Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК:021:2015 (CPV); код 51210000-7 ”Послуги зі встановлення вимірювального обладнання” найменування закупівлі (Встановлення вузлів комерційного обліку теплової енергії за адресою м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 45, 45-б/1, 45-б/2, 45-б/4), (джерело фінансування “власні кошти підприємства”).
Очікувана вартість
1 020 000,00 UAH
UA-2019-07-18-002720-b 7cc1518aa63a401f80aaf694c1e95d53
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Паянок Олена

380674082555 feter@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Код ЄДРПОУ: 32855406
Вебсайт: http://www.zhitlo-invest.kiev.ua
Місцезнаходження: 01601, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, буд. 42
Контактна особа: Паянок Олена
380674082555
feter@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 16:36
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 14:27
Очікувана вартість: 1 020 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,29%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51210000-7: Послуги зі встановлення вимірювального обладнання


ДК:021:2015 (CPV); код 51210000-7 ”Послуги зі встановлення вимірювального обладнання” найменування закупівлі (Встановлення вузлів комерційного обліку теплової енергії за адресою м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 45, 45-б/1, 45-б/2, 45-б/4), (джерело фінансування “власні кошти підприємства”).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 лот
ДК:021:2015 (CPV); код 51210000-7 ”Послуги зі встановлення вимірювального обладнання” найменування закупівлі (Встановлення вузлів комерційного обліку теплової енергії за адресою м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 45, 45-б/1, 45-б/2, 45-б/4), (джерело фінансування “власні кошти підприємства”.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01601, Україна, місто Київ, Київ, вул. Володимирська, 42
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2019  —  10 жовтня 2019
ДК 021:2015: 51210000-7 — Послуги зі встановлення вимірювального обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Період оплати: протягом 60 календарних днів з дати підписання акта приймання виконаних робіт та відсутності зауважень. Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 липня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:13
Договір теплолічильники_тендер.pdf
19 липня 2019 15:13
ТД-теплолічильники.pdf
19 липня 2019 15:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 16:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
19 липня 2019 15:13
Договір теплолічильники_тендер.pdf
19 липня 2019 15:13
ТД-теплолічильники.pdf
18 липня 2019 16:54
ТД-теплолічильники.pdf

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2019-07-18-002720-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ Форт-К, Код ЄДРПОУ:23721952
Дата подання: 20 серпня 2019 08:54
Оскарження
Всі учасники не виконали всіх вимог тендерної дкументації
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 серпня 2019 11:59
Рішенням Тендерного комітету було визначено Переможця данної закупівлі, документація до Тендерної пропозиції якого у порівнянні з іншими Учасниками, найбільше відповідала вимогам Тендерної документації Замовника.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-09-19-000016 ● 2ea00401575b487cbbd8d1c7848480a9
  • Статус: вирішено ● Дата: 08 листопада 2019
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 вересня 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 вересня 2019 14:31
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

17.09.2019 № 175
Київ

Про початок моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.

Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2019 № 175

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-07-18-002720-b 18.07.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

