Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Ноутбук
Очікувана вартість
447 467,00 UAH
UA-2019-07-19-000761-a 10568563a9ad49c5a5a2d1fc2d0a8e09
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Соломаха Валентина Василівна

+380981105913 zvosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Звенигородської районної державної адміністрації Черкаської області
Код ЄДРПОУ: 02147055
Місцезнаходження: 20200, Україна , Черкаська обл., Звенигородка, проспект Шевченка, 63
Контактна особа: Соломаха Валентина Василівна
+380981105913
zvosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:34
Очікувана вартість: 447 467,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 474,67 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


ДК 021:2015 - 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина); (Ноутбук). Кошти місцевого та державного бюджету.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
25 шт
Ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться поетапно шляхом оплати Замовником-розпорядником коштів, після пред’явлення Постачальником накладних на оплату товару. Замовник - розпорядник коштів протягом 15 банківських днів з дати отримання накладних та відповідного фінансування в межах кошторисних призначень, подає доручення на здійснення платежу в органи управління державної казначейської служби України. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку. При цьому розрахунок за поставлений Товар може бути відстрочено до 60 (шістдесяти) календарних днів але не пізніше 31.12.2019р. Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 17:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 17:48
Тендерна документація.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Підтвердження ліцензійності програмного забезпечення Microsoft
Дата подання: 23 липня 2019 10:51
Дата відповіді: 23 липня 2019 12:30
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику
Тендерна документація розроблена Замовником з дотриманням усіх вимог, установлених ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) (далі-Закон) та наказом Мінекономрозвитку України від 13.04.2016 року №680 «Про затвердження примірної тендерної документації». Відповідно до п.3 ч.2 ст.22 Закону, тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
В тендерній документації зазначено відповідну вимогу до учасників - Якщо учасник не є виробником то надається авторизаційний лист від виробника або його уповноваженого представника на території України із зазначенням найменування замовника, номера тендеру в системі публічних закупівель, назви та юридичної адреси учасника, який підтверджує статус учасника як партнера виробник або його уповноваженого представника, чинного на дату подання тендерних пропозицій.
Запропоновані учасником характеристики мають бути не гірші, ніж вказані в зазначеній вище інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, на що учасник у складі своєї пропозиції надає гарантійного листа.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:01

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ЛОЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ 435 425,00
UAH з ПДВ
404 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АСАП ДЕМО" 429 930,00
UAH з ПДВ
412 265,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ 444 750,00
UAH з ПДВ
414 240,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 13:08
Електронний підпис
12 серпня 2019 13:01
Довідка МВС.pdf
09 серпня 2019 14:29
Електронний підпис
09 серпня 2019 14:27
Довідка ДФС.pdf
09 серпня 2019 14:27
Довідка стаття 17.pdf
09 серпня 2019 14:27
Довідка НАЗК.pdf
09 серпня 2019 14:27
Пропозиція остаточна.pdf
04 серпня 2019 20:04
Електронний підпис
04 серпня 2019 20:04
ІПН.pdf
04 серпня 2019 20:04
Підписаний_Лицензия _.pdf
04 серпня 2019 20:04
Підписаний_ЛИЦЕНЗИЯ.pdf
04 серпня 2019 20:04
Авторизаційний лист.pdf
04 серпня 2019 20:04
Довiдка Рахунки ДФС.pdf
04 серпня 2019 20:04
Тендерна Пропозиція.pdf
04 серпня 2019 20:04
Витяг з реєстру.pdf
04 серпня 2019 20:04
Сертифікат Lenovo.pdf
04 серпня 2019 20:04
Паспорт.pdf
04 серпня 2019 20:04
Підписаний_G0819-5544-GL_tender.pdf
04 серпня 2019 20:04
Настанова.pdf
04 серпня 2019 20:04
Довідка аналог.дог.pdf
04 серпня 2019 20:04
Висновок СЕС ноутбук.pdf
04 серпня 2019 20:04
Виписка з реєстру.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 17:20
9. Довідка про санкції.pdf
02 серпня 2019 17:20
8. Статут АСАП ДЕМО.pdf
02 серпня 2019 17:20
7. Копія витягу з ЄДР.pdf
02 серпня 2019 17:20
47. Довідка ПУМБ.pdf
02 серпня 2019 17:20
46. Довідка ПриватБанк1.pdf
02 серпня 2019 17:20
45. Довідка Альянс.pdf
02 серпня 2019 17:20
44. Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 17:20
23.2. Інф лист ст.17 ч.2.pdf
02 серпня 2019 17:20
23.1. Інф лист ст.17 ч.1-1.pdf
02 серпня 2019 17:20
23. Інф лист ст.17 ч.1.pdf
02 серпня 2019 17:20
19. Форма оподаткування.pdf
02 серпня 2019 17:20
13. Витяг пдв.pdf
02 серпня 2019 17:20
10. ВПВ 17.pdf

Публічні документи

04 серпня 2019 22:40
Довідка стаття 17.pdf
04 серпня 2019 22:40
ІПН.pdf
04 серпня 2019 22:40
Цінова пропозиція.pdf
04 серпня 2019 22:40
Висновок СЕС ноутбуки.pdf
04 серпня 2019 22:40
Паспорт.pdf
04 серпня 2019 22:40
Витяг з ЄДР.pdf
04 серпня 2019 22:40
Виписка.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ЛОЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ

ТОВ "АСАП ДЕМО"

ФОП КОРПАЙ РОМАН АНАТОЛІЙОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП ЛОЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
#2769103055
Переможець 404 950,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 13:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ФОП ЛОЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ #2769103055

№ рішення у справі

70/112-р/к

Дата рішення у справі

08.10.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Східного МТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 13:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ЛОЛА ОЛЕКСАНДР ВАСИЛЬОВИЧ
#2769103055
404 950,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 11:52
Договір.pdf укладений
28 серпня 2019 11:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 404 950,00
UAH