03220000-9 Овочі,фрукти та горіхи ( капуста свіжа, цибуля ріпчаста,буряк столовий ,морква,огірок свіжий,помідор свіжий,лимон, апельсин, банан, яблука,часник, перець болгарський ,мандарин,слива,баклажан)
Очікувана вартість
235 944,00 UAH
UA-2019-07-18-001761-b 3dd8eec4f05b48038c2834d76649e96a
Відкриті торги    Завершена
Електронний цифровий підпис не накладено

Оголошення про проведення

Друкувати форму оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовника

Найменування замовника: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Орієнтир" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20518733
Місцезнаходження замовника: 69001, Україна, Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Кронштадська,17
Контактна особа замовника: Гребенюк Оксана Леонтіївна
+380999287652
internat_orientir@ukr.net

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 13:07
Очікувана вартість: 235 944,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Відсутній
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 179,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
770 кг
капуста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
790 кг
цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1270 кг
буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1280 кг
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
320 кг
огірок свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
320 кг
помідор свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
93 кг
лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
900 кг
апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1200 кг
банан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4000 кг
яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
80 кг
часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
160 кг
перець болгарський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
250 кг
мандарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
слива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
240 кг
баклажан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно п.6.2 .6.1Договору: "Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 30 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок." Пiсляоплата 30 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

18 липня 2019 14:23
Додаток 7.doc
18 липня 2019 14:23
Додаток 6.doc
18 липня 2019 14:23
Додаток 5.doc
18 липня 2019 14:23
Додаток 4.doc
18 липня 2019 14:23
Додаток 3.doc
18 липня 2019 14:23
Додаток 2 (1).doc
18 липня 2019 14:23
Додаток 1 (1).doc
18 липня 2019 14:23
ТД_на_овочі_.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000005 ● b0647a4e2bc74d1997d617300ce357bb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Рішення про початок моніторингу

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 2019-11-28
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 2019-11-28 12:37:52
Рішення про початок моніторингу:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.11.2019 № 221

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі", моніторинг процедури закупівлі UA-2019-07-18-001761-b, яка проводиться комунальним закладом "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа - інтернат "Орієнтир" Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний цифровий підпис

Надання інформації про усунення порушення замовником

В результаті моніторингу розірваний договір

2019-12-02 15:12:19

Висновок про результати моніторингу закупівлі


Дата публікації: 29 листопада 2019 ● Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2019

І. Вступна частина

  1. Інформація про замовника: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Орієнтир" ЗОР, 20518733, Україна, Запоріжжя, вул.Кронштадська,17
  2. Інформація про предмет закупівлі: баклажан, 235944UAH, 03220000-9, ДК021, 240, кг
  3. Інформація про оприлюднення: 3dd8eec4f05b48038c2834d76649e96a, 2019-07-18
  4. Застосована процедура закупівлі: Відкриті торги
  5. Підстава здійснення моніторингу: • Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 цього Закону
  6. Дата початку моніторингу: 28 листопада 2019

ІІ. Констатуюча частина

  1. Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідність вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2019 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію на проведення даної процедури закупівлі (далі - тендерна документація, ТД), тендерну пропозицію переможця торгів ФОП Зібров Олександр Васильович, договір укладений за результатами процедури закупівлі. За результатами моніторингу встановлено, що Замовником з переможцем торгів ФОП Зібров Олександр Васильович укладений договір про закупівлю від 28.08.2019 №126, який оприлюднений в електронній системі закупівель 28 серпня 2019 року. Відповідно до частини 2 статті 32 Закону, Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем торгів протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та пропозиції учасника-переможця. З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через 10 днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Рішення Замовника про намір укласти договір з переможцем торгів прийнято 06 серпня 2019 року (протокол засідання тендерного комітету від 06.08.2019 № 94). Повідомлення про намір укласти договір оприлюднено в електронній системі закупівель 06 серпня 2019 року. Враховуючи, що договір про закупівлю укладений 28 серпня 2019 року, Замовником порушено строк для його укладення передбачений частиною 2 статті 32 Закону. Враховуючи норми частини 1 статті 37 Закону, договір про закупівлю від 28.08.2019 №126 є нікчемним, оскільки укладений з порушенням строків, передбачених частиною 2 статті 32 Закону. Відповідно до абзацу третього частини першої статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції переможця торгів, порушень не установлено., 29 листопада 2019
  2. Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання правильності укладання договору про закупівлю, встановлені порушення частини 2 статті 32 Закону, за наслідками чого договір про закупівлю від 28.08.2019 №126 є нікчемним відповідно до частини 1 статті 37 Закону.
  3. Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.

