Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Обладнання для анестезії та реанімації
Очікувана вартість
42 000,00 UAH
UA-2019-07-19-000676-a ae3a79fa879c42eab43f5c98452cee13
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мартинюк Ірина Миколаївна

0509783856 PEV-ZAKUPIVLI@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 42078561
Місцезнаходження: 43008, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ ЗАГОРОДНЯ, будинок 20
Контактна особа: Мартинюк Ірина Миколаївна
0509783856
PEV-ZAKUPIVLI@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 16:07
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 16:30
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 16:30
Очікувана вартість: 42 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 420,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33170000-2: Обладнання для анестезії та реанімації


Закупівля обладнання для анестезії та реанімації (40 шт). Джерело фінансування: кошти обласного бюджету, загальний фонд.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 шт
Неонатальний багаторазовий реанімаційний мішок+запобіжний клапан тиску 40cmH20
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43008, Україна, Волинська обл., Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
10 шт
Багаторазова силіконова анестезіологічна маска, маленька дитяча, розмір 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43008, Україна, Волинська обл., Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
20 шт
Багаторазова силіконова анестезіологічна маска, неонатальна, розмір 0
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43008, Україна, Волинська обл., Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації
5 шт
Манометр реанімаційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43008, Україна, Волинська обл., Луцьк, Загородня, 20
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33170000-2 — Обладнання для анестезії та реанімації

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Джерело фінансування: кошти обласного бюджету загальний фонд Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 16:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 16:06
Оголошення_Обладнання для анестезії та реанімації (1).doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 16:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ ВІАС ПЛЮС 41 745,09
UAH з ПДВ
41 745,09
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2019 18:45
Електронний підпис
22 липня 2019 18:44
Технічна частина.PDF
22 липня 2019 18:44
Пропозиція.PDF
22 липня 2019 18:44
Інші вимоги.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ ВІАС ПЛЮС

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ ВІАС ПЛЮС
#38063235
Переможець 41 745,09
UAH з ПДВ
25 липня 2019 17:00

Документи

25 липня 2019 17:00
Протокол 30.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 липня 2019 17:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ВІАС ПЛЮС
#38063235
41 745,09
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 липня 2019 17:00
Протокол 30.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Додаткова угода 26112019 (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2019 10:44
Додаткова угода 1 (1).pdf зміни до договору
24 жовтня 2019 15:16
Електронний підпис укладений
05 серпня 2019 15:16
Договір 01.pdf укладений
01 серпня 2019 15:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з перереєстрацією товарів виробника, та зміною назви товарів у реєстраційних документах; У зв'язку зі зміною ставки податку на додану вартість під час проходження митного контролю при ввезенні одного з найменувань товару в частині суми ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 01/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із виплавленням технічної помилки в частині суми ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 01/08
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 41 745,09
UAH (в тому числі ПДВ 3 213,43 UAH)