У межах проведеного ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ моніторингу закупівлі за ДК:021:2015 (CPV); код 51210000-7 ”Послуги зі встановлення вимірювального обладнання” найменування закупівлі (Встановлення вузлів комерційного обліку теплової енергії за адресою м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 45, 45-б/1, 45-б/2, 45-б/4), (джерело фінансування “власні кошти підприємства” (ID: UA-2019-07-18-002720-b) (НАКАЗ № 175 від 17.09.2019 року) КП ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» (далі - Замовник), надає наступні пояснення щодо виявлених моніторингом порушень законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Відносно не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій: Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 21 Закону, оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно ч. 1 та п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В тендерній документації замовника, а саме в п. 1 Розділу 4 зазначено, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. Враховуючу ту обставин, що чинним законодавством України передбачено оскарження умов тендерної документації, то відповідно строки подання тендерних пропозицій, у випадку оскарження, переносяться, а тому, якщо замовник буде в тендерній документації прописувати конкретну дату для подання тендерних пропозицій, то у випадку переносу, така дата буде не актуальною та не вірною, Таким чином, замовником, визначено в тендерній документації, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель, що є ефективним способом економії часу для здійснення процедури закупівлі. 2. На виконання п. 5 розділу III тендерної документації, ТОВ «ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції було надано довідки у довільній формі згідно Додатку 6, де не вказано що вони повинні бути з датою та з вихідним номером учасника, у довідці зазначався період виконання договору, дата їх укладання та закінчення, термін яких для замовника є актуальним та задовільнив вимоги замовника. Заявник, обираючи переможця, досліджував усі документи, які були подані в пропозиції учасника, де було надано не лише довідки у довільній формі згідно Додатку 6 а і скан-копії належним чином засвідчених аналогічних договорів з додатками та Кошторисом, де зазначена інформація про предмет закупівлі та обсяг у кількісному виразі, тобто замовник отримав інформацію про обсяг у кількісному виразі предмета закупівлі за аналогічними договорами Учасника. Щодо відгуків які містяться у складі тендерної пропозиції, в яких також не зазначено кількість предмету закупівлі, чим порушено вимогу Додатку 6 ТД згідно виявленого порушення, то хочемо зазначити, що відгуки надані тими організаціями які учасник вказав в довідці про виконання аналогічних договорів, та надав копії цих договорів з інформацією щодо предмету закупівлі. Також, слід зазначити, що переможця замовник обирав ураховуючи увесь обсяг наданої іншими учасниками тендерної документації. Переможцем було обрано Учасника, оскільки він надав найкращу пропозицію, а також його документація до Тендерної пропозиції в найбільшій мірі відповідає вимогам Тендерної документації Замовника Отже, КП ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» не погоджується з висновками моніторингу ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ і вважає їх безпідставними та не обґрунтованими, оскільки наведені у них обставини не підтверджуються наявними у Тендерній документації Заявника доказами, а навпаки спростовуються і підтверджують, що під час аудиту не повною мірою була досліджена тендерна документація як Замовника, так і Учасника. Оскільки наведені за результатами аудиту висновки не підтверджуються доказами, то вони є припущеннями, а припущення не можуть бути засобом доказування протиправності поведінки Замовника. За наведених обставин, вважаємо, що орган державної влади не навів будь-яких аргументованих доводів, а тому поведінка Замовника є правомірною, а відповідно і Тендерна документація Замовника відповідає вимогам Закону.

2019-10-09 17:35:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 жовтня 2019
Кінцевий строк оскарження: 23 жовтня 2019

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто

-

2019-10-11 12:18:16

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Форт-К 724 608,00
UAH з ПДВ
679 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТЕПЛО СТАНДАРТ 870 264,00
UAH з ПДВ
679 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАКТИВГРУП" 961 097,04
UAH з ПДВ
680 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО_ЕНЕРДЖІ+" 790 432,00
UAH з ПДВ
742 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЕЛ ЕНД ДЖИ МІТЕРІНГ 948 600,00
UAH з ПДВ
948 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 17:56
перелик.pdf
05 серпня 2019 17:55
Про_санкцii.pdf
05 серпня 2019 17:55
Свідотство Ф-К 001.pdf
05 серпня 2019 17:55
статут.pdf
05 серпня 2019 17:55
Згода_з_договором.pdf
05 серпня 2019 17:55
hydrocal-m3_manuale_v1.8.3.pdf
05 серпня 2019 17:55
hydrocal.pdf
05 серпня 2019 17:55
повноваж.pdf
05 серпня 2019 17:55
лицензия.pdf
05 серпня 2019 17:55
полиция.pdf
05 серпня 2019 17:55
акт30 001 (1).pdf
05 серпня 2019 17:55
бажан.pdf
05 серпня 2019 17:55
ТД.pdf