Порушення виявлено

  1. Встановлено порушення законодавства в частині укладання договору про закупівлю

Електронний цифровий підпис

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зіборов Олександр Васильович 228 231,00
UAH з ПДВ
228 231,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛОБОДА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА 235 239,70
UAH з ПДВ
235 239,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 13:28
sign.p7s
09 серпня 2019 13:18
Довідка ОДПІ
09 серпня 2019 13:18
Довідка МВСУ
05 серпня 2019 14:02
sign.p7s
05 серпня 2019 14:00
оновлена пропозиція
01 серпня 2019 13:33
sign.p7s
01 серпня 2019 13:22
експертні висновки.pdf
01 серпня 2019 13:22
довідки банку.pdf
01 серпня 2019 13:22
Анкета учасника.pdf
01 серпня 2019 13:22
Згода на перс.данні.pdf
01 серпня 2019 13:22
проект договору.pdf
01 серпня 2019 13:22
щодо оподаткування.pdf
01 серпня 2019 13:22
про статут.pdf
01 серпня 2019 13:22
единий податок.pdf
01 серпня 2019 13:22
витяг держреєстр..pdf
01 серпня 2019 13:22
виписка з держреєстра.pdf
01 серпня 2019 13:22
іпн.pdf
01 серпня 2019 13:22
паспорт.pdf
01 серпня 2019 13:22
про печатку.pdf
01 серпня 2019 13:22
про підпис.pdf
01 серпня 2019 13:22
Тендерна пропозиція.pdf
01 серпня 2019 13:22
МАНДАРИН.pdf
01 серпня 2019 13:22
ЛИМОН ИСПАНИЯ до 14.10.19.pdf
01 серпня 2019 13:22
Слива_яблука.pdf
01 серпня 2019 13:22
декларація Селлар.pdf
01 серпня 2019 13:22
тех.вимоги.pdf
01 серпня 2019 13:21
ст.17.pdf
01 серпня 2019 13:21
відгук Паросток.pdf
01 серпня 2019 13:21
Додат.угода Паросток.pdf
01 серпня 2019 13:21
дог. Паросток.pdf
01 серпня 2019 13:21
мед.книжка.pdf
01 серпня 2019 13:21
акт дез.обробки.pdf
01 серпня 2019 13:21
договір спец.дез.pdf
01 серпня 2019 13:21
свідоцтво на авто.pdf
01 серпня 2019 13:21
договір оренди авто.pdf
01 серпня 2019 13:21
держспожив.pdf
01 серпня 2019 13:21
акт дерат.склад..pdf
01 серпня 2019 13:21
договір дерат.складів.pdf
01 серпня 2019 13:21
Договір оренди приміщ..pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 10:40
sign.p7s
02 серпня 2019 10:38
щодо повноважень.pdf
02 серпня 2019 10:38
инн.pdf
02 серпня 2019 10:38
паспорт.pdf
02 серпня 2019 10:38
4ОПП.pdf
02 серпня 2019 10:38
виписка.pdf
02 серпня 2019 10:38
пропозиція.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зіборов Олександр Васильович
#2211018473
Переможець 228 231,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 16:25

Документи

06 серпня 2019 16:25
sign.p7s
06 серпня 2019 16:22
Протокол
05 серпня 2019 15:00
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зіборов Олександр Васильович
#2211018473
228 231,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2019 16:25
sign.p7s
06 серпня 2019 16:22
Протокол
05 серпня 2019 15:00
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Перевірити оплати (тільки для платежів казначейства)
Контракт Статус Опубліковано
sign.p7s укладений
28 серпня 2019 13:53
Договір укладений
28 серпня 2019 13:52
sign.p7s зміни до договору
02 грудня 2019 15:08
Протокол укладений
02 грудня 2019 15:07
Договір укладений
02 грудня 2019 15:07
sign.p7s зміни до договору
02 грудня 2019 15:05
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 15:03

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 155 636,00
UAH
Причини розірвання договору: врезультаті проведення моніторингу

Актуальні тендери

До пошуку