Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт насосно-фільтрувальної станції будівлі КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», по просп. Тракторобудівників, 55, м. Харків
Очікувана вартість
1 232 700,00 UAH
UA-2019-07-18-002762-b 4998dbda3f3249e3aeddcc14456bd82a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сініченко Вячеслав Борисович

380572625065 7105633@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 22684588
Вебсайт: http://dvorec.edu.kh.ua
Місцезнаходження: 61153, Україна , Харківська обл., Харків, просп. Тракторобудівників, 55
Контактна особа: Сініченко Вячеслав Борисович
380572625065
7105633@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 16:43
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 11:36
Очікувана вартість: 1 232 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 163,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 6160 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт насосно-фільтрувальної станції будівлі КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», по просп. Тракторобудівників, 55, м. Харків
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт насосно-фільтрувальної станції будівлі КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ХАРКІВСЬКИЙ ПАЛАЦ ДИТЯЧОЇ ТА ЮНАЦЬКОЇ ТВОРЧОСТІ ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ», по просп. Тракторобудівників, 55, м. Харків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61153, Україна, Харківська область, Харків, просп. Тракторобудівників, 55
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 грудня 2019
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються після настання події – виконання робіт. Приймання Замовником виконаних робіт від Підрядника може здійснюватись поетапно. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт (форма№ КБ-2В) (далі – Акт) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) по типу післяоплати у розмірі 100 % вартості виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Акту. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за Договором за виконаний обсяг робіт здійснюється протягом 5 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт на свій реєстраційний рахунок. Джерело фінансування закупівлі: міський бюджет м. Харкова. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 17:19
19_ОГОЛОШЕННЯ_КапРем_ХПДЮТ (1).doc
18 липня 2019 17:01
07.19_ТЕНД ДОКУМ_КапРем насосн_фільтрув станц_ХПДЮТ.doc
18 липня 2019 17:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 16:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 17:19
19_ОГОЛОШЕННЯ_КапРем_ХПДЮТ (1).doc
18 липня 2019 17:01
07.19_ТЕНД ДОКУМ_КапРем насосн_фільтрув станц_ХПДЮТ.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 11:57

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД" 1 210 000,00
UAH з ПДВ
906 499,20
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЄВРОБУД" 1 230 000,00
UAH з ПДВ
980 400,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"

ПП "ЄВРОБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"
#40229453
Переможець 906 499,20
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 15:14

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 15:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БВП ПРОМСОЦБУД"
#40229453
906 499,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 14:24
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 17:31
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 17:31
Додаткова угода 2019-08-22.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 17:29
Додаткова угода 2019-08-22.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 17:22
Електронний підпис укладений
22 серпня 2019 12:03
Електронний підпис зміни до договору
22 серпня 2019 12:03
додугода1.pdf зміни до договору
22 серпня 2019 12:01
Електронний підпис укладений
19 серпня 2019 16:18
гарантия.pdf укладений
19 серпня 2019 16:16
додаток3.pdf укладений
19 серпня 2019 14:39
додаток2.pdf укладений
19 серпня 2019 14:39
Додаток1.pdf укладений
19 серпня 2019 14:38
договор2.pdf укладений
19 серпня 2019 14:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): - доповнити зміст цього Договору наступними пунктами : - пункт 1.3.1. Кількість : 1 робота. - пункт 4.2.1. Джерело фінансування закупівлі : міський бюджет м.Харкова. - викласти пункт 4.1. у наступній р е д а к ц ії: Розрахунки здійснюються після настання події - виконання робіт. Приймання Замовником виконаних робіт від Підрядника може здійснюватись поетапно. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт ( форма № КБ-2В) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) по типу післяоплати у розмірі 100 % вартості виконаних робіт протягом 5 (п ’яти) банківських днів з дня підписання Акту.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 серпня 2019
Дата публікації змін до договору:
22 серпня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна сторонніх показників (курсу, тарифів...)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Виконавець і Замовник , за взаємною згодою Сторін, та на підставі пункту 3 частини 4 статті 36 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII , пунктів 11.1.2., 11.3., 11.6., та 11.7. Договору про закупівлю робіт № 2 від 19.08.2019 р. , погодилися : 1.1. доповнити зміст цього Договору наступними пунктами : - пункт 1.3.1. Кількість : 1 робота. - пункт 4.2.1. Джерело фінансування закупівлі : міський бюджет м.Харкова. 1.2. викласти пункт 4.1. у наступній редакції : Розрахунки здійснюються після настання події – виконання робіт. Приймання Замовником виконаних робіт від Підрядника може здійснюватись поетапно. Розрахунки за виконаний обсяг робіт здійснюються Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами Акту приймання виконаних робіт ( форма № КБ-2В) та Довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3) по типу післяоплати у розмірі 100 % вартості виконаних робіт протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня підписання Акту. 2. Всі інші пункти Договору № 2 від 19.08.2019 р. залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 2
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 906 444,00
UAH (в тому числі ПДВ 151 074,00 UAH)