Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво під’їзних шляхів з прилеглим благоустроєм до скануючих систем стаціонарного типу на МАПП «Тиса» за адресою: Закарпатська обл., Ужгородський р-н, с. Соломоново
Очікувана вартість
6 364 203,00 UAH
UA-2019-07-18-000730-a 0a172823468a45faa3a5f2f73032f421
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Александров Денис

+380312649600 zak@customs.sfs.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАКАРПАТСЬКА МИТНИЦЯ ДФС
Код ЄДРПОУ: 39515893
Місцезнаходження: 88000, Україна , Закарпатська обл., Ужгород, Закарпатська обл., місто Ужгород, ВУЛИЦЯ СОБРАНЕЦЬКА, будинок 20
Контактна особа: Александров Денис
+380312649600
zak@customs.sfs.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 18 липня 2019 23:18
Звернення за роз’ясненнями: до 29 липня 2019 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 04 серпня 2019 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 08 серпня 2019 00:00
Початок аукціону: 08 серпня 2019 15:36
Очікувана вартість: 6 364 203,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 821,02 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 31000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 Роботи
Будівництво під’їзних шляхів з прилеглим благоустроєм до скануючих систем стаціонарного типу на МАПП «Тиса» за адресою: Закарпатська обл., Ужгородський р-н, с. Соломоново
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 22 листопада 2019
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Замовник, за наявності рішення головного розпорядника бюджетних коштів, може протягом бюджетного року здійснювати попередню оплату, у сумі не більше 30 відсотків вартості річного обсягу робіт, яка здійснюється частинами, кожна з них не може перевищувати суму забезпечення виконання договору. Попередня оплата здійснюється Замовником протягом 5 банківських днів з моменту надання Підрядником рахунків та доданих до них переліків матеріалів, шляхом перерахунку коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий на його ім'я в органах Казначейства відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 117 від 23.04.2014 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Аванс 5 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт проводиться Замовником протягом 5 банківських днів з моменту підписання акту про виконані роботи форми КБ-2в, КБ-3 (далі – Акти виконаних робіт) , за умови надання дозволу органом Держказначейської служби України на проведення оплати. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах 95% виконаних робіт на підставі підписаних Сторонами Актів виконаних робіт. Пiсляоплата 5 Банківські 65
Iнша подія Кінцева оплата здійснюється Замовником за виконані роботи після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт, видачі Держархбудінспекцією або її територіальними органами декларації про готовність об’єкта до експлуатації та закінчення періоду відповідальності за дефекти (якщо такі були встановлені), коли усунені усі дефекти та пошкодження. Пiсляоплата 5 Банківські 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Кількість аналогічних договорів: 20%
10 і більше договорів: 20%
9 договорів: 18%
8 договорів: 16%
7 договорів: 14%
6 договорів: 12%
5 договорів: 10%
4 договори: 8%
3 договори: 6%
2 договори: 4%
1 договір: 2%
0 договорів: 0%
Наявність сертифікату стандарту ДСТУ ISO 9001:2015: 10%
наявність сертифікату стандарту ДСТУ ISO 9001:2015: 10%
відсутність сертифікату стандарту ДСТУ ISO 9001:2015: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 08 серпня 2019 16:09

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ТОВ "ВІЗИН РІЧ" 6 288 080,70
UAH з ПДВ
6 288 080,70
UAH з ПДВ
1.4285714286 4 401 656.49 Документи
ТОВ "ШБУ-77" 6 304 023,88
UAH з ПДВ
6 304 023,88
UAH з ПДВ
1.1428571429 5 516 020.89 Документи
ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор" 6 361 322,00
UAH з ПДВ
6 361 322,00
UAH з ПДВ
1.0571428571 6 017 466.76 Документи
ПІДПРИЄМСТВО "КРАСНО" ЗАСНОВАНЕ ЖИТОМИРСЬКОЮ ОБЛАСНОЮ РАДОЮ УКРАЇНСЬКОГО ФОНДУ "РЕАБІЛІТАЦІЯ ІНВАЛІДІВ" 6 360 169,33
UAH з ПДВ
6 360 169,33
UAH з ПДВ
1.0285714286 6 183 497.96 Документи

