Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV) (Препарати для хворих з пересадженими органами)» Такролімус (Tacrolimus) (2 найменування)
Очікувана вартість
591 200,00 UAH
UA-2019-07-18-002402-b f82db3e91f6845bca313e9486ebf3bd9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Круп'як Надія Олексіївна

380342552014 zdorovja.n@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент охорони здоров'я Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02012875
Вебсайт: http://www.uozoda.if.net.ua/
Місцезнаходження: 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, Грушевського, 21
Контактна особа: Круп'як Надія Олексіївна
380342552014
zdorovja.n@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 26 липня 2019 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 01 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 05 серпня 2019 17:00
Початок аукціону: 06 серпня 2019 13:11
Очікувана вартість: 591 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 956,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


«33600000-6 Фармацевтична продукція (CPV)
(Препарати для хворих з пересадженими органами)»
Такролімус (Tacrolimus) (2 найменування)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1250 штуки
Такролімус (Tacrolimus)/Програф або еквівалент, капсули, 0,5 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул.Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus
7500 штуки
Такролімус (Tacrolimus)/Програф або еквівалент, капсули, 1,0 мг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 76008, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Федьковича,91
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Tacrolimus

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Постачальник передає у власність Покупця, а Покупець оплачує вартість товару, що визначений в асортименті та за ціною, яка зазначена у специфікації, що є невід’ємною частиною Договору про закупівлю на умовах, зазначених у Договорі. Розрахунки за поставлений товар здійснюється по безготівковому перерахунку протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання Покупцем Товару та належно оформлених товаросупровідних документів (накладної, рахунка-фактури, тощо). Джерело фінансування закупівлі: кошти обласного бюджету. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 15:52
додаток 5 Проект_договору.doc
18 липня 2019 15:51
додаток 2- МТВ.doc
18 липня 2019 15:50
Тендерна_документація .doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 серпня 2019 13:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм" 438 850,00
UAH з ПДВ
438 850,00
UAH з ПДВ
Документи
Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр" 539 012,50
UAH з ПДВ
539 012,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 серпня 2019 15:18
Електронний підпис
05 серпня 2019 15:18
Електронний підпис
05 серпня 2019 15:17
технічна частина.pdf
05 серпня 2019 15:17
проект договору.pdf
05 серпня 2019 15:17
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Людмила-Фарм"

Приватне акціонерне товариство "Медфарком-Центр"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
Переможець 438 850,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2019 16:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2019 16:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Людмила-Фарм"
#24741764
438 850,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 березня 2020 12:14
Електронний підпис зміни до договору
13 лютого 2020 12:08
Дод. уг. 4 до Дог.16ДЗ.PDF зміни до договору
13 лютого 2020 12:05
Електронний підпис зміни до договору
21 січня 2020 09:54
Дод.уг.3 до Дог.16ДЗ.PDF зміни до договору
21 січня 2020 09:47
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2019 10:30
Дод.уг.2 до Дог 16ДЗ.PDF зміни до договору
31 грудня 2019 10:29
Електронний підпис зміни до договору
08 жовтня 2019 11:19
Додаткова угода 1 до Дог.16ДЗ.PDF зміни до договору
08 жовтня 2019 11:15
Електронний підпис укладений
02 вересня 2019 15:07
Договір Людмила-Фарм.PDF укладений
02 вересня 2019 15:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 жовтня 2019
Дата публікації змін до договору:
08 жовтня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно пункту 1 частина 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) та п. 1.4., п.п. 1 п. 11.5., та п.11.6. Договору, Сторони домовились зменшити обсяги закупівлі та загальну суму Договору.
Номер договору про закупівлю: 16ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. На підставі п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10.2., підпункту 8) пункту 11.5., пункту 11.6. Договору продовжити дію Договору на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку 2020 року, а саме до 31.03.2020року. 2. На підставі п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10.2. Договору визначити, що вартість даної додаткової угоди не перевищує 20 відсотків суми фінансових зобов’язань за Договором.
Номер договору про закупівлю: 16ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 січня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до додаткової угоди № 2 до Договору № 16ДЗ від «02» вересня 2019 року та на підставі п.5 ст. 36 Закону України «Про публічні закупівлі» визначити перелік та вартість товарів відповідно до Специфікації до цієї Угоди (Додаток 1). Загальна вартість товарів по Специфікації до цієї Угоди становить 62 387,50 грн. (Шістдесят дві тисячі триста вісімдесят сім гривень 50 копійок), у т.ч. ПДВ 4081,43 грн. (Чотири тисячі вісімдесят одна гривня 43 копійки).
Номер договору про закупівлю: 16ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 лютого 2020
Дата публікації змін до договору:
13 лютого 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зміна ціни за одиницю товару
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 5 частини 4 статті 36 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року №922-VIII (зі змінами) та п.3.4., п.п. 5 п. 11.5., та п.11.6. Договору, Сторони домовились змінити ціни за одиницю Товару . У результаті, сума, визначена у Додатковій угоді №3, зменшується на 34 454,00 грн. (Тридцять чотири тисячі чотириста п'ятдесят чотири гривні 00 копійок), у тому числі ПДВ 7% - 2 254,00 грн.
Номер договору про закупівлю: 16ДЗ
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 березня 2020
Сума оплати за договором: 340 995,50
UAH (в тому числі ПДВ 22 308,12 UAH)