Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замок навісний, Пружина для дверної ручки розжарена, Циліндровий механізм замка APECS EC (EM) 60 (або еквівалент), Замки врізні USK9011SN (або еквівалент)
Очікувана вартість
5 787,00 UAH
UA-2019-07-19-000552-b baf56427557e4f5abe3018ab3f76f25c
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Ольга Данилюк

+380567671607 buhcentre2@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДНІПРОВСЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ №2" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37899741
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, проспект Богдана Хмельницького, буд. 19
Контактна особа: Ольга Данилюк
+380567671607
buhcentre2@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 10:29
Звернення за роз’ясненнями: до 22 липня 2019 13:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2019 14:00
Очікувана вартість: 5 787,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 28,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Замок навісний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
20 штука
Пружина для дверної ручки розжарена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
20 штука
Циліндровий механізм замка APECS EC (EM) 60 (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі
10 штука
Замки врізні USK9011SN (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49069, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, просп. Богдана Хмельницького,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо участі ФОП у даній закупівлі та назви товарів
Дата подання: 22 липня 2019 10:19
Дата відповіді: 22 липня 2019 12:23
1) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ? 2) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Закупівля проводиться згідно чинного законодавства

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2019 14:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ 5 050,00
UAH з ПДВ
5 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

23 липня 2019 11:49
Св-во держ.реестр..pdf
23 липня 2019 11:49
витяг з реєстру.pdf
23 липня 2019 11:49
сертификація.pdf
23 липня 2019 11:49
техн.вимоги.pdf
23 липня 2019 11:49
Лист згода перс.дан..pdf
23 липня 2019 11:49
пропозиція.pdf
23 липня 2019 11:49
інф.про уч..pdf
23 липня 2019 11:49
код.pdf
23 липня 2019 11:49
паспорт стр.2-3.pdf
23 липня 2019 11:49
Довідка платника.pdf
23 липня 2019 11:49
зразок підпису.pdf
23 липня 2019 11:49
лист гарантія.pdf
23 липня 2019 11:49
паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
Переможець 5 050,00
UAH з ПДВ
23 липня 2019 15:27

Документи

23 липня 2019 15:27
Замки.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2019 15:27

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ІВАХНО ІГОР ВАЛЕНТИНОВИЧ
#2450017154
5 050,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

23 липня 2019 15:27
Замки.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Договір ФОП Івахно І.В..pdf укладений
30 липня 2019 13:58

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 липня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 5 050,00
UAH