Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 32855406 |
Вебсайт: | http://www.zhitlo-invest.kiev.ua |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., Київ, Володимирська, буд. 42 |
Контактна особа: |
Паянок Олена 380674082555 feter@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 16:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 серпня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 06 серпня 2019 14:27 |
Очікувана вартість: | 1 020 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,29% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:51210000-7: Послуги зі встановлення вимірювального обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Період оплати: протягом 60 календарних днів з дати підписання акта приймання виконаних робіт та відсутності зауважень. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 липня 2019 15:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
19 липня 2019 15:13 |
Договір теплолічильники_тендер.pdf | |
19 липня 2019 15:13 |
ТД-теплолічильники.pdf |
19 липня 2019 15:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
19 липня 2019 15:13 |
Договір теплолічильники_тендер.pdf
|
||||||
19 липня 2019 15:13 |
ТД-теплолічильники.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-09-19-000016 ● 2ea00401575b487cbbd8d1c7848480a9
- Статус: вирішено ● Дата: 08 листопада 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 17 вересня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2019 14:31 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.09.2019 № 175
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 17.09.2019 № 175
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2019-07-18-002720-b 18.07.2019
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
У межах проведеного ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УКРАЇНИ моніторингу закупівлі за ДК:021:2015 (CPV); код 51210000-7 ”Послуги зі встановлення вимірювального обладнання” найменування закупівлі (Встановлення вузлів комерційного обліку теплової енергії за адресою м. Київ, вул. Вишгородська, буд. 45, 45-б/1, 45-б/2, 45-б/4), (джерело фінансування “власні кошти підприємства” (ID: UA-2019-07-18-002720-b) (НАКАЗ № 175 від 17.09.2019 року) КП ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» (далі - Замовник), надає наступні пояснення щодо виявлених моніторингом порушень законодавства у сфері публічних закупівель: 1. Відносно не зазначення в тендерній документації кінцевого строку подання тендерних пропозицій: Відповідно до ч. 1 та ч. 2 ст. 21 Закону, оголошення про проведення процедури відкритих торгів безоплатно оприлюднюється на веб-порталі Уповноваженого органу відповідно до статті 10 цього Закону. В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються, зокрема, кінцевий строк подання тендерних пропозицій. Згідно ч. 1 та п. 13 ч. 2 ст. 22 Закону тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником на веб-порталі Уповноваженого органу для загального доступу та повинна містити зазначення кінцевого строку подання тендерних пропозицій. В тендерній документації замовника, а саме в п. 1 Розділу 4 зазначено, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель. Враховуючу ту обставин, що чинним законодавством України передбачено оскарження умов тендерної документації, то відповідно строки подання тендерних пропозицій, у випадку оскарження, переносяться, а тому, якщо замовник буде в тендерній документації прописувати конкретну дату для подання тендерних пропозицій, то у випадку переносу, така дата буде не актуальною та не вірною, Таким чином, замовником, визначено в тендерній документації, що кінцевий строк для подання тендерних пропозицій визначається електронною системою закупівель, що є ефективним способом економії часу для здійснення процедури закупівлі. 2. На виконання п. 5 розділу III тендерної документації, ТОВ «ТЕХНО-ЕНЕРДЖІ+» (далі - Учасник) у складі тендерної пропозиції було надано довідки у довільній формі згідно Додатку 6, де не вказано що вони повинні бути з датою та з вихідним номером учасника, у довідці зазначався період виконання договору, дата їх укладання та закінчення, термін яких для замовника є актуальним та задовільнив вимоги замовника. Заявник, обираючи переможця, досліджував усі документи, які були подані в пропозиції учасника, де було надано не лише довідки у довільній формі згідно Додатку 6 а і скан-копії належним чином засвідчених аналогічних договорів з додатками та Кошторисом, де зазначена інформація про предмет закупівлі та обсяг у кількісному виразі, тобто замовник отримав інформацію про обсяг у кількісному виразі предмета закупівлі за аналогічними договорами Учасника. Щодо відгуків які містяться у складі тендерної пропозиції, в яких також не зазначено кількість предмету закупівлі, чим порушено вимогу Додатку 6 ТД згідно виявленого порушення, то хочемо зазначити, що відгуки надані тими організаціями які учасник вказав в довідці про виконання аналогічних договорів, та надав копії цих договорів з інформацією щодо предмету закупівлі. Також, слід зазначити, що переможця замовник обирав ураховуючи увесь обсяг наданої іншими учасниками тендерної документації. Переможцем було обрано Учасника, оскільки він надав найкращу пропозицію, а також його документація до Тендерної пропозиції в найбільшій мірі відповідає вимогам Тендерної документації Замовника Отже, КП ФІНАНСОВА КОМПАНІЯ «ЖИТЛО-ІНВЕСТ» не погоджується з висновками моніторингу ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ і вважає їх безпідставними та не обґрунтованими, оскільки наведені у них обставини не підтверджуються наявними у Тендерній документації Заявника доказами, а навпаки спростовуються і підтверджують, що під час аудиту не повною мірою була досліджена тендерна документація як Замовника, так і Учасника. Оскільки наведені за результатами аудиту висновки не підтверджуються доказами, то вони є припущеннями, а припущення не можуть бути засобом доказування протиправності поведінки Замовника. За наведених обставин, вважаємо, що орган державної влади не навів будь-яких аргументованих доводів, а тому поведінка Замовника є правомірною, а відповідно і Тендерна документація Замовника відповідає вимогам Закону.
2019-10-09 17:35:08
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 23 жовтня 2019 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • не усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • не усунуто
-
2019-10-11 12:18:16
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Форт-К |
724 608,00
UAH з ПДВ
|
679 499,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ТЕПЛО СТАНДАРТ |
870 264,00
UAH з ПДВ
|
679 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАКТИВГРУП" |
961 097,04
UAH з ПДВ
|
680 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ТЕХНО_ЕНЕРДЖІ+" |
790 432,00
UAH з ПДВ
|
742 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЕЛ ЕНД ДЖИ МІТЕРІНГ |
948 600,00
UAH з ПДВ
|
948 600,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Форт-К #23721952 |
Відхилено |
679 499,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2019 16:14
|
ТОВ ТЕПЛО СТАНДАРТ #38968480 |
Відхилено |
679 500,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 16:55
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДАКТИВГРУП" #41015762 |
Відхилено |
680 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2019 17:01
|
ТОВ "ТЕХНО_ЕНЕРДЖІ+" #41218018 |
Переможець |
742 000,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2019 13:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2020 09:33
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2019 12:51
|
договор счетчики.pdf | укладений |
29 серпня 2019 12:49
|