Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

2015 30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку».
Очікувана вартість
14 000,00 UAH
UA-2019-07-18-000810-b 1f6c3db483e8432592816cd0016e783d
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

Наталія Полуднєва

+380689233419
+380674181311
poludneva2008@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Криворізький шкірно-венерологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 01986210
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 25
Контактна особа: Наталія Полуднєва
+380689233419,+380674181311
poludneva2008@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 11:21
Звернення за роз’ясненнями: до 24 липня 2019 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2019 13:00
Початок аукціону: 30 липня 2019 13:09
Очікувана вартість: 14 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7 штука
30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул.Володимира Великого, 25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 05 серпня 2019  —  31 серпня 2019
ДК 021:2015: 30120000-6 — Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 10 банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про аналоги/ еквіваленти предмета закупівлі
Дата подання: 18 липня 2019 16:07
Дата відповіді: 19 липня 2019 08:58
Чи допускаєте Ви на торги товари, торгова марка або модель яких відрізняється від торгової марки або моделі , яка відповідає тех. вимогам, щодо предмета закупівлі?
Відповідь: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку закупається для принтерів НРLaserJet Pro MFP M130fn, технічні та якісні характеристики, включаючи технічну специфікацію з детальним описом предмета закупівлі, вказано згідно з паспортними даними копіювального обладнання.
Щодо участі ФОП у даній закупівлі
Дата подання: 19 липня 2019 10:51
Дата відповіді: 19 липня 2019 12:42
Чи допускаєте Ви до участі в закупівлі фізичних осіб-підприємців неплатників ПДВ? Якщо допускаєте, то як будете оцінювати пропозицію ФО-П неплатника ПДВ: розглядатимете його ціну як остаточну чи додаватимете до його ціни суму ПДВ 20%, чи будете порівнювати ціни всіх учасників без врахування ПДВ?
Відповідь: Доброго дня! Ми допускаємо до участі в закупівлі фізичних осіб - підприємців. Оцінка пропозиції проводиться автоматично електронною системою закупівлі Ціна даної закупівлі вказана з урахуванням ПДВ. Якщо ви не є платником ПДВ то до вашої остаточної ціни не додаватимо ПДВ 20%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 30 липня 2019 13:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК" 5 250,00
UAH з ПДВ
5 250,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Якубинська Г.М 13 300,00
UAH з ПДВ
13 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2019 09:43
Електронний підпис
29 липня 2019 09:41
Рішення 29.01.19.jpg
29 липня 2019 09:41
1.jpg
29 липня 2019 09:41
Статут.pdf
29 липня 2019 09:41
Рішення 2.jpg
29 липня 2019 09:41
Рішення 1.pdf
29 липня 2019 09:41
Рішення 1.jpg
29 липня 2019 09:41
Наказ на призначення.jpg
29 липня 2019 09:41
дов статистика2.jpg
29 липня 2019 09:41
дов статистика.jpg
29 липня 2019 09:41
дов дпі.jpg
29 липня 2019 09:41
витяг СТЛ.pdf
29 липня 2019 09:41
витяг 21.03.2019.rtf
29 липня 2019 09:41
виписка 2.jpg
29 липня 2019 09:41
cвид реестр СТЛ.pdf
29 липня 2019 09:41
cвид НДС СТЛ.pdf
29 липня 2019 09:41
Doc Jul 29.pdf

Публічні документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"

ФОП Якубинська Г.М

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СУМИ ТРАНС ЛОДЖИСТІК"
#37105383
Відхилено 5 250,00
UAH з ПДВ
01 серпня 2019 15:31
ФОП Якубинська Г.М
#2885307749
Переможець 13 300,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2019 10:40

Документи

01 серпня 2019 15:31
Scan.pdf

Документи

02 серпня 2019 10:00
Scan катриджи.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 серпня 2019 10:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Якубинська Г.М
#2885307749
13 300,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 серпня 2019 10:00
Scan катриджи.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Scan.pdf укладений
12 серпня 2019 15:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2019 — 31 грудня 2019
Сума оплати за договором: 13 300,00
UAH