Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Комп’ютерне обладнання та приладдя (клавіатури, миші, монітори)
Очікувана вартість
47 340,00 UAH
UA-2019-07-19-000119-b ● 403faa212a7f4e65ac580af3762df80a
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КЗ "Ріпкинська центральна районна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02006478 |
Місцезнаходження: | 15000, Україна , Чернігівська обл., Ріпки, вул. Соборна, 9 |
Контактна особа: |
Штучко Людмила Олександрівна +380464121168 RipkunskaCRLCB@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 липня 2019 08:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 липня 2019 09:03 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 липня 2019 09:03 |
Очікувана вартість: | 47 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 473,40 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30200000-1: Комп’ютерне обладнання та приладдя
Постачальник повинен знаходитись в межах Чернігівської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
54 шт
Комп’ютерне обладнання та приладдя (клавіатури, миші, монітори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
15000, Україна, Чернігівська область, Ріпки, вул. Соборна, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30200000-1 — Комп’ютерне обладнання та приладдя
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
23 липня 2019 15:16 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 08:59 |
3 - Проект Договору.doc | |
19 липня 2019 08:59 |
2 - Форма пропозиції.doc | |
19 липня 2019 08:59 |
1 - Оголошення про проведення закупівлі.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 22 липня 2019 10:30
Дата відповіді: 23 липня 2019 08:43
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
3) З метою дотримання замовником і всіма учасниками торгів принципу прозорості на всіх етапах закупівлі, закріпленому статтею 3 ЗУ Про публічні закупівлі, просимо замовника внести зміни в тендерну документацію і зобов'язати всіх учасників вказувати конкретну торгову марку в цінових пропозиціях, щоб всі зацікавлені сторони мали змогу пересвідчитися, що запропонований на торги товар дійсно відповідає вимогам замовника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий ранок! 1)Аналоги не будуть розглядатися. 2)Ми допускаємо до участі в закупівлях фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ, ціну розглядатимо як остаточну.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Чернігівторг #35687180 |
Переможець |
47 034,00
UAH з ПДВ
|
30 липня 2019 14:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Договір | укладений |
13 серпня 2019 15:30
|