Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання будівельно-монтажних робіт за об’єктом: «Підключення споживачів котельні за адресою: вул. Шамрила, 4 до теплових мереж міста»
Очікувана вартість
9 393 404,00 UAH
UA-2019-07-19-000345-a 566473b3f4b342848e085579bef8ba20
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кононенко Лариса Олексіївна

+380442076792 KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) "КИЇВТЕПЛОЕНЕРГО"
Код ЄДРПОУ: 40538421
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, ПЛОЩА ІВАНА ФРАНКА, будинок 5
Контактна особа: Кононенко Лариса Олексіївна
+380442076792
KONONENKO.LO@KTE.KMDA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 липня 2019 12:26
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 10:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 10:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 11:43
Очікувана вартість: 9 393 404,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 93 934,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 46967.02 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
Виконання будівельно-монтажних робіт за об’єктом: «Підключення споживачів котельні за адресою: вул. Шамрила, 4 до теплових мереж міста» (Джерело фінансування закупівлі: Власні кошти підприємства.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує Підряднику попередню оплату (аванс) у розмірі 30% від ціни цього Договору, що становить ___________ грн. (_____________ коп.) без ПДВ, крім того, ПДВ 20% - ____________ грн. (________________ коп.), всього з урахуванням ПДВ становить ____________ грн. (______________ коп.), протягом 10-ти банківських днів у разі наявності фінансування. Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунки за якісно та вчасно виконані роботи проводяться Замовником на підставі Актів КБ-2в, Актів приймання-передавання змонтованого обладнання та Довідок КБ-3, з урахуванням раніше сплаченого авансу, протягом 45 (сорок п’ять) банківських днів. Пiсляоплата 45 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 12:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 12:23
Реконструкція ТМ на вул Шамрила.imd
19 липня 2019 12:23
ТД _Реконструкція 9.doc
19 липня 2019 12:23
оголошення 4523_9.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 12:04

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС" 9 366 002,33
UAH з ПДВ
9 366 002,33
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВБУДЛОГІСТИКА" 9 387 345,38
UAH з ПДВ
9 387 345,38
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 серпня 2019 16:56
Електронний підпис
12 серпня 2019 16:51
Довідка мвд.pdf
03 серпня 2019 13:16
Електронний підпис
03 серпня 2019 11:03
Електронний підпис

Публічні документи

03 серпня 2019 19:02
Електронний підпис
03 серпня 2019 18:47
Пропозиція.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"

ТОВ "КИЇВБУДЛОГІСТИКА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"
#42013298
Переможець 9 366 002,33
UAH з ПДВ
09 серпня 2019 13:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 серпня 2019 13:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АКАДЕМБУДСЕРВІС"
#42013298
9 366 002,33
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2020 16:38
ДУ 5 до Дог_2148_31_19_Шамрила_ТОВ АКАДЕМБУДСЕРВІС (1).pdf зміни до договору
03 вересня 2020 16:37
Електронний підпис зміни до договору
01 червня 2020 15:20
ДУ 4 до Дог 2148_31-19_БМР Шамрила_ТОВ АКАДЕМБУДСЕРВІС (1).pdf зміни до договору
01 червня 2020 15:20
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 15:28
ДУ 3 до Договору 2148_31_19_Шамрила_ТОВ АКАДЕМБУДСЕРВІС (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 15:28
Електронний підпис зміни до договору
02 грудня 2019 18:54
ДУ 2 до Дог 2148_31_19_Шамрила_ТОВ АКАДЕМБУДСЕРВІС (1).pdf зміни до договору
02 грудня 2019 18:53
Електронний підпис зміни до договору
19 листопада 2019 16:26
ДУ 1 до Дог_2148_31_19_Шамрила_ТОВ АКАДЕМБУДСЕРВІС (1).pdf зміни до договору
19 листопада 2019 16:26
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 10:26
Договір №2148-31-19 частина 2.pdf укладений
28 серпня 2019 10:26
Договір №2148-31-19 частина 1.pdf укладений
28 серпня 2019 10:25

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
19 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2148/31-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 4 ч. 4 ст. 36 ЗУ «Про публічні закупівлі», Сторони дійшли згоди продовжити термін виконання робіт за Договором.
Номер договору про закупівлю: 2148/31-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України та у зв'язку із подовженням терміну виконання робіт та терміну дії Договору відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2148/31-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 червня 2020
Дата публікації змін до договору:
01 червня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України та у зв’язку із подовженням терміну виконання робіт та терміну дії Договору відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020)
Номер договору про закупівлю: 2148/31-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись частиною першою статті 651 Цивільного кодексу України та у зв’язку із подовженням терміну виконання робіт та терміну дії Договору відповідно до пункту 4 частини 4 статті 36 ЗУ «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла до 19.04.2020)
Номер договору про закупівлю: 2148/31-19
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML