Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання доступу до баз даних для використання під час контролю за трансфертним ціноутворенням
Очікувана вартість
1 592 192,00 UAH
UA-2019-07-19-000691-a d50cea2db49d4abfa3e1a78733f44d69
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Виноградова Наталія Юріївна

+380442472737 zakupivli@sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державна фіскальна служба України
Код ЄДРПОУ: 39292197
Вебсайт: http://sfs.gov.ua
Місцезнаходження: 04053, Україна , м. Київ обл., Київ, Львівська площа, 8
Контактна особа: Виноградова Наталія Юріївна
+380442472737
zakupivli@sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Згідно рішень тендерного комітету ДФС від 19.04.2019 (протокол № 198) та від 10.05.2019 (протокол № 223) двічі відмінено торги за предметом: Послуги, пов’язані з базами даних – за кодом ДК 021:2015 – 72320000-4 (Придбання доступу до баз даних для використання під час контролю за трансфертним ціноутворенням) на підставі абзацу 5 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: у зв’язку з поданням для участі у відкритих торгах менше двох тендерних пропозицій. Тому, відповідно до пункту 4 частини другої статті 35 Закону є підстави застосування переговорної процедури для закупівлі, а саме: якщо замовником було двічі відмінено тендер через відсутність достатньої кількості учасників, при цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 16:37
Оскарження наміру укласти договір: 30 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72320000-4: Послуги, пов’язані з базами даних


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Придбання доступу до баз даних для використання під час контролю за трансфертним ціноутворенням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04053, Україна, м. Київ, м. Київ, Львівська пл.8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 72320000-4 — Послуги, пов’язані з базами даних

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки поводяться протягом 30 календарних днів з моменту підписання сторонами Актів приймання-передачі робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

19 липня 2019 16:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
компанія MOODY’S (Бюро Ван Дейк)
#CHE-101.976.861.
Переможець 1 592 192,00
UAH
19 липня 2019 16:37

Документи

19 липня 2019 16:36
Електронний підпис
19 липня 2019 16:36
Повідомлення.PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 16:37

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
компанія MOODY’S (Бюро Ван Дейк)
#CHE-101.976.861.
1 592 192,00
UAH
Документи

Документи

19 липня 2019 16:36
Електронний підпис
19 липня 2019 16:36
Повідомлення.PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 17:37
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 18:19
Договір _00114930.0 від 21.08.19.PDF укладений
22 серпня 2019 18:18

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 209 600,00
UAH