Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект мультимедійного обладнання: інтерактивна панель, документ-камера, ноутбук, багатофункціональний пристрій, спеціалізоване програмне забезпечення
Очікувана вартість
285 965,00 UAH
UA-2019-07-19-000703-b ad683137acb64366b7d9a40a8cbaa4cc
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Соляник

+380951768647 tender.izum@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ ІЗЮМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 02146245
Місцезнаходження: 64300, Україна , Харківська обл., м. Ізюм, вул. Васильківського, 4
Контактна особа: Ірина Соляник
+380951768647
tender.izum@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 10:54
Звернення за роз’ясненнями: до 25 липня 2019 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 31 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 серпня 2019 12:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 14:45
Очікувана вартість: 285 965,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 714,91 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,25%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Комплект мультимедійного обладнання: інтерактивна панель 1шт, документ-камера-1шт, ноутбук-5 шт, багатофункціональний пристрій - 3шт, спеціалізоване програмне забезпечення-1шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64300, Україна, Харківська область, м.Ізюм, вул.Соборна,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2019
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування закупівлі- Кошти місцевого бюджету-30%, кошти державного бюджету- 70% Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
25 липня 2019 08:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 10:54
ТД Комп обл каб матем.docx
19 липня 2019 10:54
Додаток 6.docx
19 липня 2019 10:54
Додаток 5.docx
19 липня 2019 10:54
Додаток 4.docx
19 липня 2019 10:54
Додаток 3.docx
19 липня 2019 10:54
Додаток 2.docx
19 липня 2019 10:54
Додаток 1.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 10:16
Дата відповіді: 23 липня 2019 14:02
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідь на запитання № 1 - є у Додатку № 3 до тендерної документації, а саме: «Всі посилання на конкретну марку, виробника, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом „ або еквівалент”.
Відповідь на запитання № 2 - є у Додатку № 2 до тендерної документації, де конкретно вказано, які документи для фізичних осіб та фізичних осіб-підприємців необхідно надати на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним в ст.17 Закону. Отже до участі у закупівлі допускаються фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ. Цінова пропозиція фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ буде розглядатись як остаточна. Згідно положень роз’яснення Мінекономрозвитку від 08.06.2015, відповідно до пункту 14 частини першої статті 1 Закону, найбільш економічно вигідна пропозиція — пропозиція, що відповідає всім критеріям та умовам, визначеним у документації конкурсних торгів, та визнана найкращою за результатами оцінки конкурсних пропозицій відповідно до статті 28 цього Закону. При цьому при розгляді та оцінці пропозицій конкурсних торгів замовник забезпечує однаковий підхід до учасників. Тендерний комітет замовника, при провадженні діяльності у сфері державних закупівель замовники керуються базовими принципами її проведення, що закріплені в статті 3 Закону, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка пропозицій, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, максимальна економія та ефективність та інші. Тому, щоб дотримуватись даних принципів та проводити процедуру закупівлі відповідно до норм чинного законодавства, замовник оцінює пропозиції учасників, якщо один із них є платником ПДВ, а інший не є платником податку на додану вартість, цілком однаково. А отже, якщо пропозиція учасника, неплатника ПДВ, відповідає всім вимогам, установленим у документації, та є найбільш економічно вигідною, то замовник акцептує дану пропозицію. Цінової пропозиція учасника, неплатника ПДВ, являється остаточною. ПДВ 20% замовником не додається до цінової пропозиції учасника, неплатника ПДВ
Відповідь на запитання № 3 - є у Додатку № 3 до тендерної документації, а саме: Порівняльну таблицю відповідності запропонованого товару технічним вимогам Замовника, які вказані в Додатку 3 (обов‘язково зазначається виробник, модель та артикул для можливості перевірки запропонованого обладнання технічним вимогам Замовника у разі відсутності зазначених вимог, Замовник залишає право відхилити пропозицію)

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" 246 000,00
UAH з ПДВ
243 855,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" 285 000,00
UAH з ПДВ
244 548,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 серпня 2019 11:00
Довідка.zip
07 серпня 2019 10:59
Довідка з МВС.pdf
07 серпня 2019 10:59
Довідка з податкової.pdf
07 серпня 2019 10:59
Довідка стаття 17 п.2.pdf
02 серпня 2019 15:43
Електронний підпис
02 серпня 2019 15:38
31. Довідка з МВС.pdf
02 серпня 2019 15:38
29. Авторизаційний лист.pdf
02 серпня 2019 15:38
25. Сертифікати на БФП.pdf
02 серпня 2019 15:38
24. Сертифікати.pdf
02 серпня 2019 15:38
22. Статут завірений.pdf
02 серпня 2019 15:38
21. Статут.pdf
02 серпня 2019 15:38
14. Довідка стаття 17.pdf
02 серпня 2019 15:38
12. Довідка з банку2.pdf
02 серпня 2019 15:38
11. Довідка з банку1.pdf
02 серпня 2019 15:38
7. Паспорт та код.pdf
02 серпня 2019 15:38
1. Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2019 15:38
37. Сертифікат спікера.pdf

Публічні документи

04 серпня 2019 09:09
Електронний підпис
04 серпня 2019 09:08
технічна частина.pdf
04 серпня 2019 09:08
цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
Переможець 243 855,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 14:35
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ" #41602230

№ рішення у справі

72/68-р/к

Дата рішення у справі

22.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Південно-західного МТВ

Документи

06 серпня 2019 14:35
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 14:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КРЕО СІНЕРЖІ"
#41602230
243 855,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2019 14:35
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 10:41
Електронний підпис зміни до договору
23 серпня 2019 12:16
2019 08 23 дод угода №1.pdf зміни до договору
23 серпня 2019 12:15
Електронний підпис укладений
20 серпня 2019 09:26
2019 08 20 Договір кабінет матем.pdf укладений
20 серпня 2019 09:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
23 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сума договору після внесення змін незмінна 243855,00. Специфікацію до договору викласти в новій редакції, а саме: Комплект мультимедійного обладнання 1 комплект: інтерактивна панель INTBOARD GT65-i5-6400/4Gb/SSD128/Windows 10Pro Android/Ultra HD з мобільним стендом та комплектом GeniusSlsv Star 8006- 1шт, документ-камера NEOR N650ЗАF-1шт, ноутбук Dell Vostro 3580 з мишкою Logitech B100 та Office Pro Plus 2019 UKR OLPNL Acdmc-5шт, багатофункціональний пристрій EPSON L3100 з кабелем USB 2.0 AM/BM 3.0-3шт, спеціалізоване програмне забезпечення-1шт.,
Номер договору про закупівлю: 312-т/19
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1 до договору №312-т/19
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 243 855,00
UAH (в тому числі ПДВ 40 642,50 UAH)