Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки)
Очікувана вартість
460 060,00 UAH
UA-2019-07-18-002946-b 73f7d6f17c804850b4d7bbb968ffa6a1
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ліпейко Володимир Іванович

380577252484 ruo22@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти адміністрації Київського району Харківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02146274
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., Харків, вул. Чернишевська, 26
Контактна особа: Ліпейко Володимир Іванович
380577252484
ruo22@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 17:17
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 00:00
Очікувана вартість: 460 060,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 201,20 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) (Ноутбуки).
Загальний обсяг закупівлі - 45 шт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штуки
Ноутбуки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, Харків, згідно з дислокацією
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 18:39
Перелік змін.docx
18 липня 2019 18:38
ТД Ноутбуки 2.doc
18 липня 2019 18:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 17:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 18:39
Перелік змін.docx
18 липня 2019 18:38
ТД Ноутбуки 2.doc
18 липня 2019 17:18
ТД Ноутбуки.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 08:58
Дата відповіді: 19 липня 2019 10:03
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! 1) Так, якщо запропонований Учасником товар буде відповідати всім наведеним вимогам та характеристикам (або мати кращі). Марка/модель товару не має значення. У разі подання пропозиції Учасник має заповнити назву товару, що пропонується (із зазначенням торгової марки виробника, моделі приладу і його технічних характеристик). 2) Відповідно до частини першої статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах. Відповідно до частини першої статті 28 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться електронною системою закупівель автоматично на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником у документації, та шляхом застосування електронного аукціону. Критерієм оцінки пропозицій для даного предмету закупівлі є ціна. Пропозиція, яка матиме найнижчу ціну за підсумками електронного аукціону, вважатиметься найбільш економічно вигідною. Цінова пропозиція ФОП-неплатника ПДВ буде розглядатися як остаточна. Дякуємо за запитання!
Документація
Дата подання: 19 липня 2019 14:34
Дата відповіді: 22 липня 2019 09:25
Шановний Замовник! З метою запобігання порушення авторського права та запобігання закупівлі нелегальної продукції Windows 10 Pro OEM, просимо Замовника закупівлі, доповнити «Інформацію про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» Тендерної документації додатковим пунктом у наступній редакції: «Учасник у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного дистриб’ютора Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows 10 Pro OEM має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання. Замовник може звернутись до представництва Microsoft в Україні за підтвердженням такої інформації.» Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Згідно тендерної документації, операційна система має бути "попередньо встановлена ОС на основі ліцензій вільного поширення або пропрієтарна з підтримкою роботи у локальній обчислювальній мережі з україномовним інтерфейсом". Тому Ваша пропозиція є неприйнятною для нас.

Інформація про відміну

Дата відміни
05 серпня 2019 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій