Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

03220000-9 Овочі,фрукти та горіхи ( капуста свіжа, цибуля ріпчаста,буряк столовий ,морква,огірок свіжий,помідор свіжий,лимон, апельсин, банан, яблука,часник, перець болгарський ,мандарин,слива,баклажан)
Очікувана вартість
235 944,00 UAH
UA-2019-07-18-001761-b 3dd8eec4f05b48038c2834d76649e96a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Гребенюк Оксана Леонтіївна

+380999287652 internat_orientir@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальний заклад "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа-інтернат "Орієнтир" ЗОР
Код ЄДРПОУ: 20518733
Місцезнаходження: 69001, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Кронштадська,17
Контактна особа: Гребенюк Оксана Леонтіївна
+380999287652
internat_orientir@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 14:23
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 18:00
Початок аукціону: 05 серпня 2019 13:07
Очікувана вартість: 235 944,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 179,72 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
770 кг
капуста свіжа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
790 кг
цибуля ріпчаста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1270 кг
буряк столовий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1280 кг
морква
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
320 кг
огірок свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
320 кг
помідор свіжий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
93 кг
лимон
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
900 кг
апельсин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
1200 кг
банан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
4000 кг
яблука
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
80 кг
часник
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
160 кг
перець болгарський
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
250 кг
мандарин
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
200 кг
слива
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
240 кг
баклажан
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69001, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Кронштадська,буд.17
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2019
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Згідно п.6.2 .6.1Договору: "Розрахунки за поставлений товар здійснюється на підставі п. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за наявності бюджетного фінансування протягом 30 банківських днів, але не пізніше останнього дня місяця. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 30 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок." Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 14:23
Додаток 7.doc
18 липня 2019 14:23
Додаток 6.doc
18 липня 2019 14:23
Додаток 5.doc
18 липня 2019 14:23
Додаток 4.doc
18 липня 2019 14:23
Додаток 3.doc
18 липня 2019 14:23
Додаток 2 (1).doc
18 липня 2019 14:23
Додаток 1 (1).doc
18 липня 2019 14:23
ТД_на_овочі_.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2019-11-28-000005 ● b0647a4e2bc74d1997d617300ce357bb
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 28 листопада 2019
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 28 листопада 2019 12:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

28.11.2019 № 221

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 7-1 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі інформації, отриманої від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 9 Закону України "Про публічні закупівлі", моніторинг процедури закупівлі UA-2019-07-18-001761-b, яка проводиться комунальним закладом "Запорізька спеціальна загальноосвітня школа - інтернат "Орієнтир" Запорізької обласної ради.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

В результаті моніторингу розірваний договір

2019-12-02 15:12:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 29 листопада 2019
Кінцевий строк оскарження: 14 грудня 2019

Порушення виявлено

  1. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 серпня 2019 13:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Зіборов Олександр Васильович 228 231,00
UAH з ПДВ
228 231,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП ЛОБОДА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА 235 239,70
UAH з ПДВ
235 239,70
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

09 серпня 2019 13:28
Електронний підпис
09 серпня 2019 13:18
Довідка ОДПІ
09 серпня 2019 13:18
Довідка МВСУ
05 серпня 2019 14:02
Електронний підпис
05 серпня 2019 14:00
оновлена пропозиція
01 серпня 2019 13:33
Електронний підпис
01 серпня 2019 13:22
експертні висновки.pdf
01 серпня 2019 13:22
довідки банку.pdf
01 серпня 2019 13:22
Анкета учасника.pdf
01 серпня 2019 13:22
Згода на перс.данні.pdf
01 серпня 2019 13:22
проект договору.pdf
01 серпня 2019 13:22
щодо оподаткування.pdf
01 серпня 2019 13:22
про статут.pdf
01 серпня 2019 13:22
единий податок.pdf
01 серпня 2019 13:22
витяг держреєстр..pdf
01 серпня 2019 13:22
виписка з держреєстра.pdf
01 серпня 2019 13:22
іпн.pdf
01 серпня 2019 13:22
паспорт.pdf
01 серпня 2019 13:22
про печатку.pdf
01 серпня 2019 13:22
про підпис.pdf
01 серпня 2019 13:22
Тендерна пропозиція.pdf
01 серпня 2019 13:22
МАНДАРИН.pdf
01 серпня 2019 13:22
ЛИМОН ИСПАНИЯ до 14.10.19.pdf
01 серпня 2019 13:22
Слива_яблука.pdf
01 серпня 2019 13:22
декларація Селлар.pdf
01 серпня 2019 13:22
тех.вимоги.pdf
01 серпня 2019 13:21
ст.17.pdf
01 серпня 2019 13:21
відгук Паросток.pdf
01 серпня 2019 13:21
Додат.угода Паросток.pdf
01 серпня 2019 13:21
дог. Паросток.pdf
01 серпня 2019 13:21
мед.книжка.pdf
01 серпня 2019 13:21
акт дез.обробки.pdf
01 серпня 2019 13:21
договір спец.дез.pdf
01 серпня 2019 13:21
свідоцтво на авто.pdf
01 серпня 2019 13:21
договір оренди авто.pdf
01 серпня 2019 13:21
держспожив.pdf
01 серпня 2019 13:21
акт дерат.склад..pdf
01 серпня 2019 13:21
договір дерат.складів.pdf
01 серпня 2019 13:21
Договір оренди приміщ..pdf

Публічні документи

02 серпня 2019 10:40
Електронний підпис
02 серпня 2019 10:38
щодо повноважень.pdf
02 серпня 2019 10:38
инн.pdf
02 серпня 2019 10:38
паспорт.pdf
02 серпня 2019 10:38
4ОПП.pdf
02 серпня 2019 10:38
виписка.pdf
02 серпня 2019 10:38
пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Зіборов Олександр Васильович

ФОП ЛОБОДА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Зіборов Олександр Васильович
#2211018473
Переможець 228 231,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2019 16:25

Документи

06 серпня 2019 16:25
Електронний підпис
06 серпня 2019 16:22
Протокол
05 серпня 2019 15:00
Звіт з ЄДР (припинено)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 06 серпня 2019 16:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Зіборов Олександр Васильович
#2211018473
228 231,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

06 серпня 2019 16:25
Електронний підпис
06 серпня 2019 16:22
Протокол
05 серпня 2019 15:00
Звіт з ЄДР (припинено)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 15:08
Протокол укладений
02 грудня 2019 15:07
Договір укладений
02 грудня 2019 15:07
Електронний підпис укладений
02 грудня 2019 15:05
Додаткова угода.pdf зміни до договору
02 грудня 2019 15:03
Електронний підпис укладений
28 серпня 2019 13:53
Договір укладений
28 серпня 2019 13:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
02 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Зменшення обсягів закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 126
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 155 636,00
UAH
Причини розірвання договору: врезультаті проведення моніторингу