Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (прилади та інструменти для переливання та вливання крові/розчинів)
Очікувана вартість
17 954,60 UAH
UA-2019-07-19-000454-b b57ba1135d3a4cc59eac16a4fa6aee77
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галина Кравчук

+380957170277 kravchukgalyna718@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВОЛИНСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ФТИЗІОПУЛЬМОНОЛОГІЧНИЙ МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР" ВОЛИНСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 43020245
Місцезнаходження: 43018, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Львівська, буд. 50
Контактна особа: Галина Кравчук
+380957170277
kravchukgalyna718@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом
Обґрунтування
Враховуючи вищевикладене та з метою дотримання вимог діючого законодавства, забезпечення виконання річного плану закупівель на 2019 рік (зі змінами), вважаємо за доцільне здійснити закупівлю медичного обладнанням та виробів медичного призначення різних (прилади та інструменти для переливання та вливання крові/розчинів) шляхом застосування переговорної процедури закупівлі з ТОВ «Торговий Дім «ВОЛЕС», який займається виробництвом і реалізацією товарів медичного і лабораторного призначення.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 10:17
Оскарження наміру укласти договір: 30 липня 2019 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
500 штука
Системи ПР
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33194100-7 — Прилади та інструменти для вливання розчинів
1500 штука
Системи ПК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 43018, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Львівська, 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33194210-1 — Пристрої для переливання крові

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Покупцем видаткових накладних на поставку Товару, при надходженні на його рахунок фінансування та проведення платежів ГУДКСУ у Волинській області. Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

19 липня 2019 10:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВОЛЕС"
#41828137
Переможець 17 954,60
UAH з ПДВ
19 липня 2019 10:17

Документи

19 липня 2019 10:17
Електронний підпис
19 липня 2019 10:16
Протокол № 22-ВТ.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 липня 2019 10:17

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТОРГОВИЙ ДІМ "ВОЛЕС"
#41828137
17 954,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

19 липня 2019 10:17
Електронний підпис
19 липня 2019 10:16
Протокол № 22-ВТ.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 січня 2020 12:15
Електронний підпис укладений
02 серпня 2019 11:17
договір 12-2220.pdf укладений
02 серпня 2019 09:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 17 954,60
UAH (в тому числі ПДВ 1 174,60 UAH)