Публічні документи

14 серпня 2019 11:22
Пропозиція оновлена
05 серпня 2019 17:47
Статут__ТС.pdf
05 серпня 2019 17:47
Протокол2_.pdf
05 серпня 2019 17:47
Протокол_1.pdf
05 серпня 2019 17:47
Наказ_1.pdf
05 серпня 2019 17:47
Лист відгук.jpg
05 серпня 2019 17:47
Контактна інформація.pdf
05 серпня 2019 17:47
інші_додатки.pdf
05 серпня 2019 17:47
Додаток7_Ст17.pdf
05 серпня 2019 17:47
Довідка_працівників.pdf
05 серпня 2019 17:47
Довідка_кор_мотив.pdf
05 серпня 2019 17:47
Довідка_ЕДРПОУ.pdf
05 серпня 2019 17:47
Довідка_аналог_догов_.pdf
05 серпня 2019 17:47
Гарантійний_лист.pdf
05 серпня 2019 17:47
Відомості_учасника.pdf
05 серпня 2019 17:47
ВипискаТС.pdf
05 серпня 2019 17:47
Аналог_дог_ЖБК_Автобус.pdf
05 серпня 2019 17:47
3Свідоцтво_ПДВ_ТС_.PDF
05 серпня 2019 17:47
2_1_5_Відомості_реестр.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 10:21
Електронний підпис
05 серпня 2019 09:13
21_Виписки ЄДРПО.pdf
05 серпня 2019 09:12
4_Розрахунок вартості.pdf
05 серпня 2019 09:12
10.1_Договір_ДП_Вайдман.pdf
05 серпня 2019 09:12
23_Опис (Статут).pdf

Публічні документи

22 серпня 2019 21:09
Електронний підпис
22 серпня 2019 11:25
Електронний підпис
19 серпня 2019 13:02
Електронний підпис
19 серпня 2019 12:58
Електронний підпис
19 серпня 2019 12:55
Додатока 2.pdf
02 серпня 2019 14:36
Електронний підпис
02 серпня 2019 14:34
29_Копія статуту.pdf
02 серпня 2019 14:34
09_Договір термостати.pdf
02 серпня 2019 14:34
12_Довідка обладнання.pdf
02 серпня 2019 14:34
31_Розрахунок вартості.pdf
02 серпня 2019 14:34
26_Витяг ЄДР .pdf
02 серпня 2019 14:34
18_Лист-відгук А-Банк.pdf
02 серпня 2019 14:34
00_Реєстр документів.pdf
02 серпня 2019 14:34
15_Довідка працівники.pdf
02 серпня 2019 14:34
28_Витяг платника ПДВ.pdf

Публічні документи

05 серпня 2019 12:31
33. Свідоцтво ПДВ.pdf
05 серпня 2019 12:31
32. Статут та код.pdf
05 серпня 2019 12:31
28. Гарантійний лист.pdf
05 серпня 2019 12:31
23. Копія відгуку_2.pdf
05 серпня 2019 12:31
22. Копія відгуку.pdf
05 серпня 2019 12:30
11. Ліцензія.pdf
05 серпня 2019 12:30
6. Обов_язкові умови.pdf
05 серпня 2019 12:30
5. Специфікація.pdf
05 серпня 2019 12:30
4. Технічне завдання.pdf
05 серпня 2019 12:30
3. Розрахунок вартості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Форт-К

ТОВ ТЕПЛО СТАНДАРТ

ТОВ "БУДАКТИВГРУП"

ТОВ "ТЕХНО_ЕНЕРДЖІ+"

ТОВ ЕЛ ЕНД ДЖИ МІТЕРІНГ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Форт-К
#23721952
Відхилено 679 499,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:14
ТОВ ТЕПЛО СТАНДАРТ
#38968480
Відхилено 679 500,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 16:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАКТИВГРУП"
#41015762
Відхилено 680 000,00
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 17:01
ТОВ "ТЕХНО_ЕНЕРДЖІ+"
#41218018
Переможець 742 000,00
UAH з ПДВ
15 серпня 2019 13:36

Документи

14 серпня 2019 17:00
Електронний підпис
14 серпня 2019 16:59
Електронний підпис
14 серпня 2019 16:59
Протокол 130819 1.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 серпня 2019 13:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕХНО_ЕНЕРДЖІ+"
#41218018
742 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2020 09:33
Електронний підпис укладений
29 серпня 2019 12:51
договор счетчики.pdf укладений
29 серпня 2019 12:49

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 28 грудня 2019
Сума оплати за договором: 742 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 123 666,67 UAH)