinivka@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту Галицинівської сільської ради
Код ЄДРПОУ: 41356652
Місцезнаходження: 57286, Україна , Миколаївська обл., Вітовський р-н, с.Галицинове, вул. Центральна, 1
Контактна особа: Катерина Сиглова
+380935302118
viddilosvitigalicinivka@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 15:09
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 09:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 15:47
Очікувана вартість: 408 893,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 088,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 комплект
Обладнання для медіацентрів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 19 серпня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 32330000-5 — Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 15:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:09
Додаток 5.docx
19 липня 2019 15:09
Тендерна документацiя медіацентр 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 09:24
Дата відповіді: 26 липня 2019 14:00
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати та інтерпретувати, як з виразом "або еквівалент". Детальний опис предмета закупівлі, у т.ч. інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, викладено у додатку №2 до Тендерної документації. Запропонований учасником товар обов’язково повинен відповідати (або бути не гірше) усім наведеним у додатку № 2 до тендерної документації вимогам та характеристикам.

2. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. У випадку, коли учасник не є платником ПДВ, зазначається вартість без ПДВ. Відповідно до частини першої статті 28 Закону критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна, яка визначається за результатами торгів з урахуванням податку на додану вартість, зборів, інших обов’язкових платежів та всіх витрат, пов’язаних з виконанням зобов’язань учасника по виконанню договору, в тому числі й витрат на доставку, гарантійне обслуговування тощо. Оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону (оцінки), вважатиметься найбільш економічно вигідною.

3. Внесення змін в цій частині є недоречним. У формі «Тендерної пропозиції» чітко прописано, що має бути вказано «Найменування». За умови, якщо торгова марка вказана не буде, пропозицію буде відхиллено.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 16:08

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» 407 973,26
UAH з ПДВ
407 973,26
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕсАй БІС" 408 606,00
UAH з ПДВ
408 606,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»

ТОВ "ЕсАй БІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
Переможець 407 973,26
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 09:55

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 09:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»
#31091208
407 973,26
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2019 14:13
Електронний підпис укладений
21 серпня 2019 10:45
Договір 8-235 медіацентр.pdf укладений
21 серпня 2019 10:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 407 973,26
UAH (в тому числі ПДВ 67 995,54 UAH)