Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір для друку білий формату А4
Очікувана вартість
22 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000830-b b8a4e6e55580454ebf1f48a0e26885b0
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Сіренко Сергій Анатолійович

380443667613 sergii.sirenko@kmda.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації)
Код ЄДРПОУ: 40918711
Місцезнаходження: 01044, Україна , Київська обл., Київ, Хрещатик, 36
Контактна особа: Сіренко Сергій Анатолійович
380443667613
sergii.sirenko@kmda.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 11:15
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 липня 2019 15:00
Початок аукціону: 29 липня 2019 12:17
Очікувана вартість: 22 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 440,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку білий формату А4).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
200 пачок
Код ДК 021:2015: 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (Папір для друку білий формату А4).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 11:16
оголошення папір 2019.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 10:16
Дата відповіді: 23 липня 2019 08:40
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Шановний учасник надаємо Вам відповіді на Ваші запитання.
1) В оголошенні про закупівлю не зазначено конкретного виробника чи торгову марку, товар повинен відповідати технічним (якісним) характеристикам, які вказані у додатку №1 до оголошення про закупівлю.
2) Так, допускаємо. Згідно ч.2 ст.20 Закону України «Про публічні закупівлі» під час проведення процедури відкритих торгів тендерні пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Відповідно до п. 35 статті 1 Закону України "Про публічні закупівлі": учасник процедури закупівлі (далі - учасник) - фізична особа, у тому числі фізична особа - підприємець, юридична особа (резидент або нерезидент), яка подала тендерну пропозицію або взяла участь у переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Замовник жодним чином не обмежує коло потенційних учасників. Звертаємо Вашу увагу на статтю 18 Закону, де вказано, що оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки є ціна. Після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Ціна пропозиції, надана фізичною особою-підприємцем є остаточною (додатково надаються документи про те, що фізична особа-підприємець не є платником ПДВ)
3) Відповідно до додатку №1 до оголошення Учасник повинен запропонувати товар не нижче технічних (якісних) характеристик, які зазначені в додатку №1 до оголошення про закупівлю. Замовником будуть розглядатися пропозиції Учасників будь-якого виробника товару, що відповідають зазначеним технічним (якісним) характеристикам, але не нижчих, які викладені в додатку № 1 до оголошення про закупівлю. Товар повинний бути сертифікований та має бути упакований в умовах фабрики – виробника в волого-захисну упаковку

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2019 12:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 18 000,00
UAH з ПДВ
15 996,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ" 17 928,00
UAH з ПДВ
17 027,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 12:48
Електронний підпис
29 липня 2019 12:48
Пропозиція оновлена.pdf
26 липня 2019 09:38
Електронний підпис

Публічні документи

26 липня 2019 14:31
згода з договором.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ "ЕКОПРОМ СІСТЕМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 15 996,00
UAH з ПДВ
30 липня 2019 12:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2019 12:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
15 996,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір.pdf укладений
07 серпня 2019 08:56