Публічні документи

20 серпня 2019 14:42
Електронний підпис
20 серпня 2019 14:38
Довідка МВС Михайлюк.pdf
19 серпня 2019 18:49
Електронний підпис
19 серпня 2019 18:48
Тендерна пропозиція.pdf
19 серпня 2019 18:48
Довідка юр.особа.pdf
19 серпня 2019 18:48
Довідка ДПІ.pdf
19 серпня 2019 18:48
Гарантійний лист.pdf
07 серпня 2019 16:04
Електронний підпис
07 серпня 2019 16:01
Реєстр.pdf
07 серпня 2019 16:01
27 Статут.pdf
07 серпня 2019 16:01
26Лист-згода.pdf
07 серпня 2019 16:01
21 Ліцензія.pdf
07 серпня 2019 16:01
19 Довідка Субпідряд.pdf
07 серпня 2019 16:01
17 Лист Захист довкілля.pdf
07 серпня 2019 16:01
16 Дог.ціна, кошториси 3.pdf
07 серпня 2019 16:01
16 Дог.ціна, кошториси 2.pdf
07 серпня 2019 16:01
16 Дог.ціна, кошториси 1.pdf
07 серпня 2019 16:01
15 Календарний графік.pdf
07 серпня 2019 16:01
10 Довідки банкрутство.pdf
07 серпня 2019 16:01
5 Довідка Ст.17.pdf
07 серпня 2019 16:01
4.1 Відгук 10.jpg
07 серпня 2019 16:01
4.1 Відгук 9.pdf
07 серпня 2019 16:01
4.1 Відгук 8.pdf
07 серпня 2019 16:01
4.1 Відгук 7.PDF
07 серпня 2019 16:01
4.1 Відгук 6.PDF
07 серпня 2019 16:01
4.1 Відгук 5.pdf
07 серпня 2019 16:01
4.1 Відгук 4.pdf
07 серпня 2019 16:01
4.1 Відгук 3.pdf
07 серпня 2019 16:01
4.1 Відгук 2.pdf
07 серпня 2019 16:01
4.1 Відгук 1.pdf
07 серпня 2019 16:01
4 Досвід 2.pdf
07 серпня 2019 16:01
4 Досвід 1.pdf
07 серпня 2019 16:01
3 Працівники.pdf
07 серпня 2019 16:01
2 Обладнання.pdf
07 серпня 2019 16:01
1 Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 20:30
Електронний підпис
07 серпня 2019 19:48
Електронний підпис
07 серпня 2019 19:46
24 25 26.Розрахунки.pdf
07 серпня 2019 19:46
20. посвідчення.pdf
07 серпня 2019 19:46
19. копія паспорта.pdf
07 серпня 2019 19:46
18 Копія Статуту.pdf
07 серпня 2019 19:46
17. ISO 9001.pdf
07 серпня 2019 19:46
15. лист пояснення.pdf
07 серпня 2019 19:46
7. лист захист довкілля.pdf
07 серпня 2019 19:46
3. довідка ст.17 Закону.pdf
07 серпня 2019 19:46
16 Ліцензія.pdf
07 серпня 2019 19:46
27 ТЗ.pdf
07 серпня 2019 19:46
Реєстр.pdf
07 серпня 2019 19:46
14723 ШБУ 77.7z

Публічні документи

07 серпня 2019 14:59
Електронний підпис
07 серпня 2019 14:45
3. Лабораторія.pdf
07 серпня 2019 14:43
4. статут.pdf.pdf
07 серпня 2019 14:43
5. ліцензія.pdf
07 серпня 2019 14:42
1. свідоцтво пдв.pdf

Публічні документи

07 серпня 2019 16:28
Проект договору.pdf
07 серпня 2019 16:28
Тендерна пропозиція.pdf
07 серпня 2019 16:28
Кошторис_2.pdf
07 серпня 2019 16:28
Кошторис_1.pdf
07 серпня 2019 16:28
Досвід відгук.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ВІЗИН РІЧ"

ТОВ "ШБУ-77"

ПАТ "ДАК "Автомобільні дороги України" ДП "Закарпатський облавтодор"

