Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі Баранівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Валківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Шкільна, 2, с. Мізяки, Валківський район, Харківська область (код ДК 021:2015 45000000-7 "Будівельні роботи та поточний ремонт"
Очікувана вартість
8 808 522,00 UAH
UA-2019-07-18-001082-b bb8453c884314f07ab460b19a5b8eabe
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Пляка Іван Олексійович

380575351194 pr.valki@dniokh.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Валківської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02146392
Місцезнаходження: 63002, Україна , Харківська обл., Валки, вул. Харківська, 7
Контактна особа: Пляка Іван Олексійович
380575351194
pr.valki@dniokh.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 12:07
Звернення за роз’ясненнями: до 23 липня 2019 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 29 липня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 серпня 2019 16:00
Очікувана вартість: 8 808 522,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 617,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,20%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 44042 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг виконання робіт — згідно із технічним завданням. 1 об'єкт Закупівля здійснюється на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 24.04.2019 № 345 “ Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 25 листопада 2015 р. № 1068 та від 22 вересня 2016 р. № 712”
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт будівлі Баранівської ЗОШ І-ІІІ ступенів Валківської районної ради Харківської області за адресою: вул. Шкільна, 2, с. Мізяки, Валківський район, Харківська область
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 63020, Україна, Харківська область, с. Мізяки , вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Після отримання "без заперечень" від Європейського інвестиційного банку. Джерело фінансування : субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України", кошти районного бюджету. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Джерело фінансування : субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів у рамках "Надзвичайної кредитної програми для відновлення України", кошти районного бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
18 липня 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 12:08
ТД Баранівська ЗОШ.docx
18 липня 2019 13:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
18 липня 2019 12:08
ТД Баранівська ЗОШ.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 02 серпня 2019 16:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ІНДІГО ГРУП" 8 782 795,96
UAH з ПДВ
8 782 795,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 серпня 2019 15:39
Електронний підпис
02 серпня 2019 15:37
Сертифікат Сокур.pdf
02 серпня 2019 15:37
Сертификат Сокур.PDF
02 серпня 2019 15:37
План фінансування.pdf
02 серпня 2019 15:37
Копії балансів.pdf
02 серпня 2019 15:37
Календарний графік.pdf
02 серпня 2019 15:37
Договірна ціна.pdf
02 серпня 2019 15:37
5 Цінова пропозиція.pdf
02 серпня 2019 15:37
4 Проект договору.pdf
02 серпня 2019 15:37
3 Технічне завдання.pdf
02 серпня 2019 15:37
2 Кваліфікаційні.pdf
02 серпня 2019 15:37
1 Пакт про згоду.pdf
02 серпня 2019 15:37
0 Уставні.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ІНДІГО ГРУП"

Інформація про відміну

Дата відміни
02 серпня 2019 16:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій