Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ГАЛИЦЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ" ГАЛИЦЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38816603 |
Місцезнаходження: | 77101, Україна , Івано-Франківська обл., Галич, ВУЛИЦЯ Н.ВІВЧАРЕНКО, будинок 36 |
Контактна особа: |
Цибух Іван +380673440926 GPMSDBUX@META.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 18 липня 2019 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 23 липня 2019 18:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 липня 2019 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 серпня 2019 18:00 |
Початок аукціону: | 05 серпня 2019 14:45 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 липня 2019 21:05 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 липня 2019 21:04 |
Тендерна документація автомобілі 4 НР 25.07.docx | |
25 липня 2019 21:04 |
Тендерна документація автомобілі 4 18.07.docx | |
18 липня 2019 15:03 |
Проект договору.docx |
25 липня 2019 21:05 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
25 липня 2019 21:04 |
Тендерна документація автомобілі 4 НР 25.07.docx
|
|||
25 липня 2019 21:04 |
Тендерна документація автомобілі 4 18.07.docx
|
|||
18 липня 2019 15:03 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2019-08-05-000024 ● 05e5c9c0c67145abae0bbda5f960cade
- Статус: вирішено ● Дата: 26 вересня 2019
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2019 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 серпня 2019 17:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
05.08.2019 № 38
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 186, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Геннадій БУКОВСЬКИЙ
ДОДАТОК
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 05.08.2019 № 38
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2019-07-18-002074-b 18.07.2019 Дані автоматичних індикаторів ризиків
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу Держаудитслужби
в Івано-Франківській області Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2019-08-19 10:39:24
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «ЄЗС ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі (легкові автомобілі для забезпечення транспортними засобами лікарів амбулаторій загальної практики сімейної медицини)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2019-07-18-002074-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 71 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень із наступних питаннь.
1. Чому замовником опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro дві тендерні документації, а саме:
- «Тендерна документація автомобілі 4 НР 25.07.docx» затверджена Протоколом тендерного комітету від 25.07.2019 року?
- «Тендерна документація автомобілі 4 18.07.docx» Затверджено Протоколом тендерного комітету від 18.07.2019 року?
2. Чому замовником не оприлюднено в електронній системі закупівель перелік змін, що вносились до тендерної документації?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2019-08-22 08:15:39
Відповідь на запит Держаудитслужби України
Замовник при оголошенні тендеру UA-2019-07-18-002074-b було розроблено та підготовлено файл «Тендерна документація автомобілі 4 18.07.docx» Затверджено Протоколом тендерного комітету від 18.07.2019 року. Проте в зв'язку з технічною помилкою працівником замовника замість цього файлу було опубліковано файл "Тендерна документація автомобілі 1 27.05.docx", яка не має відношення до даної закупівлі.
Цю помилку було виявлено лише 25.07.2019 р. В цей день Замовник опублікував файл «Тендерна документація автомобілі 4 18.07.docx» та нову редакцію тендерної документації - файл «Тендерна документація автомобілі 4 НР 25.07.docx».
Файл "перелік змін, що вносились до тендерної документації" не завантажувався, оскільки між ТД від 18.07 та ТД від 25.07 відсутні відмінності, окрім дати протоколу.
Водночас станом на сьогодні Замовником встановлено, що було порушено порядок публікації - не опубліковано вчасно тендерну документацію. На підставі цього Замовником прийнято рішення відмінити торги на підставі п.2 ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовником прийнято рішення відмінити торги на підставі п.2 ч.1 ст.31 ЗУ "Про публічні закупівлі" - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
2019-09-04 14:47:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 серпня 2019 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 вересня 2019 |
Порушення виявлено
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині неоприлюднення, несвоєчасного оприлюднення інформації на веб-порталі Уповноваженого органу • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання тендерної документації та/або внесення змін до неї • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Торги відмінено
2019-09-26 16:23:58
Ризики, що спрацювали
RISK1-12
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
942 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Компанія Авто-Альянс" |
1 000 000,00
UAH з ПДВ
|
959 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватна виробничо-комерційна фірма "В.С.К." #20546451 |
Переможець |
942 200,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2019 10:56
|
Інформація про відміну
Дата відміни: | 22 серпня 2019 08:17 |
Коментар щодо відміни: | 1. Відмінити торги UA-2019-07-18-002074-b ЄЗС ДК 021:2015 34110000-1 Легкові автомобілі (легкові автомобілі для забезпечення транспортними засобами лікарів амбулаторій загальної практики сімейної медицини) в зв’язку з неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. |
22 серпня 2019 08:17
|
Протокол відміни торгів.docx |