Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Машини для обробки даних (апаратна частина) (планшетні сканери)
Очікувана вартість
39 600,00 UAH
UA-2019-07-18-002598-b fefdce1368ab4ca38d8867fd933c9a0f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пилипчук Валентина Деонізіївна

+380352522097 gu.ternopil@pfu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Головне управління Пенсійного фонду України в Тернопільській області
Код ЄДРПОУ: 14035769
Місцезнаходження: 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, майдан Волі, 3
Контактна особа: Пилипчук Валентина Деонізіївна
+380352522097
gu.ternopil@pfu.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 16:19
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 16:24
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 16:24
Початок аукціону: 05 серпня 2019 15:53
Очікувана вартість: 39 600,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 396,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
18 шт
Машини для обробки даних (апаратна частина) (планшетні сканери)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 46001, Україна, Тернопільська область, м.Тернопіль, Майдан Волі,3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар проводяться протягом 10 робочих днів з моменту поставки товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 16:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 16:19
Тендерна документація Планшетні сканери 2019.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги, еквіваленти предмета закупівлі та участі ФОП
Дата подання: 19 липня 2019 09:23
Дата відповіді: 19 липня 2019 15:16
1) Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі? 2) Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за запитання. 1) Відповідно до статті 22 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі» Тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики; вимоги щодо технічних і функціональних характеристик предмета закупівлі у разі, якщо опис скласти неможливо або якщо доцільніше зазначити такі показники; посилання на стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язану з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами.
Вимоги до обладнання, що містяться у Додатку 1 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі», ґрунтуються виключно на існуючих міжнародних або національних стандартах, нормах та правилах, не є унікальними для якогось окремого виробника і не містять дискримінаційних умов.
Тому усі передбачені Додатком 1 до тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики та вимоги до предмета закупівлі» вимоги є обов’язковими.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.
2) Фізичні особи-підприємці неплатники ПДВ допускаються до участі у закупівлі на загальних умовах. Згідно п. 5 «Недискримінація учасників» Розділу I. «Загальні положення» Тендерної документації Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
Тобто учасником процедури закупівлі може бути як фізична, так і юридична особа, незалежно від системи оподаткування.
Відповідно до п.1 «Перелік критеріїв та методика оцінки тендерної пропозиції із зазначенням питомої ваги критерію» Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» Тендерної документації, Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель шляхом застосування електронного аукціону.
Згідно ч. 4 ст. 28 Закону України від 25.12.2018 №922 «Про публічні закупівлі», після оцінки пропозицій, замовник розглядає тендерні пропозиції, починаючи з найбільш економічно вигідної, на відповідність умовам, визначеним у тендерній документації, починаючи з учасника , пропозиція якого за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Пропозиція, що відповідатиме вимогам, які викладені в Тендерній документації, буде акцептована Замовником на загальних підставах.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 16:20

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" 35 343,00
UAH з ПДВ
34 017,84
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ДАТАСТРІМ 38 664,00
UAH з ПДВ
34 020,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР" 36 180,00
UAH з ПДВ
34 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 17:52
Електронний підпис
09 серпня 2019 17:52
Довідка МВС.pdf
05 серпня 2019 16:33
Електронний підпис
05 серпня 2019 16:33
Оновлена цінова.pdf
02 серпня 2019 09:25
Електронний підпис
02 серпня 2019 09:14
Електронний підпис
02 серпня 2019 09:14
Тендерна пропозиція.pdf
02 серпня 2019 09:14
оригінал устан док.rar
02 серпня 2019 09:14
Копії установчіх док.rar
02 серпня 2019 09:14
Згода з техн вимогами.pdf
02 серпня 2019 09:14
Відповідність ст 17.pdf
02 серпня 2019 09:14
Відповідність ст 16.pdf
02 серпня 2019 09:14
аналогічний договір.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 12:57
Електронний підпис
02 серпня 2019 12:57
довідка матер-тех база.pdf
02 серпня 2019 12:56
довідка працівники.pdf
02 серпня 2019 12:56
довідка санкції.pdf
02 серпня 2019 12:56
довідка ст 17.pdf
02 серпня 2019 12:56
довідка субпідрядники.pdf
02 серпня 2019 12:56
копія витяг ЄДР.PDF
02 серпня 2019 12:56
копія витяг ПДВ.PDF
02 серпня 2019 12:56
довідка код Статуту.pdf
02 серпня 2019 12:56
копія наказ.PDF
02 серпня 2019 12:56
копія протокол.PDF
02 серпня 2019 12:56
копія сертифікат ISO 9001.PDF
02 серпня 2019 12:56
копія сертифікат ISO 14001.PDF
02 серпня 2019 12:56
копія Статут.PDF
02 серпня 2019 12:56
лист.pdf
02 серпня 2019 12:56
технічна частина.pdf
02 серпня 2019 12:56
тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 09:09
Електронний підпис
01 серпня 2019 22:39
Техвимоги.pdf
01 серпня 2019 22:39
Статут.pdf
01 серпня 2019 22:39
Протокол засновників.pdf
01 серпня 2019 22:39
Наказ про призначення.pdf
01 серпня 2019 22:39
Довідка про мтб.pdf
01 серпня 2019 22:39
Довідка про досвід.pdf
01 серпня 2019 22:39
Витяг ПДВ.pdf
01 серпня 2019 22:39
Витяг ЄДР.pdf
01 серпня 2019 22:39
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"

ТОВ ДАТАСТРІМ

ТОВ "ІНТЕКС ЦЕНТР"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
Переможець 34 017,84
UAH з ПДВ
08 серпня 2019 16:45
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" #25394112

№ рішення у справі

65/64-р/к

Дата рішення у справі

30.11.2021

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 08 серпня 2019 16:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
#25394112
34 017,84
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2020 18:41
Електронний підпис укладений
27 серпня 2019 13:13
SCAN0000.PDF укладений
27 серпня 2019 11:42

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 27 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 34 017,84
UAH (в тому числі ПДВ 5 669,64 UAH)