Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141604 Червоноград – Перетоки км 13+400 – км 27+700 (окремими ділянками) Сокальського району Львівської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Current average repair of the public road network of local use of the local value О141604 Chervonograd – Peretoky km 13 + 400 - km 27 + 700 (separate sections) of Sokalsky district of Lviv region (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling surfaces)
Очікувана вартість
64 949 222,42 UAH
UA-2019-07-19-000536-a 50d521b6c74944e98fa7378b843dc2bb
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати форму оголошення PDFHTML

Інформація про замовника

Purchasing Body
Найменування замовника: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40301597
Місцезнаходження замовника: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. Винниченка, 18
Контактна особа замовника: Макаревич Марія Романівна
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com
Official name: Department of Road Economy, Transport and Communications of Lviv Regional State Administration
National ID: 40301597
Contact point: Makarevych Mariia
+380322999141
tender.dorogy.loda@gmail.com

Інформація про процедуру

Milestones
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2019 10:30
Оскарження умов закупівлі: до 17 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 серпня 2019 10:30
Початок аукціону: 26 вересня 2019 15:41
Очікувана вартість: 64 949 222,42 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 324 746,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 324 746,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %
Publication date: 19 липня 2019 14:38
Enquiries until: 11 серпня 2019 10:30
Complaints submission until: до 17 серпня 2019 00:00
Time limit for receipt of tenders: 21 серпня 2019 10:30

Information

Estimated total value: 64 949 222 UAH including VAT
Minimal lowering step: 324 746 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %
Type of tender guarantee: Electronic guarantee
Sum of tender guarantee: 324 746,11 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141604 Червоноград – Перетоки км 13+400 – км 27+700 (окремими ділянками) Сокальського району Львівської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (кошти державного дорожнього фонду)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Current average repair of the public road network of local use of the local value О141604 Chervonograd – Peretoky km 13 + 400 - km 27 + 700 (separate sections) of Sokalsky district of Lviv region (45230000-8 Construction of pipelines, communication lines and power lines, highways, roads, airdromes and railways, leveling surfaces)
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 10 Банківські 30
Надання послуг Замовник здійснює платежі за надані послуги на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в) та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (ПФ № КБ-3) протягом п'яти банківських днів після надходження коштів з бюджету на реєстраційний рахунок Замовника Пiсляоплата 5 Банківські 70

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-08-05-000028 ● 189c24b010b64d4085f32ff542fbbe7f
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-08-05
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-08-05 17:24:15
Рішення про початок моніторингу:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

02.08.2019 №127

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель згідно Додатку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Додатку до цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК


Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 02.08.2019 № 127
Витяг з переліку
процедур закупівлі

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2019-07-19-000536-a 19.07.2019. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовником усунено порушення законодавства у сфері публічних закупівель, що викладені у висновку Західного офісу держаудитслужби Державної аудиторської служби України, шляхом внесення змін до оголошення про проведення процедури закупівлі та внесення змін до тендерної документації (рішення тендерного комітету від 09.08.2019 протокол №213).

2019-08-13 14:36:50

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 06 серпня 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 21 серпня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Департамент дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації, 40301597, Україна, Львів, вул. Винниченка, 18
  2. Інформація про предмет закупівлі: Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О141604 Червоноград – Перетоки км 13+400 – км 27+700 (окремими ділянками) Сокальського району Львівської області (45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (кошти державного дорожнього фонду), 64949222.42UAH, 45230000-8, ДК021, 1, послуга
  3. Інформація про оприлюднення: 50d521b6c74944e98fa7378b843dc2bb, 2019-07-19
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги з публікацією англ.мовою
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  6. Дата початку моніторингу: 05 серпня 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом та відповідність умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік, оголошення про проведення процедури закупівлі та тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Департаменту дорожнього господарства, транспорту та зв’язку Львівської обласної державної адміністрації (далі – Замовник). За результатами моніторингу встановлено, що Замовником в порушення вимог пункту 2 наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 22 березня 2016 року № 490 «Про затвердження форм документів у сфері публічних закупівель», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 25 березня 2016 року за № 449/28579 (далі Наказ № 490) у формі оголошення про проведення відкритих торгів не відображено інформацію передбачену пунктом «9-1. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)», «10-2. Джерело фінансування закупівлі». Відповідно до вимог абзацу третього частини першої статті 31 Закону у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель Замовник відміняє торги. За результатами моніторингу встановлено, що тендерна документація в порушення частини третьої статті 17 та пункту другого частини другої статті 22 Закону не містить вимоги, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством. Згідно із ч. 3 ст. 17 Закону № 922, Замовник у тендерній документації зазначає, що інформація про відсутність підстав, визначених у частинах першій і другій цієї статті, надається Учасниками закупівлі в довільній формі. В недотримання вищенаведеного, Замовник в Додатку 2 тендерної документації не вимагав в учасників подання інформації в довільній формі про відсутність підстав, визначених у пунктах 3, 8, 9, частини першої статті 17 Закону. Проведеним моніторингом встановлено, що пункт 3 розділу «Результати торгів та укладення договору про закупівлю» тендерної документації містить вимогу, що переможець торгів надає замовнику протягом строку для укладання договору Договірну ціну з усіма розрахунками, які є її складовими (у форматі pdf, у форматі imd, а також у друкованому вигляді (в трьох примірниках), що відображатиме повну вартість робіт згідно предмету закупівлі, приведену у відповідність до суми пропозиції, яка склалась за результатами проведеного аукціону та яка сформована згідно з умовами та вимогами Додатку № 8 до тендерної документації. Поряд з тим, вимога щодо надання договірної ціни з розрахунками під час подання тендерної пропозиції, у тендерній документації Замовника відсутня. Слід зазначити, що кінцевий строк подання тендерних пропозицій відповідно до частини другої статті 21 та частини другої статті 22 Закону зазначається в оголошенні про проведення процедури відкритих торгів та тендерній документації. При цьому Законом не передбачено надання учасником документів після закінчення строку подання тендерних пропозицій, окрім тих які підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону, у разі визнання його переможцем торгів. Відповідно до частини 3 статті 25 Закону № 922, тендерні пропозиції, отримані електронною системою закупівель після закінчення строку їх подання, не приймаються та автоматично повертаються учасникам, які їх подали. Крім того, відповідно до абзацу 4 частини 5 статті 28 Закону замовник та учасники не можуть ініціювати будь-які переговори з питань внесення змін до змісту або ціни поданої тендерної пропозиції. Отже, вимоги встановлені Замовником у тендерній документації, суперечать нормам статті 25 та 28 Закону. Статтею 3 Закону, передбачено принципи за якими здійснюється закупівлі, серед яких зокрема, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням., 05 серпня 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання щодо правильності заповнення форм документів затверджених уповноваженим органом, встановлено порушення вимог пункту другого Наказу № 490. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення норм статей 17, 22, 25 та 28 Закону. За результатами моніторингу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку) – порушень не установлено.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї
  2. Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний цифровий підпис

Актуальні тендери

До пошуку