ПІДПРИЄМСТВО "КРАСНО" ЗАСНОВАНЕ ЖИТОМИРСЬКОЮ ОБЛАСНОЮ РАДОЮ УКРАЇНСЬКОГО ФОНДУ "РЕАБІЛІТАЦІЯ ІНВАЛІДІВ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ВІЗИН РІЧ"
#40889560
Переможець 6 288 080,70
UAH з ПДВ
14 серпня 2019 21:47
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ТОВ "ВІЗИН РІЧ" #40889560

№ рішення у справі

60/77-р/к

Дата рішення у справі

27.06.2024

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2019 21:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ВІЗИН РІЧ"
#40889560
6 288 080,70
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 15:43
Електронний підпис зміни до договору
19 серпня 2020 20:35
Додаток №2 до Додаткової угоди №274 від 18.08.2020 (1).pdf зміни до договору
19 серпня 2020 20:34
Додаток №1 до Додаткової угоди №274 від 18.08.2020 (1).pdf зміни до договору
19 серпня 2020 20:34
Додаткова угода №274 від 18.08.2020 (1).pdf зміни до договору
19 серпня 2020 20:34
Електронний підпис зміни до договору
16 липня 2020 23:10
Додаткова угода №237 до Тиса шляхи (1).PDF зміни до договору
16 липня 2020 23:10
Електронний підпис зміни до договору
29 квітня 2020 17:56
додаткова угода 152 до договору 284 від 30.08.2019 (1).pdf зміни до договору
29 квітня 2020 17:56
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2020 18:47
додаткова угода 141 від 14.04.2020 (1).pdf зміни до договору
16 квітня 2020 18:47
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2020 20:26
Додаткова угода №118 шляхи Тиса (1).PDF зміни до договору
16 березня 2020 20:26
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2019 14:49
Додаток №5 до дод.угоди №512 (1).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 14:48
Додаток 4 до догновору 512 (1).pdf зміни до договору
28 грудня 2019 14:48
Додаток №3 до дод.угод №512 (1).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 14:48
Додаткова угода №512 (1).PDF зміни до договору
28 грудня 2019 14:48
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2019 11:57
Додаткова угода 457 (1).PDF зміни до договору
10 грудня 2019 11:57
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2019 20:27
Додаткова угода 410 (1).PDF зміни до договору
26 листопада 2019 20:27
Електронний підпис зміни до договору
10 вересня 2019 14:25
Додаткова угода 298 (1).PDF зміни до договору
10 вересня 2019 14:24
Електронний підпис укладений
30 серпня 2019 19:58
Додаток №3 до договру №284.PDF укладений
30 серпня 2019 19:58
Додаток №2 до договору №284.pdf укладений
30 серпня 2019 19:58
Додаток №1 до договору №284.PDF укладений
30 серпня 2019 19:58
Договір підряду Тиса шляхи №284 від 30.08.19.PDF укладений
30 серпня 2019 19:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
09 вересня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 вересня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення абзацу 2 пункту 3.1 Договору підряду № 284 від 30.08.2019 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: 298
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2019
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пунктів Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: 410
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пункту 4.9. та Додатку № 3 до Договору підряду № 284 від 30.08.2019 в новір редакції.
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: 457
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2019
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2019
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Продовження строку дії договору на наступний рік
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пунктів та Додатків до Договору підряду № 284 від 30.08.2019 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: 512
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пунктів Договору підряду № 284 від 30.08.2019 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: 118/11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пунктів Договору підряду № 284 від 30.08.2019 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: 141
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 квітня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 квітня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення Розділу ХІХ Договору підряду № 284 від 30.08.2019 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: 152
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
16 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Продовження строку дії договору (через документально підтверджені об’єктивні обставини)
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пункту 17.1 Договору підряду в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: 237
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • Узгоджене зменшення ціни
  • Покращення якості предмета закупівлі
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення пункту 3.1. Договору підряду № 284 від 30.08.2019 в новій редакції. Викладення Додатків № 1 та № 2 в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 284
Договір:
Номер додаткової угоди: 274
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2019 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 6 112 984,13
UAH (в тому числі ПДВ 1 018 830,69 UAH)