Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) Системні блоки, персональні комп’ютери, ноутбуки, моноблоки, планшети 30210000-4 ДК 021:2015
Очікувана вартість
1 914 000,00 UAH
UA-2019-07-18-003215-b 161f82d85c22481999a3e9dbf6077eb8
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Іван Сергійович Богданов

+380512374169
+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Миколаївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02145010
Вебсайт: http://osvita-mk.org.ua
Місцезнаходження: 54001, Україна , Миколаївська обл., м.Миколаїв, вул. Інженерна, 3
Контактна особа: Іван Сергійович Богданов
+380512374169,+380675808581
tender.osvita.mk@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 20:09
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2019 20:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2019 20:00
Початок аукціону: 12 серпня 2019 13:55
Очікувана вартість: 1 914 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 570,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 50000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 штука
Системні блоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
65 штука
Персональні комп’ютери
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
88 штука
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
1 штука
Моноблоки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
5 штука
Планшети
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 листопада 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 серпня 2019 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 18:54
Додаток 2 - 3.pdf
02 серпня 2019 18:54
Додаток 3 - 3.pdf
02 серпня 2019 18:54
Додаток 4 - 3.pdf
02 серпня 2019 18:54
ТД - 3.pdf
02 серпня 2019 18:54
ЗТД 2.pdf
30 липня 2019 17:35
ЗТД.pdf
02 серпня 2019 18:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2019 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 20:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2019 18:54
Додаток 2 - 3.pdf
30 липня 2019 17:35
Додаток 2-2.pdf
18 липня 2019 20:09
Додаток 2.pdf
02 серпня 2019 18:54
Додаток 3 - 3.pdf
30 липня 2019 17:35
Додаток 3-2.pdf
18 липня 2019 20:09
Додаток 3.pdf
02 серпня 2019 18:54
Додаток 4 - 3.pdf
30 липня 2019 17:35
Додаток 4-2.pdf
18 липня 2019 20:09
Додаток 4.pdf
02 серпня 2019 18:54
ТД - 3.pdf
30 липня 2019 17:35
ТД-2.pdf
18 липня 2019 20:09
ТД.pdf
02 серпня 2019 18:54
ЗТД 2.pdf
30 липня 2019 17:35
ЗТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документація
Дата подання: 19 липня 2019 14:19
Дата відповіді: 24 липня 2019 14:12
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за Ваше звернення. З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції під час визначення переможця торгів буде врахована надана Вами інформація. Поставлене обладнання буде перевірено на наявність оригінальних та належним чином ліцензованих операційних систем Microsoft Windows. Висловлюємо Вам вдячність за підтримку, яку Ви надаєте під час закупівлі комп’ютерного обладнання для запобігання негативних наслідків придбання контрафактних копій комп’ютерних програм.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 серпня 2019 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "САНОР" 1 887 650,00
UAH з ПДВ
1 887 650,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР" 1 900 000,00
UAH з ПДВ
1 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 09:16
Статут.pdf
09 серпня 2019 09:16
Стаття 17.pdf
09 серпня 2019 09:16
Пропозиція.pdf
09 серпня 2019 09:16
Паспорт, код дир.pdf
09 серпня 2019 09:16
Опис.pdf
09 серпня 2019 09:16
Лист щодо ліцензії.pdf
09 серпня 2019 09:16
Довідка платник ЄП.pdf
09 серпня 2019 09:16
Довідка мтб.pdf
09 серпня 2019 09:16
Гарантійний санкції.pdf
09 серпня 2019 09:16
Гарантійний екологія.pdf
09 серпня 2019 09:16
Витяг платник ЄП.pdf
09 серпня 2019 09:16
Витяг з протоколу.pdf
09 серпня 2019 09:16
Витяг ЄДРПОУ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "САНОР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОСВІТНІЙ ПРОСТІР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "САНОР"
#31192638
Переможець 1 887 650,00
UAH з ПДВ
16 серпня 2019 13:53

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2019 13:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "САНОР"
#31192638
1 887 650,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2020 15:33
Електронний підпис зміни до договору
07 листопада 2019 16:22
Дод.угода №3.pdf зміни до договору
07 листопада 2019 16:19
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 17:13
Дод.угода №2.pdf зміни до договору
10 вересня 2019 17:10
Електронний підпис зміни до договору
03 вересня 2019 09:04
Дод.угода №1.pdf зміни до договору
03 вересня 2019 09:00
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 17:19
Договір №6-26.pdf укладений
02 вересня 2019 17:18

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
03 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.1 ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяг закупівлі Ноутбук Тип 2 LENOVO V130-151KB 81HN00XCRA на 1 одиницю, після зменшення обсяг закупівлі Ноутбук Тип 2 LENOVO V130-151KB 81HN00XCRA складає 31 одиницю; зменшити обсяг закупівлі Планшет LENOVO Tab M10 LTE 3/32GB (ZA490005UA) на 1 одиницю, після зменшення обсяг закупівлі Планшет LENOVO Tab M10 LTE 3/32GB (ZA490005UA) складає 1 одиницю. 2. Зменшити суму договору на 16 398,00 грн. з ПДВ, загальна сума договору після зменшення складає 1 871 252,00 грн. (один мільйон вісімсот сімдесят одна тисяча двісті п’ятдесят дві гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ – 311875,33 грн. 3. На підставі п.3 ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі»: покращити якість предмета закупівлі наступним чином: Жорсткий диск: Toshiba HDWD105UZSVA 500 GB у Системний блок Тип 1 (системний блок, клавіатура, маніпулятор «миша»), Системний блок Тип 2 (системний блок, клавіатура, маніпулятор «миша»), Персональний комп’ютер Тип 1 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша»), Персональний комп’ютер Тип 2 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша») змінити на Жорсткий диск: Toshiba HDWD110UZSVA 1 TB без збільшення суми, визначеної в договорі. 4. Викласти специфікацію наведену в Додатку №1 до договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 6-26
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.1 ч.4. ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» зменшити обсяг закупівлі Персональний комп’ютер Тип 4 (системний блок, монітор, клавіатура, маніпулятор «миша») на 1 одиницю. 2. Зменшити суму договору на 36 000,00 грн. з ПДВ, загальна сума договору після зменшення складає 1 835 252,00 грн. (один мільйон вісімсот тридцять п’ять тисяч двісті п’ятдесят дві гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ – 305875,33 грн.
Номер договору про закупівлю: 6-26
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
07 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п. 4. ч. 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» внести зміни: до пункту 1.1 Договору та викласти його в наступній редакції «Продавець зобов'язується до 20.12.2019 року поставити Покупцю товар, зазначений в п.1.2 даного договору, а Покупець - прийняти і оплатити такий товар в порядку і на умовах, визначених даним договором.»; до пункту 5.1 Договору та викласти його в наступній редакції «Термін поставки товару до 20.12.2019 р.».
Номер договору про закупівлю: 6-26
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 вересня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 1 835 252,00
UAH (в тому числі ПДВ 305 875,33 UAH)